Web Analytics Made Easy - Statcounter

ژنرال احتیاط ارتش رژیم صهیونیستی از سناریویی پرده برداشت که به مثابه پایان این رژیم با توجه به توان موشکی بالای محور مقاومت و قدرت دفاعی صفر تل آویو است. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از رای الیوم، اسحاق بریک ژنرال احتیاط ارتش رژیم صهیونیستی به تهدیداتی که این رژیم را تهدید می‌کند، پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ضمن اذعان به شکنندگی اوضاع امنیتی این رژیم اعلام کرد: اسرائیل توان دفاع از جبهه داخلی در جنگ آتی را ندارد. کوخاوی رئیس ستاد ارتش چندی قبل از تهدیدات موشکی از غزه و لبنان و سوریه، عراق و ایران سخن گفت.

بریک افزود: ۱۵ سال از جنگ دوم لبنان (جنگ ۳۳ روزه) گذشته است و سیستم‌ها از آن زمان پیشرفته‌تر شده اند و قواعد درگیری در منطقه تغییر پیدا کرده است و این را دشمن درک می‌کند و منتظر وارد کردن ضربات مهلک به اسرائیل با ۲۰۰ هزار موشکی است که در انبار‌های خود دارد.

این ژنرال صهیونیست اذعان کرد: تهدید فقط در آمار و ارقام نیست بلکه توسعه و پیشرفت در میزان دقت موشکهاست که به سلاحی کشنده تبدیل شده است و با توجه به امکاناتی از قبیل: رایانه‌های ارزان و تکنولوژی جی پی اس می‌توان موشک دقیق و ابتدایی را به منطقه با مساحت ۱۰ هزار مترمربع شلیک کرد و هنگامی که این هدف در مرکز شهر باشد، تلفات و خسارات سنگین خواهد بود و هنگامی که از موشک سنگین و نقطه زن صحبت به میان آورده شود بهتر است که به جزییات آنچه رخ خواهد داد (میزان تلفات و خسارات) نپردازیم.

بریک در ادامه می‌پرسد: ارتش اسرائیل در برابر این تهدیدات چه دفاعی دارد؟ پاسخ این است؛ دفاع بسیار اندک. در زمان امتحان به سادگی می‌توان گفت که هیچ.

ژنرال احتیاط در ادامه می‌افزاید: کشته شدگان فقط به نظامیان منحصر نمی‌شود بلکه به افرادی که در حال مشاهده اخبار در سالن‌ها هستند یا در خانه‌های خود خوابیده اند و نیز مشتریان مراکز تجاری و رانندگان و رهگذران هم می‌شود. اهداف؛ مراکز شهری و پالایشگاه‌ها و نیروگاه‌های برق و وزارتخانه‌ها و دیگر مراکز اسرائیل خواهد بود و هر حمله به فلج شدن اوضاع و فرار جمعی از منطقه‌ای به دیگری و از اسرائیل به خارج آن منجر خواهد شد و قبل از هر موضوعی قتل جمعی.

بریک اذعان کرد: اسرائیل هم اکنون در برابر هزاران موشکی که آنرا هدف قرار خواهد داد قرار دارد و در معرض خطر قرار خواهد گرفت و گزینه‌ای جز واکنشی با همان قدرت ندارد. جنگی با توان هجومی بالا در کنار قدرت دفاعی صفر.

این در حالی است که آری شاویت تحلیلگر صهیونیست در مقاله‌ای که روزنامه عبری زبان هاآرتص آن را در سال ۲۰۱۷ منتشر کرد، تاکید کرد: اسرائیل نفس‌های آخر خود را می‌کشد. فلسطینیان ثابت کردند که در سرزمین فلسطین ریشه دار هستند، حال آنکه اسرائیلی‌ها ثمره یک دروغی بنام سرزمین وعده داده شده می‌باشند. اسرائیل در سراشیبی زوال و نابودی قرار گرفته است و نفس‌های آخر خود را می‌کشد، اسرائیلی‌ها ثمره دروغ ساخته و پرداخته شده جنبش صهیونیسم در مورد هولوکاست و سرزمین وعده داده شده می‌باشند.

