Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@21:53:12 GMT

اخاذی با جعل عنوان یکی از روسای ارشد پلیس آگاهی

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۰۷۴۷۵

جانشین رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مردی که با معرفی خود به عنوان رییس یکی از ادارات پلیس آگاهی پایتخت اقدام به اخاذی از شهروندان شرق تهران کرده بود، خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ داود فرد دراین‌باره گفت: دوازدهم بهمن ماه امسال مردجوانی از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ اعلام کرد که مردی میانسال با معرفی خود به عنوان رییس اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ اقدام به اخاذی سه میلیون تومانی از وی کرده است که در همین راستا پرونده‌ای از سوی ماموران کلانتری ۱۱۰ شهدا تشکیل شده و در ادامه با دستور مقام قضایی برای رسیدگی تخصصی در اختیار ماموران کلانتری ۱۱۰ شهدا قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به دعوت از شاکی برای حضور در مقر پلیس اظهار کرد:‌ با حضور شاکی در مقر پلیس آگاهی، این فرد که در محدوده میدان شهدا کاسب است، به ماموران گفت که متهم به وی مراجعه و خودش را رئیس اداره پنجم پلیس آگاهی معرفی و ادعا کرده که می‌تواند بسیاری از مشکلات نظیر کسرخلافی، دریافت مجوز و ... را با دریافت مبلغی اندک حل و فصل کند که در همین راستا نیز شاکی مبلغی به این فرد داده و او دیگر پاسخگوی تماس‌هایش نبوده است.

جانشین رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به اقدامات پلیسی برای شناسایی و دستگیری متهم گفت: ماموران پلیس آگاهی با اخذ مجوز قضایی و بهره‌گیری از روش‌های پلیسی اقدام به شناسایی مخفیگاه متهم در حوالی میدان خراسان کرده و این فرد ۴۵ ساله به نام سهراب را در یک عملیات پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

وی با اشاره به بازجویی از متهم افزود: این فرد در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کرد و گفت که با توجه به اینکه بدهی بالایی داشته و بیکار هم بوده، خودش را به عنوان رییس اداره پنجم پلیس آگاهی معرفی کرده و با این اقدام از سه نفر از کسبه بیش از ۱۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری کرده است. در همین راستا نیز متهم برای ادامه روند رسیدگی با پرونده تشکیل شده به دادسرا معرفی شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: جشنواره موسیقی فجر کنفرانس مونیخ آزادراه تهران شمال انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اخاذی جعل عنوان روسای ارشد پلیس آگاهی جشنواره موسیقی فجر کنفرانس مونیخ آزادراه تهران شمال انتخابات مجلس یازدهم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اداره پنجم پلیس آگاهی پلیس آگاهی تهران بزرگ همین راستا عنوان رییس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۷۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترفند وحشتناک این متهم برای اخاذی از زنان در اینستاگرام ؛ جزئیات ماجرا را ببینید | ویدئو

دریافت 15 MB کد خبر 847017 منبع: ایرنا برچسب‌ها خبر مهم اینترنت - اینستاگرام فراجا

دیگر خبرها

  • تعرض جنسی به زنان به بهانه حضورشان بر سر مزار مادر!
  • مأمور دولتی در بهارستان قلابی از آب درآمد
  • دستگیری مردی که به بهانه شرکت در مراسم ترحیم مادرش به زنان تعرض می‌کرد
  • به جای افتادن در چرخه باطل اخاذی و باج گیری به کارآگاهان پلیس اعتماد کنید!
  • تعرض به زنان به بهانه شرکت در مراسم ترحیم
  • آزار زنان در مراسم ترحیم؛ متهم به مادرمرده هم رحم نکرد | مرد موطلایی از طعمه‌ها فیلم سیاه می‌گرفت
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • ترفند وحشتناک این متهم برای اخاذی از زنان در اینستاگرام ؛ جزئیات ماجرا را ببینید | ویدئو
  • جزییات دستگیری اعضای باند جعل مدرک تحصیلی در ٣ شهرستان کرمان
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان