Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از نمایشگاه سرو بلند انقلاب اسلامی پیرامون ابعاد و زندگی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در موزه هنرهای معاصر فلسطین از نمایشگاه سرو بلند انقلاب اسلامی(آثار هنری پیرامون ابعاد زندگی و شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی) عصر امروز بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازدید، حجت‌الاسلام عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی، سیدمحمودرضا آقامیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، حسین شیخ‌الاسلام معاون امور بین‌الملل و دانشجویان غیر ایرانی دانشگاه آزاد اسلامی، بهمن نامور مطلق سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد(ویژه) هنرهای اسلامی ایرانی استاد فرشچیان و سایر مسئولان دانشگاهی و هنرمندان، دکتر طهرانچی را همراهی می‌کردند.

انتهای پیام/۴۱۱۸/4112/

منبع: آنا

کلیدواژه: حاج قاسم سلیمانی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۷۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از پروژه ادامه آزاد راه شهید همت در البرز

تین نیوز

وزیر کشور روز سه شنبه در سفر به استان البرز از روند اجرایی آزاد راه شهید سلیمانی به ویژه پل B۱در امتداد آزاد راه شهید همت در کرج بازدید به عمل آوردند.

به گزارش  تین نیوز به نقل از ایرنا، پل B۱ تا به امروز جزو پیچیده ترین پل های موجود در جهان است.

این پل که یک هزارو۵۰ متر طول دارد از هشت دهانه تشکیل شده است که طول بلندترین دهانه آن ۱۷۶ متر است و دارای ستونی به ارتفاع ۱۳۶ متر می باشد.

طی تعامل و پیگیری ویژه استاندار البرز با مجموعه شورا و شهرداری کرج پروژه هایی مانند پل B۰ و B۱ با سرعت بیشتری در حال اجرا است، علاوه بر پل B۱ باید پل b۰ را که در نزدیکی خط چهار قرار دارد نیز تسریع شده تا مردم بتوانند خیلی سریعتر از این پروژه ها بهره مند شوند.

آزاد راه شهید سلیمانی به طول ۱۸ کیلومتر در امتداد آزاد راه شهید همت در دست ساخت است که تاکنون قطعه نخست آن به طول ۷.۵ کیلومتر زیر بار ترافیک رفته است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • دکتر طهرانچی: ساخت مسکن در ۹۵۷ هکتار از زمین‌های دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد
  • بازدید وزیر کشور از پروژه ادامه آزاد راه شهید همت در البرز
  • دانشجویان دانشگاه آزاد از دیدار صمیمی با رهبر انقلاب می‌گویند
  • نشست «تبیین علل و نتایج پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی» در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • بخشنامه متناقض دانشگاه آزاد برای حجاب! | آقای طهرانچی کلاهتان را بالاتر بگذارید 
  • طهرانچی: عملیات «وعده صادق» نماد قدرت علمی کشور است
  • طهرانچی: معاونت فرهنگی باید نقش هدایت‌گری و جهت‌دهی در تربیت عالم داشته باشد
  • دستورالعمل جدید دانشگاه آزاد درباره حجاب
  • بلاتکلیفی رینگ چهارم حدفاصل پل سردار شهید سلیمانی تا شش‌راه برطرف شود
  • دکتر طهرانچی: صدور مدرک فارغ‌التحصیلان سرعت می‌یابد / توجه به حوزه معیشتی کارکنان و اعضای هیأت علمی