Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علیرضا عبادی ظهر شنبه در نشستی با فرماندهان انتظامی استان بیان کرد: اگر بشر با یک دید عالمانه جامعه را ببیند و با تعهدی ایمانی، ملتزم به انجام وظایف باشد، جامعه به مدینه فاضله تبدیل شده و رنج‌ها برطرف می‌شود.

وی ادامه داد: نرسیدن جامعه به وضع مطلوب به خاطر وجود موانعی بوده که از ناحیه هوای نفس، دشمن درون و دشمن بیرونی ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه کسانی که دم از تمدن می‌زنند، کارشان ایجاد کردن موانع بر سر راه جوامع است، گفت: متأسفانه مستکبرین اقلام مورد نیاز جامعه را تحریم می‌کنند اما واردات سگ، گربه، تریاک، هروئین و شراب را آزاد می‌گذارند.

وی خواستار هوشیاری هرچه بیشتر جامعه شد و اظهار کرد: امروز دزدان بین المللی در فساد بسیار با تجربه و کارشناسی شده عمل می‌کنند.

تلاش دشمن برای ورود فساد به ایران

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بسیار مقتدر و امین است، گفت: جامعه‌ای می‌تواند پیشرفت کند و به آرمان‌های اسلام و انقلاب در نظام جمهوری اسلامی دست پیدا کند که بتواند علل و عوامل آفت ها و آسیب‌ها را کنترل کند.

وی با بیان اینکه دشمن در جنگی نابرابر برای ورود فساد به کشورهای اسلامی به خصوص ایران اسلامی تلاش می‌کند، گفت: نفوذ در مسائل پیچیده اقتصادی، مسائل علمی، ایجاد فاصله طبقاتی اتفاق نیست بلکه برنامه و عللی است که دشمنان در آینده بتوانند به آرزوی خود یعنی تسلط بر جامعه دست پیدا کنند.

حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه دشمنان همواره سعی می‌کنند قانون را کم رنگ و بی رنگ کنند، افزود: دشمنان به وسیله انواع و اقسام عوامل و عناصرشان، بر روی تصمیم گیری ها و تصمیم سازی ها زهر می‌ریزند تا جامعه را نسبت به خود، قانون، مجلس و دولت بی اعتنا کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: خوشبختانه در کنار این همه تهاجمات و وادادگی برخی عناصر داخلی اما نهادها، جمعیت‌ها و اشخاصی متعهد و با ایمان مانند نیروی انتظامی هنوز حضور دارند که برنامه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.

دست یاری خدا با انقلاب است

وی با بیان اینکه بیشتر فعالیت‌های نیروی انتظامی همان امر به معروف و نهی از منکرهایی است که اگر چنانچه آنها آسیب ببینند، جامعه آسیب می بیند، افزود: ایجاد امنیت اخلاقی، جانی، ناموسی ارزش بالایی دارد.

حجت الاسلام عبادی افزود: اگر هماهنگی بین نیروی‌های مسلح، سپاه پاسداران، ارتش و بسیج مستضعین نبود، دشمن و عناصر خودفروخته داخلی خواب‌های دیگری برای ما دیده بودند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: آمریکا، انگلیس، صهیونیست و نوکرهای نیابتی‌شان در منطقه، به دین، ایمان، منطق و مذهب پایبند نیستند بلکه تنها ادعا می‌کنند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به صورت ناباوری و بر خلاف تصور قدرت‌های شرق و غرب به پیروزی رسید، گفت: بدون شک دست خدا با این انقلاب بود و بالاخره ظلم پایان خواهد یافت و مستکبرین جهانی نابود خواهند شد.

کد خبر 4853227

منبع: مهر

کلیدواژه: سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیرجند دهه فجر راهپیمایی 22 بهمن انتخابات 98 بارش برف بوشهر ایلام انتخابات مجلس شورای اسلامی قزوین انقلاب اسلامی ایران شهرکرد گرگان تعطیلی مدارس بیرجند شیراز نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی حجت الاسلام عبادی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۴۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت هم‌افزایی تمامی قوا و دستگاه‌ها در جهت تحقق راهبرد «جهش تولید با مشارکت مردم»

رئیس کل دادگستری استان تهران با تأکید بر ضرورت هم‌افزایی تمامی قوا و دستگاه‌ها در جهت تحقق راهبرد «جهش تولید با مشارکت مردم»، گفت: تمرکز دادگستری کل استان تهران در سال جدید بر حل مشکلات و چالش‌ها از طریق هم‌افزایی و تعامل با سایر دستگاه‌ها خواهد بود.

به گزارش ایسنا، علی القاصی در دیدار نوروزی با جمعی از کارکنان قضایی و اداری مجموعه قضایی استان تهران ضمن تبریک سال جدید و تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن و معنویت، از درگاه خداوند متعال قبولی طاعات و عبادات جمع حاضر را در ماه مهمانی پروردگار مسئلت کرد و در عین حال بر ضرورت بهره‌مندی از فیوضات ماه مبارک رمضان تاکید کرد.

