Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای شورای روابط خارجی اتحادیه اروپایی در حاشیه نشست کنفرانس امنیتی مونیخ با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و تبادل نظر کردند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، صفحه توئیتری منتسب به وزارت امور خارجه در حساب کاربری خود نوشت: اعضای شورای روابط خارجی اتحادیه اروپایی در حاشیه نشست کنفرانس امنیتی مونیخ با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و تبادل نظر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در این دیدار در خصوص برجام و تعهدات اروپا در این زمینه و همچنین مسائل منطقه‌ای و بین المللی گفتگو گردید.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سیاسی وزارت امور خارجه اروپا اتحادیه اروپا اعضای شورای روابط خارجی اتحادیه امور خارجه وزیر امور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۵۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی در حاشیه دیدارها در نیویورک

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیرعبداللهیان در حساب کاربری خود در ایکس نوشت: در حاشیه حضور در نشست عالی‌رتبه شورای امنیت سازمان ملل متحد با «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل متحد و همچنین ایمن الصفدی و یان بورگ وزرای امور خارجه اردن و مالت (رئیس دوره‌ای شورای امنیت) گفت‌وگو داشتم.

وزیر امور خارجه کشورمان گفت: در این دیدارها با اشاره به حساسیت ویژه کشورمان نسبت به امنیت منطقه، ضرورت پاسخ متقابل مشروع ایران به حمله تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را تبیین کردم.

وی افزود: در ادامه ضمن بررسی آخرین تحولات بین‌المللی و منطقه‌ای، در خصوص وضعیت بحرانی غزه ناشی از نسل‌کشی و جنایات جنگی رژیم صهیونیستی رایزنی شد.

کد خبر 6082283 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • دیدار امیرعبداللهیان با وزیران خارجه برزیل و الجزایر
  • وزرای خارجه ایران و الجزایر درباره تحولات منطقه گفتگو کردند
  • وزرای خارجه ایران و الجزایر درباره تحولات منطقه‌ گفت‌وگو کردند
  • آمادگی ایران برای ارتقای روابط با الجزایر
  • اردن: منطقه بیش از هر زمان نیازمند آرامش است
  • دیدار نماینده دائم پاکستان در سازمان ملل با امیرعبداللهیان در نیویورک
  • روایت امیرعبداللهیان از رایزنی های دیپلماتیک در نیویورک
  • بررسی تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی در حاشیه دیدارها در نیویورک
  • تاکید ایران و امارات بر توسعه روابط دو جانبه
  • وزیر خارجه ایران وارد نیویورک شد