Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@14:15:46 GMT

جریمه 20 میلیاردی مالک و ضبط خودروی بنز در شیراز

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۰۶۷۰۵

جریمه 20 میلیاردی مالک و ضبط خودروی بنز در شیراز

ایسنا/فارس مدیرکل تعزیرات استان فارس از صدور حکم ضبط یک خودروی بنز و جریمه 20 میلیارد ریالی مالک آن در شیراز خبر داد.

علی مبشری گفت: ماموران انتظامی یک دستگاه خودروی مرسدس بنز که با پلاک گذر موقت در شیراز تردد می‌کرد را متوقف کرده و در بررسی مدارک متوجه می‌شوند که مالک مجوز تردد ندارد.

او با اشاره به اینکه ماموران انتظامی خودرو را برای بررسی بیشتر توقیف و پرونده را به تعزیرات حکومتی ارسال کردند، گفت: در بررسی‌ها مشخص شد که مدت زیادی از اعتبار تردد خودرو در کشور گذشته و مالک علیرغم علم و آگاهی به این موضوع، همچنان از خودرو استفاده می‌کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مبشری با یادآوری اینکه مالک این خودرو بدون پرداخت عوارض و گمرکی، با خودروی پلاک موقت به شکل غیرقانونی در کشور تردد داشته است، گفت: با محرز شدن تخلف، شعبه پنجم تعزیرات حکومتی استان فارس حکم به ضبط خودرو و جریمه 20 میلیارد ریالی مالک داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی مرسدس بنز توقیف خودرو پلاک گذر موقت جریمه 20

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۶۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه هفت واحد صنفی متخلف در اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مهدی طیبی گفت: گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی خوزستان ویژه ایام نوروز و طرح ضیافت از ۱۵ اسفند آغاز و به صورت روزانه در سطح استان با همکاری مراجع نظارتی ادامه دارد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان افزود: شعب تعزیرات حکومتی مرکز استان با همکاری سازمان صمت، بازرسی اتاق اصناف، مرکز بهداشت و پلیس اماکن نیروی انتظامی در سطح شهر حضور یافته و با متخلفان برخورد کردند.

طیبی گفت: پنج واحد صنفی که دارای تخلفاتی همچون گران‌فروشی و تخلفات بهداشتی بودند به نصب تابلو تخلف محکوم شدند.

به گفته طیبی، دو واحد صنفی دیگر هم به دلیل تخلفات پلمب شدند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی خوزستان به متخلفان هشدار داد که گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی با قوت ادامه خواهد داشت و در صورت مشاهده تخلف با آنان به شدت برخورد خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • جریمه یک شرکت به دلیل عدم عمل به تعهد ارزی
  • ثبت ۶۲ هزار و ۱۵۷ تردد در محور شیراز- مرودشت
  • ثبت ۶۲ هزار و ۱۵۷ تردد در محور‌ شیراز- مرودشت
  • بیشترین تردد خودرو‌ها در بوشهر از استان‌های فارس و تهران
  • جریمه هفت واحد صنفی متخلف در اهواز
  • انجام روزانه ۳۰ هزار تردد در آزادراه شیراز – اصفهان
  • افزایش ۱۰ درصدی تردد خودرو در جاده‌های فارس
  • ثبت تردد بیش از ۶۱۴ هزار خودرو در مبادی ورودی بوشهر
  • ثبت بیشترین تخلف رانندگی در کمربندی غربی شیراز
  • پیش از سفر‌های نوروزی چگونه خودروی خود را چک کنیم؟