Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، پس از انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران و جانشین مارک ویلموتس بلژیکی در این تیم، اخبار زیادی درباره زمان قرارداد او با فدراسیون فوتبال منتشر شد. هرچند مسئولان فدراسیون با این مربی کروات تا پایان جام ملت‌های ۲۰۲۳ چین توافق کرده اند، اما این قرارداد به شکل مرحله‌ای تمدید می‌شود و در صورتی که تیم ملی نتواند با او راهی مرحله نهایی انتخابی جام جهانی نشود احتمال دارد مدت همکاری او با فدراسیون ایران تا خرداد ۹۹ افزایش نیابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اسکوچیچ در نشست خبری امروز خود درباره زمان قراردادش با فدراسیون فوتبال جمله عجیب و جالبی به کار برد.

 

او در این مورد اظهار داشت: همه ما در این جمع فوتبالی هستیم و می‌دانیم قرارداد من می‌تواند تا سال ۲۰۵۰ باشد. از طرفی همه می‌دانیم اگر نتایج مان خوب باشد می‌مانم و اگر نتایج بد باشد قطعاً گزینه بهتری جایگزین من خواهد شد.

 

از طرفی اسکوچیچ درباره نفوذ یک آقازاده ورزشی در عقد قرارداد خودش هم گفت: براساس آن چیزی که می‌دانم، فدراسیون فوتبال مرا به عنوان سرمربی انتخاب کرده است. اگر شما چیزی بیشتر از این می‌دانید، من نمی‌دانم و از آن بی‌خبر هستم. ضمن اینکه قراردادم را با حیدر بهاروند (سرپرست فدراسیون فوتبال) امضا کرده‌ام و فکر می‌کنم این یک مسئله منطقی است.

 

باشگاه

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: حیدر بهاروند اسکوچیچ مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۸۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد یک استاد دانشگاه درباره حواشی ماجرای صدیقی و پسران: فهرست اموال 100 روحانی مشهور و آقازاده ها منتشر شود

عصر ایران - دکتر امیر دبیری مهر - استاد دانشگاه - در توئیتی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:
با توجه به اینکه برخی از نوانقلابی ها از اخبار مربوط به کاظم صدیقی آشفته شدند پیشنهاد می کنم برای رفع شبهه از سلامت نفس و پاکدستی مقامات بویژه حضرات روحانیون معظم و زاهد پیشه، فهرستی از اموال ١٠٠ نفر ازمقامات و روحانیون مشهور و صاحب منصب و آقازاده های محترم آن شامل ملک و زمین و شرکت و سهام و خودرو و موقوفات در اختیار و موجودی حساب و سپرده های بانکی ایشان منتشر شود تا معلوم شود سطح زندگی این عزیزان چگونه است و یکبار برای همیشه دهان یاوه گویان و شایعه پراکنان و رسانه های موافق و مخالف بسته شود و افکار عمومی خودشان آگاه شده و قضاوت کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرزند علم الهدی: ارتباطی با هولدینگ گردشگری ندارم یک سند جدید از باغ 1000 میلیاردی صدیقی و پسران / آقای صدیقی! چگونه با جاعل محترم رفتید محضر و سند انتقال باغ را «با هم» امضا کردید؟!

دیگر خبرها

  • پیشنهاد یک استاد دانشگاه درباره حواشی ماجرای صدیقی و پسران: فهرست اموال 100 روحانی مشهور و آقازاده ها منتشر شود
  • یونانی‌ها سرمربی تیم ملی را بیرون کردند!
  • ماجرای اخراج دایی و حضور احمدی‌نژاد در رختکن تیم ملی
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ فروردین
  • تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار یورویی فدراسیون فوتبال به استقلال
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار دلاری فدراسیون به استقلال
  • ماجرای کمک ۲۰۰ هزار یورویی فدراسیون فوتبال به استقلال چیست؟
  • شکست حقوقی پرسپولیس از مهاجم استقلال
  • آرای کمیته استیناف؛ شکایت پرسپولیس علیه استقلال و بلانکو رد شد