Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول فوتبال که روز گذشته با یک بازی آغاز شد، امروز با ۶ بازی پیگیری شد که طی آن مس رفسنجان با آرمان گهر، نود ارومیه با داماش، گل ریحان با ملوان، نیروی زمینی با آلومینیوم اراک، فجر سپاسی با رایکا و استقلال خوزستان با شهرداری تبریز دیدار کردند. 

تیم صدرنشین مس رفسنجان امروز موفق شد در دربی استان کرمان آرمان گهر را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد تا کماکان صدرنشین مسابقات باقی بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نود ارومیه دیگر تیم مدعی لیگ دسته اول میهمانش داماش گیلان را با نتیجه ۲ بر صفر شکست داد و با دو پله صعود به رده سوم جدول رسید.

گل ریحان در دیداری سخت و نفس گیر در خانه مقابل ملوان با نتیجه یک - یک متوقف شد تا روند امتیاز دادن این تیم کرجی ادامه داشته باشد. 

نیروی زمینی هم در خانه مقابل آلومینیوم مدعی با یک گل شکست خورد تا شاگردان رسول خطیبی ۴۱ امتیازی شده و به رده پنجم جدول صعود کنند. این نتیجه باعث شد تا رقابت برای قرار گرفتن در رتبه دوم جدول بین مس کرمان و نود ارومیه با ۴۲، خوشه طلایی و آلومینیوم اراک با ۴۱ و گل ریحان با ۴۰ امتیاز امتیاز داغ شود.

فجر سپاسی که در نیم فصل دوم نتایج ضعیفی می‌گیرد، همچنان در مسیر ناکامی گام برداشته و امروز در خانه خود مقابل رایکا با نتیجه یک - یک متوقف شد تا با ۳۶ امتیاز در رده هفتم قرار بگیرد.

استقلال خوزستان هم در خانه ۲ بر یک مقابل شهرداری تبریز به پیروزی رسید تا ۲۹ امتیازی شده و جای سرخ پوشان در رده نهم جدول را بگیرد.

از هفته بیست و چهارم یک بازی باقی ماند که طی آن  قشقایی فردا در تهران به دیدار بادران می رود.

نتایج بازیهای هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول:

* مس رفسنجان ۳ - آرمان گهر سیرجان یک
* نود ارومیه ۲ - داماش گیلان صفر
* گل ریحان البرز یک - ملوان یک
* نیروی زمینی صفر - آلومینیوم اراک یک
* فجر سپاسی یک - رایکا بابل یک
* استقلال خوزستان ۴ - شهرداری تبریز یک

جدول رده بندی لیگ دسته اول در پایان بازیهای امروز:

۱- مس رفسنجان ۴۹ امتیاز
۲- مس کرمان ۴۲ امتیاز
۳- نود ارومیه ۴۲ امتیاز
۴- خوشه طلایی ساوه ۴۱ امتیاز
۵- آلومینیوم اراک ۴۱ امتیاز
۶- گل ریحان البرز ۴۰ امتیاز
.....
۱۴- ملوان انزلی ۲۳ امتیز
۱۵- نیروی زمینی ۲۳ امتیاز
۱۶- سپیدرود رشت ۲۳ امتیاز۱۷- رایکا بابل ۲۰ امتیاز
۱۸- شهرداری تبریز ۱۰ امتیاز

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا بازی داماش گیلان شهرداری مس کرمان نیم فصل دوم انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی هفته بیست و چهارم استقلال خوزستان آلومینیوم اراک شهرداری تبریز لیگ دسته اول نیروی زمینی نود ارومیه مس رفسنجان فجر سپاسی ۴۱ امتیاز آرمان گهر گل ریحان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۷۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود مس رفسنجان در جام حذفی در ضیافت پنالتی‌ها

تیم فوتبال مس رفسنجن با پیروزی برابر پیکان یه مرحله یک‌چهارم نهایی جام خذفی صعود کرد.

به گزارش‌ مشرق، در چارچوب مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور یادواره آزادسازی خرمشهر، تیم‌های مس رفسنجان و پیکان در از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان به مصاف هم رفتند.

مهدی اجاقی با کمک‌های حامد صفایی و مرتضی هوشیار قضاوت این مسابقه را بر عهده داشت.

دو تیم در شرایطی روبروی هم قرار گرفتند که رضا عنایتی پیکان را با یک ترکیب خیلی جوان به میدان فرستاده بود و مس هم که در مرحله قبل با حذف استقلال شگفتی‌ساز شده بود، به دنبال ادامه این روند در جام حذفی بود.

در این دیدار ابتدا مس رفسنجان موفق شد در دقیقه ۳۳ با گل جلال‌الدین علی‌محمدی یک یر صفر جلو بیفتد. نیمه اول با همین تک گل به سود مس به پایان رسید.

در همان دقایق اولیه نیمه دوم پیکان توانست جبران کند و ابوالفضل زمانی گل مساوی شاگردان رضا عنایتی را به ثمر رساند تا نتیجه بازی یک- یک مساوی شود.

این نتیجه تا پایان ۹۰ دقیقه باقی ماند تا کار برای تعیین تیم برنده به وقت‌های اضافه بکشد.

در ۲ وقت اضافه‌ ۱۵ دقیقه‌ای هم توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا تکلیف تعیین صعودکننده به ضربات پنالتی کشیده شود.

در ضربات پنالتی تیم مس رفسنجان توانست با نتیجه ۵ را ۴ پیکان را شکست دهد و به مرحله یک‌چهارم‌نهایی صعود کند.

ترکیب اولیه مس رفسنجان:

حامد لک، محمد نژادمهدی، رامتین سلیمان‌زاده، میثم تیموری، حسن جعفری، جلال‌الدین علی محمدی، فرشید باقری، مهدی ترکمان، سعید واسعی، محمدمهدی محبی و سجاد شهباززاده

سرمربی: محرم نویدکیا

ترکیب اولیه پیکان:

محمدرضا دیناروند، مبین دهقان، نیما احمدی، ایمان اکبری، علی‌اصغر صادقی، ابوالفضل زمانی، علی‌اکبر رنجبر، امیرحسین غلامی، آرش هاشمی، مجتبی حقدوست و امیر شهیم

سرمربی: رضا عنایتی

دیگر خبرها

  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • صعود مس رفسنجان در جام حذفی در ضیافت پنالتی‌ها
  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • 14 سال پس از گلزنی آرتتا؛ اولین پیروزی خانگی اورتون مقابل لیورپول
  • تثبیت صدرنشینی آرسنال با تحقیر چلسی
  • آرسنال با تحقیر چلسی صدرنشینی‌اش را تثبیت کرد
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد
  • آرسنال، چلسی را به خاک و خون کشید
  • اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا
  • ششمین برد متوالی اینتر مقابل میلان و برابری با رکورد بیشترین پیروزی پیاپی در دربی دلامادونینا