Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-28@10:01:44 GMT

۵۰ زوج با پیوند فاطمی راهی خانه بخت شدند

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۰۴۵۷۰

۵۰ زوج با پیوند فاطمی راهی خانه بخت شدند

مهدی صالحی نودژ گفت: امروز به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) جشن ازدواج ۵۰ زوج جوان در قالب پیوند فاطمی در حسینیه ابوذر لاریان واقع در بخش آسمینون برگزار شد.

«مهدی صالحی نودژ» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: امروز به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) جشن ازدواج ۵۰ زوج جوان در قالب پیوند فاطمی در حسینیه ابوذر لاریان واقع در بخش آسمینون برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کانون فرهنگی هنری ابوذر لاریان بیان کرد: یکی از معضلات و مشکلات بر سر راه ازدواج جوانان چشم و هم چشمی در برگزاری مراسمات ازدواج است که همین امر موجب شده تا سن ازدواج جوانان افزایش یابد.

وی اظهار کرد: خانواده مهمترین بنیان اجتماعی در اسلام است که بایستی بر پایه معنویات، عشق، محبت، پرهیز از تجملات و رعایت شئونات اسلامی در جشن های شکل بگیرد.

صالحی نودژ اضافه کرد: به منظور تاسی از سیره و سبک زندگی فاطمی و نیز ترویج فرهنگ ازدواج آسان، مراسم جشن ازدواج آسان این زوج های جوان برگزار شد.

مدیر کانون ابوذر لاریان عنوان کرد: با همکاری خیرین، دفتر امام جمعه، سپاه پاسداران شهرستان منوجان و حوزه های بسیج خواهران و برادران و کانون فرهنگی هنری برگزار شد.

وی افزود: از سوی دفتر رهبری به کلیه زوج ها یک تخته فرش و پتو اهدا شد و همچنین چندین کارت هدیه همراه با کمک هزینه سفر به مشهد مقدس نیز به آنها اعطا شد.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: ترویج فرهنگ ازدواج آسان ازدواج آسان ازدواج پیوند فاطمی جشن ازدواج برگزار شد ۵۰ زوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۴۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی پویش خانه دوست کجاست در شهرستان زارچ

سرهنگ شریفی با اشاره به برنامه‌های ناحیه مقاومت بسیج زارچ در ماه مبارک رمضان با رویکرد ۳۰ روز ۳۰ خدمت گفت: در راستای برپایی سفره افطاری ساده، پنج هزار بسته‌بندی به همت خیران تهیه و توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج در همه‌ی مساجد شهرستان بین نمازگزاران و روزه‌داران توزیع شد.

وی افزود: هدف از برگزاری این پویش را ترویج فرهنگ افطاری ساده، تقویت روحیه معنوی روزه‌داران به‌ویژه نسل جوان و استفاده از ظرفیت معنوی مساجد عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • راه اندازی پویش خانه دوست کجاست در شهرستان زارچ
  • احداث ۱۱۰ باب نمازخانه بین راهی در سطح کشور
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیر خانه جشنواره شعر رضوی
  • جشن ازدواج آسان ۱۱۴ زوج جوان در بجنورد برگزار شد
  • زوج‌های جوان کیک بزرگ ۱۵۰ کیلویی را برش زدند + تصاویر
  • جشن ازدواج ۱۱۴ زوج جوان در بجنورد
  • آیین گرگیعان به شکل جشنواره برگزار شود
  • سرنوشت تلخ فراری دادن دختر ٢٠ ساله از خانه پدری!
  • پسر جوان دختر عاشق را از خانه فراری داد
  • ابلاغ قانون پرداخت تسهیلات ازدواج به شبکه بانکی/ تخلفات وام ازدواج را گزارش دهید