Web Analytics Made Easy - Statcounter

حاجیانی خبر داد: یک نفر بر اثر سقوط از کوه‌های خائیز تنگستان این استان جان خود را از دست داد.

«غلامرضا حاجیانی» روز شنبه (26 بهمن) در گفتگو با خبرگزاری شبستان در بوشهر، در خصوص این اتفاق اظهار داشت: جمعه شب در پی گزارش افراد محلی مبنی بر سقوط فردی از ارتفاعات در منطقه دره خال خائیز تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات هلال احمر با تجهیزات رها سازی به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل جمعیت هلال احمر استان بوشهر تصریح کرد: پس از بررسی‌های صورت گرفته مشخص می‌شود مصدوم قبل از رسیدن تیم عملیاتی بر اثر جراحت‌های ناشی از سقوط جان باخته است.

 

حاجیانی افزود:  پس از انجام مراحل قانونی در محل از سوی پاسگاه انتظامی خائیز جسد برای رسیدگی تحویل مراجع قضایی شد.

 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر امداد و نجات استان بوشهر خبرگزاری شبستان بر اثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۶۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقشه زن خیانتکار برای قتل شوهر

زن هندی که با همدستی مردی غریبه و صحنه‌سازی شوهرش را در مکانی متروکه به قتل رسانده بودند، دستگیر شدند.

به نقل از رسانه‌های هند، ۷ آوریل ۲۰۲۴ - 28 فروردین- حدود ساعت ۰۳:۰۰ بامداد، پلیس ایالت جامو، در جریان یک تصادف جاده‌ای قرار گرفت. در این حادثه فردی به نام نارش چاندر جان خود را از دست داده بود. پلیس متوجه شد که بعد از تصادف مصدوم را به بیمارستان گاندی منتقل کردند، اما او قبل از رسیدن به بیمارستان جان خود را از دست داده بود. بنابراین یک افسر تحقیق عازم بیمارستان شد تا از همسر نارش و سایر شاهدان درباره این حادثه تحقیقاتی به عمل آورد.

در تحقیقات بعدی پلیس متوجه تناقض‌گویی‌های همسر این مرد شد و تحقیقات را از سر گرفت. در ادامه مشخص شد که فردی به نام بهانو پارتاپ نیز در محل جنایت حضور داشته است.پلیس بار دیگر از زن جوان بازجویی کرد. وی در بازجویی‌ها اعتراف کرد که از مدتی قبل با فردی به نام بهانو پارتاپ وارد رابطه پنهانی شده بود. بعد از مدتی تصمیم گرفتند با برنامه‌ریزی و صحنه‌سازی نارش را به قتل برسانند.

بنابراین او را به مکان متروکه‌ای در منطقه سئورا کشانده و بهانو با یک خودرو با سرعت خیلی زیاد با او تصادف کرد. وقتی مطمئن شدند که او دیگر نفس نمی‌کشد او را به بیمارستان بردند.

از آنجایی که بهانو به عنوان کارآموز در بیمارستان گاندی ناگار کار می‌کرد، توانستند با پرونده‌سازی مرگ را به عنوان یک تصادف جاده‌ای به تصویر بکشند. با این اعترافات شالو و بهانو دستگیر شدند. این دو بزودی محاکمه خواهند شد.

دیگر خبرها

  • تست شخصیت با کلید؛ انتخاب کلید دلخواه از شخصیت پنهان شما می گوید!
  • احترام به قانون، اصل رقابت انتخاباتی است
  • نقشه زن خیانتکار برای قتل شوهر
  • آزادی فردی و اجتماعی باید مطابق شریعت باشد
  • عصای جادویی جود: توپ طلا برای آقای شماره 5
  • عصای جادویی جود: رزرو توپ طلا برای شماره 5
  • قاتل فراری در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • قاتل فراری قتل در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • همدستی مرد و زن برای قتل شوهر
  • دستگاه کارتن‌سازی جان یک کارگر را گرفت