Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@23:40:05 GMT

عدم کنترل خشم موجب قتل ۲ نفر در فارس شد

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۰۸۵۱۷

عدم کنترل خشم موجب قتل ۲ نفر در فارس شد

فرمانده انتظامی شهرستان کوار، شنبه بیان داشت: ماموران انتظامی از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از وقوع یک فقره قتل در یکی از تالارهای این شهرستان مطلع و برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

سرهنگ علی بابایی افزود: پس از حضور ماموران انتظامی، اورژانس و قاضی کشیک ویژه قتل در محل وقوع جرم، مشخص شد پنج نفر به هویت معلوم در یک تالار عروسی با یکدیگر درگیر شدند و یک نفر از آنان به وسیله سلاح سرد به قتل رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع، ماموران انتظامی این شهرستان با انجام یکسری کارهای اطلاعاتی و پلیسی مطلع شدند که قاتل پس از ارتکاب جرم به شهرستان شیراز متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کوار با بیان اینکه ماموران انتظامی موفق به شناسایی قاتل در خیابان بنی‌هاشمی شیراز شده و با هماهنگی مقام قضایی، او را در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیرکردند، اظهار داشت: پرونده مقدماتی در این زمینه تشکیل و وی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

شهرستان کوار در ۳۰ کیلومتری جنوب غرب شیراز واقع شده است.

قتل پدر توسط پسر ۲۰ ساله با ضربات چاقو

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس نیز بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره قتل در خیابان دولت شرقی شیراز، ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

سرهنگ کاووس محمدی افزود: ماموران در بررسی‌های اولبه به این نتیجه رسیدند که پسر ۲۰ ساله به دلیل مشکلات اعصاب و روان با پدر ۵۴ ساله خود درگیر و با ضربات چاقو وی را به قتل رسانده و متواری شده است.

وی با اشاره به اینکه ماموران در کمتر از ۲۴ ساعت، قاتل را شناسایی و در یکی از محله‌های شیراز دستگیر کردند، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا پدر جرم خشم قتل مرکز فوریت های پلیسی انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی ماموران انتظامی شهرستان کوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۸۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق تا توقیف خودرو حامل کالای قاچاق

سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ماموران یگان امداد شهرستان قزوین حین کنترل خودرو‌های عبوری درمحور‌های مواصلاتی استان به ۲ دستگاه خودرو ایسوزو و وانت نیسان مشکوک و برای بررسی بیشتر دستور توقف آنها را صادر کردند.

سردار ابراهیمی ادامه داد: در بازرسی ازخودرو‌ها ۲ هزارو ۸۹۲ قوطی نوشابه انرژی زا و بیش از یک تن و ۱۰۷ کیلوگرم شکلات خارجی قاچاق کشف و ۲ دستگاه خودرو وانت نیسان و کامیونت ایسوزو توقیف شد.

وی با اشاره به اینکه ارزش محموله کشف برابر نظر کارشناسان مربوطه حدود ۵ میلیارد ریال برآورد شده است، بیان کرد: در این خصوص ۲ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شدند.

کشف مواد مخدر در شهرستان البرز

 سرهنگ منصوری فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: درپی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت فردی در امر توزیع مواد مخدر در سطح شریف آباد شناسایی و دستگیری این سوداگران در دستور کارماموران کلانتری شریفیه این شهرستان قرار گرفت.

 سرهنگ منصوری افزود: مأموران با هماهنگی قضائی در بازرسی از خودرو فرد مورد نظر موفق به کشف حدود ۳ کیلو ۸۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری یک نفر در این راستا شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز با بیان اینکه متهم به همراه مواد مکشوفه تحویل مراجع قضائی شد، از شهروندان خواست تا به منظور برقراری نظم و امنیت و پیشگیری از آسیب‌های مواد مخدر در صورت اطلاع از هر نوع تولید، خرید و فروش مواد مخدر مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

خودرو حامل کالای قاچاق در توقیف پلیس قزوین

سرهنگ کوروش عزیزی فرمانده انتظامی تاکستان گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان تاکستان حین گشت زنی در آزادراه قزوین-زنجان به یک دستگاه سواری پژو پارس مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

سرهنگ عزیزی افزود: راننده خودرو که بدون توجه به دستور ایست ماموران با افزایش سرعت قصد متواری شدن از محل را داشت در تعقیب و گریز صورت گرفته متوقف و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان بیان کرد: پس از توقف خودرو ودر بازرسی به عمل آمده توسط ماموران، ۳ هزارو ۱۴۷ قلم انواع لوازم آرایشی، بهداشتی و مواد شوینده قاچاق کشف کردند.

سرهنگ عزیزی با اشاره به اینکه ارزش تقریبی کالای قاچاق کشف شده برابر نظر کارشناسان بالغ بر یک میلیارد ریال برآوردشده است، بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضایی معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • سارقان احشام در سیروان دستگیر شدند
  • رفع تصرف ۷۰ هکتار از زمین‌های ملی در استهبان
  • کشف بیش از ۶۰ سکه‌های تاریخی در فسا
  • کشف سکه‌های تاریخی از یک متهم در مسافرخانه ای در فسا
  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز
  • از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق تا پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در فارس
  • دستگیری سارق داخل خودرو درخمینی شهر
  • کشف ۱۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در جهرم
  • از کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق تا توقیف خودرو حامل کالای قاچاق