Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@13:16:59 GMT

پورشیب دومین فینالیست روز دوم تیم ایران

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۰۵۹۱۰

پورشیب دومین فینالیست روز دوم تیم ایران

کاپیتان تیم ملی کاراته کشورمان با برتری مقابل رقبایش فینالیست وزن 84- کیلوگرم لیگ جهانی امارات شد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، در ادامه رقابتهای لیگ جهانی کاراته وان امارات، کاپیتان تیم ملی مردان فینالیست شد و مهدی خدابخشی دیگر نماینده ایران به دیدار رده بندی راه یافت و فردا برای کسب مدال برنز به میدان می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ذبیح اله پورشیب در اولین دیدار مقابل فردی والرا از ونزوئلا پس از کسب نتیجه صفر بر صفر در هانتی برنده شد. در دومین مبارزه ۲ بر یک فرج النشری از عربستان را شکست داد. سپس مقابل ایگور چیخمارف از قزاقستان بعد از تساوی صفر بر صفر در هانتی پیروز شد و به نیمه نهایی رفت.

 

مهدی خدابخشی ۴ بر صفر ویلیام دیانتته از بلژیک را برد. سپس با نتیجه ۵ بر یک از سد آنتون ایساکو از بلاروس گذشت. در ادامه یک بر صفر کنجی گریلون از فرانسه را مغلوب کرد. در مبارزه چهارم 5 بر 4 میشله مارتینا از ایتالیا را شکست داد و به نیمه نهایی راه یافت.

 

در نیمه نهایی ذبیح اله پورشیب و مهدی خدابخشی مقابل هم به میدان رفتند که این بازی با نتیجه ۳ بر2 به سود پورشیب خاتمه یافت.

 

پورشیب با این برد فینالیست شد و فردا برای کسب مدال طلا به مصاف دانیار یولداشف از قزاقستان می رود.

 

دیگر نماینده این وزن کیوان بابان بود که در اولین دیدار با نتیجه 3 بر ۲ مغلوب آیخان مامایف از آذربایجان ۳ شد و از دور رقابتها کنار رفت.

 

کاراته

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کاراته مهدی خدابخشی نیمه نهایی بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۵۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه های ایران منصوب شد

معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی مهدی عرفاتی را به‌عنوان دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب کرد.

به‌گزارش روابط‌عمومی معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات، فرشاد مهدی‌پور در حکم مهدی عرفاتی آورده است: «نظر به تعهد و تجربه ارزشمند جناب‌عالی در عرصه رسانه، به‌عنوان دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب می‌شوید».

معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات در این حکم تصریح کرده است: «امید است با استعانت از خداوند متعال و با بهره‌مندی از نظرات استادان و کارشناسان مجرب حوزه رسانه و علوم ارتباطات و ایجاد ساز و کار مناسب در دبیرخانه این جشنواره برای گردآوری، داوری و انتخاب آثار برگزیده با رویکرد حرفه‌ای و کارشناسی بر اساس ماده (2) قانون مطبوعات و تقویت مرجعیت رسانه‌های کشور و نقش‌آفرینی و حضور موثر آن‌ها در مواجهه با جنگ شناختی و ترکیبی علیه جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید».

بر اساس این گزارش، مهدی عرفاتی با بیش از ۲۰ سال فعالیت حرفه‌ای رسانه‌ای، سال گذشته نیز دبیری بیست و یکمین جشنواره رسانه‌های ایران را بر عهده داشته است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • گلایه کاپیتان تیم ملی از میزبانی جام ملت‌ها
  • لغو مراسم سالانه «انجمن قلم آمریکا» به دلیل تحریم نویسندگان در حمایت از غزه
  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه
  • انتصاب دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران
  • دومین پیروزی دختران فوتبالیست ایران مقابل ترکمنستان
  • دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه های ایران منصوب شد
  • دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران منصوب شد
  • دومین شوک ال‌کلاسیکو: پایان فصل برای ستاره بارسا!
  • شهرداری گرگان به یک قدمی فینال رسید