Web Analytics Made Easy - Statcounter

فدراسیون کشتی و دانشگاه صنعتی شریف تفاهم نامه ای را در مورد تدوین برنامه راهبردی توسعه کشتی به امضا رساندند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، به منظور ارائه خدمات پژوهشی برای تدوین برنامه راهبری توسعه کشتی، فدراسیون کشتی با دانشگاه صنعتی شریف تفاهم نامه ای را به امضا رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این تفاهم نامه که به امضا علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی و محمدرضا محمدی  معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی شریف رسیده است، مواردی همچون تحلیل محتوای اسناد و برنامه های توسعه ورزش و کشتی شامل: بررسی تجارب جهانی برنامه ریزی راهبردی ورزش در حوزه کشتی به ویژه در کشورهای آمریکا، روسیه، ژاپن و گرجستان، بررسی اسناد پایه در حوزه برنامه ریزی راهبردی کشتی، بررسی اسناد فرادست و تدوین مأموریت ها، هم اندیشی با متخصصین و مدیران ارشد کشتی در خصوص جایگاه کنونی و آتی کشتی ایران و تدوین برنامه راهبری توسعه کشتی شامل: تدوین سند چشم انداز 5 ساله کشتی کشور، تعیین قلمروها و نقاط مستعد توسعه کشتی در کشور، تعیین اصول و ارزش های بنیادین کشتی کشور در افق برنامه، تدوین اهداف کلان و عملیاتی کشتی ایران در دوره های زمانی پنج ساله، راهبردها و سیاست های توسعه کشتی در ایران از منظر نیروی انسانی و زیرساخت ها و تمهیدات پشتیبان، برنامه های اجرایی موردنظر تحقق برنامه راهبردی کشتی و تدوین منابع مالی موردنیاز تحقق برنامه و نظام درآمدها و تأمین مالی کشتی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کشتی دانشگاه صنعتی شریف فدراسیون کشتی تدوین برنامه تفاهم نامه توسعه کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۶۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت ۳.۵میلیاردی دانشگاه امیرکبیر از صنعتی سازی پایان نامه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، محمد جواد عامری شهرابی گفت: این دانشگاه در عرصه‌های مختلف کشور جز بهترین‌ها قرار دارد به گونه‌ای که در رتبه بندی‌ها جایگاه بالایی دارد.

وی افزود: این دانشگاه در میان دانشگاه‌های صنعتی کشور در رتبه بندی شانگهای و لایدن رتبه اول را به دست آورده است و در رتبه بندی کیو اس در میان دانشگاه‌های صنعتی رتبه دوم را از آن خود کرده است.

عامری خاطر نشان کرد: دانشگاه به این رتبه بندی‌ها بسنده نکرده است و علاوه بر اینکه جایگاه علمی و تحقیقاتی خوبی در کشور کسب کرده به دنبال رفع نیازهای کشور و ارتباط مناسب با صنعت است و در این راستا گام های خوبی برداشته است.

معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری با عنوان جهش تولید و مشارکت مردمی، اضافه کرد: برای اینکه همکاری خوبی با صنعت داشته باشیم، پروژه‌های همکاری با صنعت رشد خوبی داشته است و این در حالی است که اساتید این دانشگاه ارتباط خوبی با بخش‌های صنعتی داشته اند.

کد خبر 6079894

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و یک شرکت صنعتی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد رودهن و شرکت صنعتی
  • حمایت ۳.۵میلیاردی دانشگاه امیرکبیر از صنعتی سازی پایان نامه
  • سند نقشه راهبردی صنعتی تا ۱۵ اردیبهشت راهی دولت می‌شود
  • تفاهم‌نامه محیط زیستی نیروگاه نکاو دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل
  • امضای تفاهم‌نامه مشترک صداوسیما و دانشگاه آزاد همدان
  • حمایت ۳.۵ میلیاردی دانشگاه امیرکبیر از پایان‌نامه‌های صنعتی
  • تفاهم نامه راه‌اندازی سامانه ویژه ناشنوایان گلستان امضا شد
  • انعقاد تفاهم نامه بازآفرینی پایدار محدوده‌ها و بهسازی و نوسازی بافت تاریخی بیرجند
  • بیانیه دانشگاه شریف در واکنش به حمله ایران به رژیم صهیونیستی