Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور خارجه ایران در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ با وزرای خارجه ژاپن و اسپانیا و رئیس گروه مردم در پارلمان اروپا دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در پنجاه و ششمین نشست کنفرانس امنیتی مونیخ در محل برگزاری این نشست حضور دارد، امروز (شنبه) در حاشیه این نشست با وزرای خارجه ژاپن و اسپانیا و همچنین رئیس گروه مردم در پارلمان اروپایی دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس، وزیر امور خارجه ایران امروز در حاشیه نشست کنفرانس امنیتی مونیخ با «آرانچا گونزالس لایا» وزیر امور خارجه اسپانیا دیدار و گفتگو کرد.

 

 

بررسی راه‌های گسترش روابط دوجانبه، زمینه‌های تقویت اعتماد  و همکاری بین  ایران و اروپا، کاهش تعهدات برجامی ایران، تعهدات اروپا در برجام، اوضاع منطقه و  واقعیت‌های داخلی آمریکا از جمله محورهای گفتگوی دو وزیر خارجه در این دیدار بود.

براساس این گزارش، ظریف و «توشی میتسو موتگی» وزیر خارجه ژاپن در این دیدار در خصوص روابط دوجانبه و موضوعات مهم منطقه‌ای و بین‌المللی به گفتگو پرداختند.

 

 

در دیدار «مانفرد و بر » رئیس گروه مردم در پارلمان اروپایی با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ایران، تعهدات اروپا در قبال برجام  و همچنین کاهش تعهدات برجامی ایران و اوضاع منطقه غرب آسیا مورد گفتگو و تبادل نظر قرار گرفت.

 

 

رئیس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران دیروز و امروز (جمعه) ۲۶ و ۲۷ بهمن ماه نیز در حاشیه این نشست با «جاستین ترودو» نخست‌وزیر و «فرانسوا فیلیپ شامپانی» وزیر خارجه کانادا و همچنین وزرای خارجه چین، فنلاند، واتیکان، جمهوری چک، عمان، اوکراین، کرواسی، گروه اقدام بحران، گروه الدرز و اعضای شورای روابط خارجی پارلمان اروپا دیدار و گفتگو کرد.

کنفرانس امنیتی مونیخ از روز جمعه ۱۴ فوریه به مدت سه روز برپاست.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: محمدجواد ظریف وزیر خارجه ایران وزیر خارجه ژاپن کنفرانس امنیتی مونیخ وزیر امور خارجه ایران کنفرانس امنیتی مونیخ دیدار و گفتگو وزیر خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۴۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه راهی نیویورک شد

وزیر امور خارجه ایران برای شرکت در نشست شورای امنیت سازمان ملل عازم نیویورک شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران برای شرکت در نشست شورای امنیت سازمان ملل عازم نیویورک شده است.

 امیرعبداللهیان امروز چهارشنبه و قبل از عزیمت به مقصد نیویورک، توقفی را در استانبول ترکیه داشت.

بازدید امیرعبداللهیان از سرکنسولگری ایران در استانبول

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزرای خارجه ایران و الجزایر درباره تحولات منطقه گفتگو کردند
  • وزرای خارجه ایران و الجزایر درباره تحولات منطقه‌ گفت‌وگو کردند
  • گفت‌وگوی وزرای خارجه ایران و ترکیه درباره تحولات اخیر منطقه
  • وزیر خارجه ایران با دبیر کل سازمان ملل دیدار و گفتگو کرد
  • دیدار وزیر خارجه ایران با دبیر کل سازمان ملل
  • عکس/ دیدار وزرای خارجه ایران و اردن در نیویورک
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به ادعا‌های اخیر سران اروپا و وزرای گروه هفت
  • وزیر خارجه راهی نیویورک شد
  • آتش‌بس در غزه؛ محور رایزنی‌های وزیر خارجه ترکیه با هنیه در دوحه
  • امیرعبداللهیان خطاب به همتای ژاپنی: پاسخ به اسرائیل صرفاً عملیاتی حداقلی بود