این تحلیلگر صهیونیست ضمن تاکید بر ضرورت مهاجرت و ترک این رژیم با توجه به عدم پایان اشغالگری تحقق صلح می‌افزاید: وضعیت اسرائیل نابسامان است، اگر وضعیت به همین منوال ادامه داشته باشد، در آن صورت دیگر امکان زندگی کردن در اسرائیل وجود نخواهد داشت و باید اسرائیلی‌ها رهسپار برلین و سان فرانسیسکو شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: توان موشکی محور مقاومت رژیم صهیونیستی اسرائیلی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۷۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام حماس: ۳۰ ژنرال و افسر بلندپایه اسرائیلی را در اختیار داریم

این مقام مسئول که نامش فاش نشده است در گفتگو با «العربی الجدید» افزود: نمی‌توانیم شمار اسیران زنده اسرائیلی را اعلام کنیم ولی تعداد آنها بسیار بیشتر از آماری است که در رسانه‌های اسرائیلی اعلام می‌شود.

وی اضافه کرد: جنبش حماس به تنهایی حدود ۳۰ ژنرال و افسر عالیرتبه اسرائیلی را در اختیار دارد که روز هفتم اکتبر (پانزدهم مهر ماه) از مقر‌های نظامی و برخی مقر‌های امنیتی حساس به اسارت گرفته شده‌اند.

این عضو ارشد حماس در ادامه گفت: این اسیران در مکان‌هایی با حفاظت شدید و به دور از دسترس نظامیان اشغالگر نگهداری می‌شوند و دسترسی به آنها در هر شرایطی غیر ممکن است. بنیامین نتانیاهو و وزیران کابینه‌اش از ترس واکنش صهیونیست‌ها و برافروخته شدن آتش خشم نظامیان، اطلاعات اسیران خود را اعلام نمی‌کنند.

این مقام برجسته حماس، افزود: تنها راه آزادسازی اسیران اسرائیلی، مذاکرات جدی است که به آتش بس کامل و بازسازی نوار غزه منجر شود. عملیات مجدد رژیم صهیونیستی در شمال و مرکز نوار غزه پس از آنکه این مناطق را پاکسازی شده اعلام کرده بود، نشانه شکست این رژیم است.

این عضو حماس در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر وضعت مقاومت خوب است و در میدان به طور منظم عمل می‌کند، تصریح کرد: همچنین یحیی السنوار رهبر جنبش حماس در نوار غزه و نه در تونل‌ها بلکه در میدان به فرماندهی خود ادامه می‌دهد و ادعا‌های رژیم صهیونیستی درباره حضور وی در مخفیگاه‌های زیر زمینی دروغ و برای سرپوش گذاشتن بر شکست خود در دستیابی به اهداف تجاوز به نوار غزه است.

وی افزود: السنوار به مناطق درگیری سرکشی و با رزمندگان دیدار می‌کند و اوضاع مقاومت در نوار غزه را به اطلاع سران جنبش در داخل و خارج نوار غزه می‌رساند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • مقام حماس: ۳۰ ژنرال و افسر بلندپایه اسرائیلی را در اختیار داریم
  • شهرک «مرگلیوت» با دهها موشک حزب‌الله هدف قرار گرفت
  • اعتراف کارشناس اسرائیلی به مسخره شدن توسط ایرانی‌‎ها | ببینید
  • ۱۰ ضربه بزرگی که اسرائیل از ابتدای جنگ غزه دریافت کرد
  • بالاترین مقام اطلاعات نظامی اسرائیل استعفا داد
  • ژنرال سابق صهیونیست از نتانیاهو خواست پایان جنگ را اعلام کند
  • ژنرال بریک: شکست خوردیم/ باید پایان جنگ را اعلام کنیم
  • ژنرال سابق صهیونیست: حقیقتا شکست خوردیم
  • هیچ قدرتی توان مقابله با عزم و اراده ملت شریف ایران را ندارد
  • گفت و شنود/ نخور!