Web Analytics Made Easy - Statcounter

هواداران فجرسپاسی نسبت به نتایج ضعیف این تیم در لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی کشور خطاب به مسئولان این باشگاه شعار اعتراضی سر دادند.

به گزارش خبرگزاری فارس، در پی نتایج ضعیف تیم فجر شهید سپاسی شیراز در لیگ دسته اول باشگاهی کشور هواداران شیرازی در مقابل جایگاه مسئولان این تیم تجمع کردند و خطاب به مدیران این تیم شعار سر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فجرسپاسی امروز در دیدار مقابل رایکا بابل در ورزشگاه خانگی خود میزبان بود و تا دقیقه پایانی با یک گل عقب بود اما در نهایت با یک ضربه پنالتی به سختی توانست بازی را به تساوی بکشاند.

فجرسپاسی با 36 امتیاز در رده هفتم قرار دارد و این در شرایطی است که رایکا بابل با 20 امتیاز در مکان هفدهم قرار دارد.

*این فیلم را ببینید.

 

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید اعتراض فوتبال تجمع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۷۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشک چند سبزپوش در فولادشهر درآمد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در شرایطی امروز در اصفهان به میهمانی ذوب‌آهن رفت که اعضای این تیم در ورزشگاه فولادشهر تنها نبودند و از حمایت برخی هواداران خودی برخوردار بودند.

عده‌ای از هواداران آلومینیوم که تعدادشان کم هم نبود از اراک به اصفهان سفر کردند و در جایگاه میهمان ورزشگاه فولادشهر نظاره‌گر نبرد تیم خود با ذوب‌آهن شدند. این هواداران در طول 90 دقیقه به حمایت از مجتبی حسینی و شاگردانش پرداختند و طرفداری خود را نشان دادند.

البته اتفاقات ثانیه‌های پایانی بازی باعث شد تا این هواداران با ناراحتی ورزشگاه فولادشهر را ترک کنند. دوگلی که آلومینیوم در وقت‌های اضافی نیمه دوم دریافت کرد، موجی از ناراحتی را به سکوی میهمان ورزشگاه آورد. هرچند که آنها با وجود ناراحتی از شکست تیم خود به حمایت از تیم خود پرداختند و از تلاش اعضای تیم‌شان تشکر کردند.

دیگر خبرها

  • بلینگام پس از پایان ال کلاسیکو خطاب به هواداران بارسلونا؛ سکوت! / فیلم
  • واکنش استقلال خوزستان به لغو دیدار استقلال ملاثانی و فجرسپاسی در ورزشگاه غدیر
  • افسوس بازیگران سینما در سن سیروس (عکس)
  • پرهیجان‌ترین‌ روز یزد بعد از قندی (عکس)
  • صدای سرمربی صدرنشین تا لیگ برتر رسید (عکس)
  • نجات خیبر از گرداب دریا با پنالتی جنجالیِ ۹۳
  • اشک چند سبزپوش در فولادشهر درآمد(عکس)
  • آتش‌بازی هواداران ملوان روی سکوهای سن‌سیروس +فیلم
  • محبوبیت بازیکنان آلومینیوم در اصفهان(عکس)
  • حسین شریعتمداری خطاب به فضائلی: چرا حضرتعالی این تذکر [حضرت آقا ]را - برفرض واقعی بودن- علنی کرده‌اید؟!