Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-24@02:34:07 GMT

شخصیت شناسی افراد با فرم گوش آنها

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۰۸۲۰۳

شخصیت شناسی افراد با فرم گوش آنها

ساعت24-شخصیت افراد را با توجه به شکل گوش آنها می توان پیش بینی کرد پس در ادامه با ما همراه شوید

با مشاهده صفات و رفتارهای افراد می توان به شخصیت آنها پی برد و گاهی وقتها با دیدن جزئیات کوچک هم می توان چیزهای زیادی در مورد شخصیت افراد مشاهده کرد. آیا میدانستید با مشاهده فرم گوش میتوانیم به شخصیت افراد پی ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه با خواندن این مقاله می توانید با دیدن فرم گوش افراد در مورد شخصیت آنها اطلاعات بیشتری کسب کنید.


گوش شما کدام شکل است؟

شخصیت شناسی از روی فرم گوش گرد

کسانی که گوش گرد دارند خود را دوست دارند و معمولا در مرکز توجه گروهی قرار می گیرند. آنها عاشق تعارف هستند و به دلیل مهربان بودنشان نزد اطرافیانشان محبوب می باشند. آنها عاشق تلاش و مبارزه هستند.

شخصیت شناسی از روی فرم گوش مربع

اعتقاد بر این است که افراد دارای گوش مربع افرادی آرام و مسئولیت پذیر هستند آنها در کارشان دقیق و محتاط هستند . آنها قدردان افرادی که به آنها احترام می گذارند هستند و در کارهایی که انجام می دهند با احتیاط هستند.

شخصیت شناسی از روی فرم گوش بیضی

افرادی که گوش بیضی دارند رویایی فکر میکنند و دارای ایده های خلاقانه ای هستند که دیگران نمی توانند تصور کنند گاهی اوقات هم مغرور و خود خواه هستند . آنها بسیار ریزبین  و جزئی نگر هستند که دیگران نمی توانند آنها را درک کنند .

شخصیت شناسی از روی فرم گوش هلال

خبر خوب برای کسانی که دوستانی دارند که دارای گوش هلال هستند ، واقعیت این است که این افراد به نظر دیگران احترام می گذارند و وقتی صحبتی می کنند کمتر ادعا می کنند. افراد راستگو  و قابل اعتماد هستند.
 
شخصیت شناسی از روی فرم گوش مستطیل

کسانی که گوش های مستطیل دارند افراد جدی هستند و در برابر رفتارهای کودکان تحمل و حوصله کمتری دارند. همه کارهایشان با برنامه ریزی دقیق می باشد. آنها افراد کمالگرایی هستند . آنها همچنین افراد قابل اعتمادی هستند زیرا همیشه به وعده های خود عمل می کنند .

شخصیت شناسی از روی فرم گوش مثلث معکوس

این افراد با طبیعت در ارتباط هستند و دوست دارند چیزهای جدیدی کشف کنند ، این باعث میشود که دانش و آگاهی زیادی داشته باشند . آنها دوست دارند با افراد زیادی در ارتباط باشند و معمولا دوستان زیادی دارند . اما یک نقطه ضعفی که دارند این است که اگر کارها طبق برنامه پیش نرود زود ناامید می شوند.

شخصیت شناسی از روی فرم گوش مثلث

کسانی که گوشهای مثلثی دارند با دیگران به راحتی ارتباط برقرار می کنند و به دلیل اینکه دوست ندارند تنها باشند برای  دوستان خود  ارزش زیادی قائل می شوند  و به آنها اهمیت می دهند. آنها به اندازه کافی قدرتمند و توانا هستند و با توانایی خود برای همه مسائل خود راهکاری پیدا میکنند.

منبع: ساعت24

کلیدواژه: کسانی که گوش شخصیت افراد دوست دارند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۸۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام گذاری دوم اردیبهشت ماه بنام روز شهرستان اهر

حجت الاسلام و المسلمین جواد حاجی زاده  با تبریک سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: امروزه کشور ما به برکت وجود سپاه دستاورد‌های بزرگی در عرصه‌های مختلف به دست آورده که اخیراً هم پاسخ قاطعی که از لحاظ دفاعی و نظامی به رژیم منحوس صهیونیستی دادند این را ثابت کرد.

وی با بیان اینکه دوم اردیبهشت سند فرهنگی و مهم برای شهرستان می باشد افزود: امسال دوم الی نهم اردیبهشت ماه به عنوان عنوان هفته فرهنگی شهرستان اهر نامگذاری گردیده و در این مدت برنامه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: یکی از اهداف اصلی این مناسبت گرامیداشت و معرفی بزرگان و عالمان شهرستان و همچنین تجلیل و نکوداشت شخصیت‌های علمی و فرهنگی و نخبگان میباشد.

امام جمعه اهربه اشاره به اینکه ارسباران منطقه عالم پرور میباشد گفت: شیخ حسین نجفی اهری یکی از شخصیت‌های برجسته و صاحب رساله می باشد که نقش مهمی در دوران انقلاب اسلامی و مبارزه به رژیم پهلوی ایفا کرده اند و یک زندگی ساده و عارفانه‌ای داشتند.

 حجت الاسلام و المسلمین جواد حاجی زاده گفت: زنده نگه داشتند یاد و خاطره علما موجب خواهد شد تا مردم و بویژه نسل جدید با سبک زندگی عالمان آشنا شوند و سبک زندگی اسلامی داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • نویسنده‌ای که برای مخاطب دام پهن نمی‌کند
  • نقد تند محمدرضا مقدسیان به «ویلای ساحلی»/ عیاری عاریه ای!؟
  • یک قصه خیالی به روایت فراری
  • شهد شکرستان به کام مخاطبان
  • آنچه ابن سینا می‌تواند در مورد هوش مصنوعی به ما بیاموزد
  • رفتاردرمانی دیالکتیکی برای اختلال شخصیت مرزی
  • نقد فیلم قاتلان ماه گل؛ گنگسترها به نفت رسیدند!
  • نام گذاری دوم اردیبهشت ماه بنام روز شهرستان اهر
  • (تصاویر) باغ گیاه شناسی تهران
  • باغ گیاه شناسی ایران