Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@10:00:54 GMT

پسر روانی پدرش را چاقو چاقو کرد / در شیراز رخ داد

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۰۶۹۵۱

پسر روانی پدرش را چاقو چاقو کرد / در شیراز رخ داد

حوادث رکنا : معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس از دستگیری قاتلی خبر داد که با ضربات چاقو پدر خود را به قتل رسانده بود.

به گزارش رکنا ، سرهنگ "کاووس محمدی" بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر یک فقره قتل در خیابان "دولت شرقی" شهرستان شیراز"، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران در بررسی‌های اولبه به این نتیجه رسیدند که پسر 20 ساله به دلیل مشکلات اعصاب و روان با پدر 54 ساله خود درگیر و با ضربات چاقو وی را به قتل رسانده و متواری شده است.

سرهنگ "محمدی" با اشاره به اینکه ماموران موفق شدند در کمتر از 24 ساعت قاتل را شناسایی و در یکی از محله‌های شیراز دستگیر کنند، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما یارانه دلار شهادت سردار سلیمانی کرونا حادثه اخبار حوادث پدر پسر ضربات چاقو حوادث شیراز معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی دستگیری قاتل اخبار فارس فیلم عکس زن جوان زن ایرانی همسر مردم شهید قتل حوادث تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۶۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زوج افیونی در دام پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سرهنگ غلامرضا جعفری در تشریح این خبر، گفت: در اجرای طرح تشدید و برخورد با فروشندگان مواد مخدر و در پی کسب خبری مبنی بر حمل و جابجایی مواد مخدر توسط یک زوج قاچاقچی مواد مخدر اهل کرمان به استان مازندران از طریق محور هراز، موضوع در دستور کار ماموران اداره عملیات ویژه قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران، افزود: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان آمل متهمان را در حین ورود به استان با یک خودروی سواری شناسایی کردند.

سرهنگ جعفری در ادامه، اظهار داشت: ماموران در اقدامی عملیاتی خودروی متهمان را متوقف و در بازرسی از آن ۳۶ کیلو و ۵۰۰ گرم حشیش کشف کردند.

وی از دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر در این عملیات خبر داد و بیان داشت: این زوج افیونی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

جعفری با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: مواد مخدر یک عامل مهم برای به خطر افتادن بهداشت و سلامت جوامع بشری است و ره آورد آن تزلزل خانواده‌ها، نگرانی و ناامنی شهروندان و در نتیجه تنزل امنیت انسانی آنان می‌شود.

سرهنگ جعفری اعتیاد را منشا بسیاری از جرائم دانست و خاطرنشان کرد: جرائم متاثر از اعتیاد از قبیل سرقت، سرقت مسلحانه، طلاق، خودکشی، افسردگی و سرخوردگی، فروپاشی خانواده‌ها تنها بخشی از پیامد‌های این پدیده شوم است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در خاتمه از شهروندان خواست: برای رسیدن به جامعه‌ای آرمانی و جلوگیری از هرگونه ناهنجاری‌های اجتماعی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

دیگر خبرها

  • دستگیری زن اردبیلی که شوهر سابقش را با چاقو کشت
  • دستگیری سارقان سابقه دار باطری خودرو در یزد
  • ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک کشف شد
  • کشف تعداد ۶۱ کندوی زنبورعسل در راز و جرگلان
  • کشف ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک
  • کشف چسب مايع غيرمجاز در مانه و سملقان
  • کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن
  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا
  • دستگیری سارق زورگیر در شاهرود
  • زوج افیونی در دام پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران