Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین مرحله لیگ برتر کاراته وان در سال ۲۰۲۰ از روز گذشته با حضور ۵۷۱ کاراته‌کا از ۸۵ کشور در امارات متحده عربیآغاز شده و سه روز ادامه خواهد داشت.

تیم ایران در ۲ بخش زنان و مردان در این رویداد شرکت کرده است. مسابقات فوق دارای امتیاز رنکینگ فدراسیون جهانی در راستای کسب سهمیه المپیک توکیو است.

امروز (شنبه) در وزن به اضافه ۸۴ کیلوگرم، «سجاد گنج‌زاده» بهترین سنگین وزن سال ۲۰۱۹ جهان، ابتدا رقیبی از اسپانیا را برد، اما برابر «رودریگو روخاس» از شیلی با شکست دور از انتظار ۲ بر یک مواجه شد تا حذف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین وزن «صالح اباذری» در همان دور نخست به حریفی از بلاروس باخت و به کار خود پایان داد.

«مهدی آشوری» نیز به نماینده مصر باخت تا او نیز دست خالی بماند.

تا کنون، «شیما آل‌سعدی» به فینال وزن منهای ۶۱ کیلوگرم زنان و «ذبیح‌الله پورشیب» به دیدار نهایی وزن منهای ۸۴ کیلوگرم مردان راه یافته‌اند.

«مهسا افسانه»، «سارا بهمنیار»، «بهمن عسگری» و «مهدی خدابخشی» هم به دیدار رده‌بندی رسیده و فردا (یکشنبه) برای کسب مدال برنز روی تاتامی می‌روند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کاراته لیگ برتر کاراته تیم ملی کاراته ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۶۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفتار قانونی، مانع محرومیت زنان و مردان از حقوق شهروندی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، انسیه خزعلی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در صفحه شخصی خود در شبکه ایکس (توئیتر سابق) اظهارداشت: ضمن تبریک موفقیت‌های اخیر به وزیر ورزش، از ایشان به خاطر اعمال قانون در مورد تخلفات پیش آمده در بازی فوتبال و حمایت از حریم بانوان تشکر می‌کنم.

وی افزود: بی شک رفتار قانونی، مانع محرومیت زنان و مردان از حقوق شهروندی می‌شود و توانمندی در رفع آسیب و حل مساله نه پاک کردن صورت مساله است.

گفتنی است؛ در جریان بازی استقلال و آلومینیوم اراک، اقدام جیمی جامپ دختر بی حجاب و واکنش دوازه‌بان استقلال مورد توجه رسانه‌ها و بسیاری از افراد قرار گرفت.

کد خبر 6081808

دیگر خبرها

  • رفتار قانونی، مانع محرومیت زنان و مردان از حقوق شهروندی می‌شود
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۲۹ فروردین
  • برترین کاراته‌کا‌های ایران مشخص شدند
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کوراش قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی زنان
  • داوران و ناظران هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان ایران
  • معرفی افراد برتر در مسابقات کاراته قهرمانی پسران کشور
  • نفرات برتر کاراته قهرمانی کشور در رده بزرگسالان انتخاب شدند
  • معرفی نفرات برتر کاراته قهرمانی کشور در غیاب چهره‌های مطرح!
  • معرفی نفرات برتر رده سنی امید در کاراته قهرمانی کشور
  • کاراته قهرمانی کشور؛ معرفی نفرات برتر رده سنی امید‌ها