رئیس کل دادگستری استان تهران در ادامه سخنان خود ضمن قدردانی از تلاش‌ها و خدمات کارکنان قضایی و اداری دادگستری کل استان تهران در سال گذشته در جهت ارائه خدمت شایسته به مراجعان، خاطرنشان کرد: در سال گذشته اقدامات مهم و قابل توجهی در مجموعه قضایی استان تهران صورت گرفت که بدون شک این توفیقات با تلاش‌ها و مجاهدت‌های کارکنان قضایی و اداری در بخش‌های مختلف حاصل گردید که حقیقتا جای تقدیر دارد و ان‌شاءالله با استعانت از خداوند متعال در سال جدید نیز دادگستری کل استان تهران به‌عنوان پیشانی عدلیه منشاء ارائه خدمت شایسته به مردم و رشد و تعالی بیش از پیش دستگاه قضا خواهد بود. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به راهبرد تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم» اشاره کرد و در عین حال بر ضرورت هم‌افزایی و تعامل تمامی قوا و دستگاه‌ها در جهت تحقق این راهبرد تاکید کرد.

القاصی ادامه داد: رویکرد دستگاه قضا درباره راهبرد تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب برای سال جاری استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و به‌طور خاص ظرفیت‌های مردمی در جهت حمایت از چرخه تولید و رفع موانع موجود در این مسیر خواهد بود.

رئیس کل دادگستری استان تهران در ادامه بخشی از حمایت‌های دستگاه قضا از چرخه تولید در مقام مساعدت به دولت را مورد مداقه قرار داد و اظهار کرد: در سال گذشته تلاش و تمرکز دادگستری کل استان تهران بر تقویت ارتباط با صاحبان صنایع و تولیدکنندگان در جهت احصاء مسائل و مشکلات آن‌ها استوار بود و تلاش‌های گوناگونی در جهت حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی صورت گرفت که نتایج موثری به‌دنبال داشت.

وی با تاکید بر راهگشایی ورود دستگاه قضا در جهت حل مشکلات واحدهای تولیدی در مصادیق مختلف، اذعان کرد: با توجه به آسیب‌شناسی‌های صورت‌گرفته در پایان سال گذشته در خصوص عمده مشکلات و چالش‌های تولیدکنندگان و صنعت‌گران، تمرکز دادگستری کل استان تهران در سال جدید بر حل این مشکلات و چالش‌ها از طریق هم‌افزایی و تعامل با سایر دستگاه‌ها خواهد بود. 

القاصی با اشاره به تاکیدات ریاست قوه قضاییه درباره اولویت‌های سال جدید در عدلیه، اظهار کرد: مجموعه قضایی استان تهران اعلام آمادگی می‌کند که با تمام ظرفیت خود در مسیر ماموریت‌های تعریف شده از سوی ریاست قوه قضاییه در سال جدید گام خواهد برداشت تا ان‌شاءالله با اهتمام، پشتکار، اراده، دلسوزی و انگیزه همکاران بتواند بیش از سنوات گذشته خدمتگزاری صادق، بدون منت و ادعا برای جامعه باشد. 

رئیس کل دادگستری استان تهران در بخش پایانی سخنان خود ضمن مسئلت کردن توفیقات روزافزون برای کارکنان قضایی و اداری مجموعه قضایی استان تهران در جهت خدمت به جامعه، بر ضرورت تمتع از تمامی لحظات ماه مبارک رمضان و به‌خصوص لیالی قدر تأکید کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فرمانده نیروی دریایی: دشمن دائماً در حال توطئه است
  • هوشیاری و آمادگی، ضرورت کار پلیس است
  • ضرورت پاسخگویی مسئولانی که در امورات فرهنگی درست عمل نکردند
  • ضرورت تقویت تفکر توحیدی در بین دانش آموزان خوزستان
  • ضرورت هم‌افزایی تمامی قوا و دستگاه‌ها در جهت تحقق راهبرد «جهش تولید با مشارکت مردم»
  • رهبر انقلاب: مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده/ ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد
  • رهبر انقلاب در دیدار اسماعیل هنیه: مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است/ جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد/ اقدامات تبلیغاتی مقاومت فلسطین جلوتر از دشمن صهیونیستی بوده است
  • رهبر انقلاب به اسماعیل هنیه: مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است
  • مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است/جمهوری اسلامی ایران در حمایت از فلسطین و غزه تردید نخواهد کرد/اقدامات تبلیغاتی مقاومت فلسطین جلوتر از دشمن صهیونیستی بوده است
  • مقاومت بی‌نظیر نیروی مقاومت و مردم غزه به اسلام عزت بخشیده است