Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@09:31:24 GMT

نقش بانوان در توسعه و سازندگی کشور پررنگ‌تر شود

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۰۷۵۴۵

نقش بانوان در توسعه و سازندگی کشور پررنگ‌تر شود

ایسنا/لرستان معاون سیاسی استاندار لرستان گفت: نقش بانوان در جامعه به‌منظور توسعه و سازندگی کشور پررنگ‌تر شود.

محمود ثمینی امروز در مراسم تجلیل از عوامل اجرایی طرح توانمندسازی زنان روستایی که در سالن همایش‌های جهاد کشاورزی برگزار شد، ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر اظهار کرد: حضرت فاطمه(س) تا پایان عمر خود در حمایت از حقانیت، مظلومیت و دفاع از دین و امامت در مقابل دشمنان اسلام ایستادگی و پایداری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با بیان اینکه مشی دختر پیامبر (ص) راه بانوان در برخورد با مسائل و مشکلات امروز است، افزود: بانوان در صحنه‌های مختلف اجتماعی و سیاسی کشور دوشادوش مردان فعالیت کرده‌اند.

 معاون سیاسی استاندار به نقش مهم زنان در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: تاریخ و همه آگاهان در طول انقلاب اسلامی شاهد حضور بانوان در مبارزه با رژیم طاغوت بودند و هر جا که مردان با حکومت مستبد شاهنشاهی مبارزه کردند زنان نیز در کنار آنان حضور داشتند.

 وی ادامه داد: زنان در جنگ تحمیلی و جبهه‌های جنگ چه‌ به‌عنوان مادرانی که فرزندان خود را تربیت کرده و راهی جبهه‌ها می‌کردند و چه به‌عنوان پشتیبان و پزشک یا پرستار در دفاع از تمامیت ارضی کشور و دین اسلام فعالیت داشتند.

 دکتر ثمینی با بیان اینکه این قشر در اقتصاد خانواده و رونق اقتصادی کشور فعالیت می‌کنند، خاطرنشان کرد: بانوان وظایف مهمی در بسیاری از حوزه‌های مختلف دستگاه‌های اداری و بخش‌های خصوصی بر عهده دارند.

 وی افزود: نقش بی‌بدیل مادران در تربیت صحیح فرزندان انقلابی انکارناپذیر است.

معاون استاندار لرستان با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی با تأکید حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری به جایگاه زنان عظمت بخشید، گفت: باید این فرصت را غنیمت شمرد و نقش بانوان در جامعه را به‌منظور توسعه و سازندگی کشور پررنگ‌تر کرد.

 وی با تأکید بر توانمندسازی زنان به‌ویژه زنان روستایی تصریح کرد: تولید را در روستاها باید بازنگری کرد و نباید مصرف‌زدگی فرهنگ شود چراکه روستاییان تولیدکننده بوده و باید توانمندتر از گذشته فعالیت کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی بانوان استانداري انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی نقش بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۷۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست وزیر کشور از بانوان کم توجه در حوزه حجاب | ویدئو

دریافت 14 MB

به گزارش همشهری آنلاین، وحیدی گفت: غالب افراد با تذکر حجاب خود را رعایت می‌کنند، از همین جا از همه بانوان محترمی که احیانا ممکن است توجه نداشته باشند به این که این یک امر قانونی و مهم است در زندگی اجتماعی، آن را برابر چارچوب های قانونی رعایت کنند.

صحبت های وحیدی را در ویدئو ببینید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کد خبر 846968 برچسب‌ها احمد وحیدی وزارت کشور خبر ویژه زنان - حجاب زنان

دیگر خبرها

  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان
  • همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم برگزار می‌شود
  • همایش ملی پیاده روی بانوان در ۲۱ اردیبهشت ماه قم برگزار می شود
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • برگزاری همایش ملی پیاده‌روی بانوان در قم
  • درخواست وزیر کشور از بانوان کم توجه در حوزه حجاب | ویدئو
  • حجاب؛ قدرت زن ایرانی
  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان