Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-19@22:13:18 GMT

توزیع کمک‌های مردمی در ۳ روستای مرزی

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۰۵۳۰۵

توزیع کمک‌های مردمی در ۳ روستای مرزی

تعدادی از ورزشکاران با حضور در سه روستای مرزی کمک‌های مردمی را در میان محرومان این روستا توزیع کردند. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ابراهیم بای و سیاهخوله، روستا‌هایی از توابع بخش صالح‌آباد شهرستان تربت جام در استان خراسان رضوی ایران است. این روستا‌ها که هم مرز با کشور‌های افغانستان و ترکمنستان هستند به دلیل خشکسالی در چند سال گذشته با مشکل شدید کم آبی روبه‌رو بوده و به همین دلیل ساکنان آن از نظر مالی در وضعیت نامناسبی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مؤسسه خادمین امام علی (ع) با توجه به شرایط این روستا‌ها در چندین مرحله کمک‌های مردمی را توسط ورزشکاران در این روستا‌ها توزیع کرده است. به تازگی باحضور تعداد دیگری از ورزشکاران کمک‌های جمع آوری شده توسط این مؤسسه در این روستا‌ها توزیع شد.

"امیر توکلیان" نایب قهرمان کشتی آزاد جهان، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹ و مدیر و مربی سابق تیم ملی به همراه "عباس طحان" ملی پوش سابق ایران و مرتضی علیزاده برخی اقلام از جمله؛ مواد غذایی و شیرخشک را میان مردم محروم روستا‌های مرزی ابراهیم بای و سیاه خوله استان خراسان رضوی توزیع کردند.

توکلیان در دیدار با روستاییان این منطقه قول داد در راستای فعالیت مؤسسه خیریه و مسئولیت‌های اجتماعی خود ضمن ادامه حمایت‌ها، حتماً پیگیر ساخت یک مدرسه برای مردم این روستا‌ها خواهند شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: روستای مرزی کمک مردمی روستا افغانستان کمک های مردمی روستا ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۵۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برق ۲۸ روستا مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان پایدار شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان گفت: از مجموع ۲۲۸ روستایی که بر اثر بارندگی برقشان قطع شده بود، تاکنون برق ۲۸ روستا پایدار شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی استانداری، محمد رئیسی با اشاره به اینکه در ابتدای وقوع شرایط جوی در جنوب استان سیستان و بلوچستان برق ۴۴۵ روستا قطع شد، اظهار کرد: در همان ساعات اولیه برق ۲۱۷ روستا پایدار شد و با توجه به اینکه خسارت به بخش پست فوق توزیع برق وارد شده است، به محض برطرف شدن خسارت این بخش سایر نقاط روستایی نیز برق‌دار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان تصریح کرد: نبود راه دسترسی‌، ضعیف بودن سیستم ارتباطی و طغیان رودخانه‌های فصلی از جمله چالش‌های پرسنل این شرکت در شرایط بحرانی است.

وی ادامه داد: ۲۳۴ پایه شبکه فشار متوسط و ضعیف و هشت دستگاه ترانسفورماتور از جمله خسارات وارد شده به شبکه توزیع برق مناطق سیل‌زده تا این لحظه است.

کد خبر 745731

دیگر خبرها

  • ارمنستان ۴ روستا را به جمهوری آذربایجان بازگرداند
  • ۵۲ میلیون و ۸۸۵ هزار لیتر سوخت در روستا‌های لرستان توزیع شد
  • مدیر عامل مؤسسه راینو: جهش تولید با مشارکت مردم، از درون جشنواره‌ های مردمی شکل می‌گیرد/ لزوم فعالیت گسترده در مسیر تبدیل تولیدات مردمی به کسب و کارهای محتوایی 
  • برق ۳۶۶ روستای ‌سیل‌زده بلوچستان وصل شد
  • برق ۲۸ روستا مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان پایدار شد
  • پایدار شدن برق ۲۸ روستا در جنوب سیستان و بلوچستان
  • برق ۲۸ روستا مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان پایدار شد
  • قطع برق ۲۲۸ روستای سیستان وبلوچستان براثر سیلاب
  • قطع برق ۲۲۸ روستای سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب
  • ورود روان آب به روستای زین آباد داراب