Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان معاون توسعه مدیریت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: معرفی استان‌های غرب کشور یکی از اهداف تبلیغات گردشگری وزارت میراث فرهنگی است.

دکتر خیاطیان در حاشیه بازدید از غرفه لرستان در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و سی و یکمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی، اظهار کرد: تبلیغات یکی از ابزارهای مهم شناساندن جاذبه‌های گردشگری به هم‌وطنان و گردشگران خارجی است که این وزارتخانه برای توسعه گردشگری بخصوص در غرب کشور به این موضوع اهتمام دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های بسیار خوب و همکاری سازمان برنامه‌وبودجه در لایحه بودجه سال ۹۹ اعتبارات مناسبی برای تبلیغات اختصاص داده شده که امیدواریم این لایحه در صحن مجلس تصویب شود.

معاون توسعه مدیریت وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی یکی از اهداف تبلیغات گردشگری معرفی استان‌های غرب کشور دانست و افزود: برای انجام این مهم منابع خوبی را به این استان‌ها اختصاص خواهیم داد.

خیاطیان لرستان را قطب گردشگری طبیعت دانست و تصریح کرد: حتماً برای معرفی جاذبه‌های گردشگری لرستان منابع خوبی را تخصیص خواهیم داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی مجلس شورای اسلامی سازمان برنامه و بودجه وزارت میراث فرهنگی تبلیغات گردشگری صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۶۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالاب مره قم ثبت ملی شد

علیرضا ارجمندی،مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قم اظهار کرد: بر اساس ابلاغ امروز قائم مقام وزیر میراث فرهنگی به استاندار قم ، تالاب مره واقع در بخش مرکزی و شمال شهر قم پس طی تشریفات قانونی به شماره ۱۲۰۰ در فهرست میراث طبیعی ملی کشور به ثبت رسیده‌است.

وی ادامه داد: در این ابلاغ تاکید شده‌است اثر مذکور ضمن رعایت حقوق مالکانه، تحت نظارت و حمایت وزارت میراث فرهنگی است و تدوین ضوابط حفاظتی و تعیین عرصه و حریم این اثر بر عهده این وزارت خواهد بود و هرگونه دخل و تصرف یا اقدام و عملیاتی که منجر به تخریب یا تغییر اصالت اثر شود، ممنوع است.

تالاب مره، از تالاب های بسیار ارزشمند کویر مرکزی کشور و در حاشیه کوه مره است که بیش از ۱۰ هزار هکتار وسعت داشته و در کیلومتر ۵۰ جاده قم ـ گرمسار، در دو ضلع شرقی و غربی این جاده پرتردد قرار گرفته است و در هنگام پرآبی درخشش فوق العاده‌ای در دل کویر دارد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • نگاه وزارت میراث فرهنگی، تسهیلگری در جذب سرمایه‌گذاری گردشگری است
  • نگاه وزارت میراث فرهنگی، تسهیل‌گری در جذب سرمایه‌گذاری گردشگری است
  • برگزاری چهارمین نوروزگاه شهرستان لنجان در باغ موزه چهلستون
  • تالاب مره قم ثبت ملی شد
  • تصمیم ناگهانی برای موزه ها/واکنش وزارت میراث به انتقاد از گرانی!
  • پل چالان‌چولان لرستان سازه‌ای تاریخی بر شانه‌های شالوده‌ای کهن
  • روستای تاریخی پالنگان در مسیر ثبت جهانی
  • بلیت موزه‌ ها برای چه کسانی رایگان و نیم‌بهاست؟
  • بلیت موزه‌ها برای چه کسانی رایگان و نیم‌بهاست؟
  • بازدید بیش از ۳۸۱ هزار گردشگر نوروزی از جاذبه‌های لرستان