Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل صنایع لبنی اراک(صلا) از صدور ۶۰۰ تن انواع محصولات از این واحد تولیدی به خارج از کشور در سال جاری خبر داد و گفت: خامه، پنیر، آبمیوه‌ها، انواع شیرهای طعم دار و ساده این محصولات را شامل می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ «حامد امینی‌مصلح‌آبادی» گفت: ارزش این محموله‌های صادراتی بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلار ارزیابی می‌شود که بیشتر به کشورهای عراق و افغانستان صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 اظهار داشت: روزانه بیش از ۶۲ تن شیرخام از نقاط مختلف استان به خصوص زرندیه و ساوه به شرکت لبنی صلا وارد می‌شود که بعد از فرآوری در قالب ۲۳ تن انواع محصولات لبنی در نقاط مختلف استان توزیع می‌شود.

امینی مصلح آبادی گفت: روزانه بیش از هشت تن پنیر، ۲۰ تن شیر استریل کم و پر چرب، ۱۵ تن شیرموز و ۱۵ تن شیرکاکائو در این شرکت لبنی تولید می‌شود که بخشی از آن در داخل استان توزیع و بقیه نیز صادر می‌شود.

وی در خصوص تولیدات آب‌میوه شرکت صلا نیز گفت: با توجه به فرارسیدن فصل سرما تولید آب‌میوه در این واحد تولیدی کاهش چشمگیری داشته به‌طوری که تولید ۱۰۰ تنی ماهانه در فصل گرما به حدود ۵۰ تن رسیده است.  

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: محصولات لبنی تن انواع محصولات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۷۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخذ استاندارد و گواهینامه‌های ملی ۷ واحد تولیدی در استان اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: واحدهای تولیدی که موفق به اخذ استانداردها و گواهینامه‌های ملی و بین‌المللی شوند، مورد حمایت قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، هاشم علایی امروز _چهارشنبه، بیست‌ونهم فروردین_ در جریان بازدید از شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل اظهار کرد: رعایت استانداردها در بخش تولید و افزایش محصولات صادراتی، یکی از مؤلفه‌های لازم در دستیابی به تحقق شعار سال با مشارکت کارآفرینان و تولیدکنندگان است.

وی افزود: واحدهای صنعتی با نگاه ویژه خود می‌توانند مسیر تولید و زمینه صادرات را تسهیل کنند که اخذ استانداردها و گواهینامه‌های ملی و بین‌المللی، یکی از ضروریات لازم برای ورود محصولات تولیدی به بازارهای داخلی و صادراتی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل اظهار داشت: با حمایت از واحدهای تولیدی و ترغیب آنان به دریافت استانداردهای لازم، تلاش می‌شود به حضور آنان در بازارهای داخلی و بین‌المللی کمک شود که در این راستا، در سال گذشته از اخذ استاندارد و گواهینامه ملی ۷ واحد تولیدی حمایت مالی شد.

علایی این کمک‌ها را در قالب بسته‌های حمایتی برشمرد و خاطرنشان کرد: به طور حتم این نوع مشوقات باعث ارتقای محصولات تولیدی و افزایش صادرات کشور خواهد شد که تولیدکنندگان می‌توانند از این ظرفیت مهم برای افزایش تولید و صادرات استفاده کنند.

کد خبر 745528

دیگر خبرها

  • برداشت بیش از ۲۵۲ هزار تن انواع محصولات گرمسیری ازباغات سیستان و بلوچستان
  • تولید ۱۳۴ هزار و ۶۵۶ تن انواع محصولات فولادی
  • اخذ استاندارد و گواهینامه‌های ملی ۷ واحد تولیدی در استان اردبیل
  • صادرات سالانه ۱۲۰ میلیون دلار محصولات کشاورزی در قزوین
  • سالانه ۱۲۰ میلیون دلار محصولات کشاورزی استان قزوین صادر شود
  • تامین شیر مدارس به ۴۰۰ میلیون پاکت نیاز دارد
  • خودکفایی تولید مواداولیه مکمل‌ها در ۱۴۰۳/رشد ۲۵ درصدی صادرات
  • ضرورت تسهیل فرایند صادرات برای جهش تولید
  • صادرات ۱۳۰ میلیون دلاری محصولات آرایشی و شوینده
  • ۱۰ کشور مقصد صادرات محصولات گلخانه‌ای گلستان