Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل جبهه پایداری گفت: ‏اینکه می‌گویند آقای قالیباف خط قرمز پایداری است، واقعاً درست نیست. ما گفتیم ضابطه قرار دهید، آقای قالیباف یا هرکس دیگر اگر اصلح است و اگر نمره لازم را کسب کرد، به روی چشم باید باشد. ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۳ سیاسی سیاست ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام مرتضی‌آقاتهرانی دبیرکل جبهه پایداری در صفحه شخصی خود نسبت به برخی شایعات درباره درخواست جبهه پایداری برای حذف محمدباقر قالیباف از لیست نهایی اصولگرایان، گفت: ‏اینکه می‌گویند آقای قالیباف خط قرمز پایداری است، واقعاً درست نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما گفتیم ضابطه قرار دهید، آقای قالیباف یا هرکس دیگر اگر اصلح است و اگر نمره لازم را کسب کرد، به روی چشم باید باشد.

وی گفت: ما گفتیم نباید فرقی بین افراد باشد؛ تفاوتی بین آقاتهرانی یا قالیباف و یامین‌پور نیست باید درباره همه شاخص‌ها بررسی شود و اینطور نباشد که بر اساس شرکت سهامی و بدون درنظر گرفتن شاخص‌ها افراد در لیست باشد، حتما آقای قالیباف هم اینطور نگاهی را قبول ندارند.

انتهای پیام/

R31462/P/S1,1412/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آقای قالیباف جبهه پایداری ما گفتیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۸۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهبود نسبی کیفیت هوای تهران

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۸ قرار گرفته و وضعیت هوای تهران بهبود نسبی یافته و در شرایط قابل قبول است.

به گزارش مشرق، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۸ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران بهبود یافته و در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۹۵ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۲۲ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۲۰ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

دیگر خبرها

  • بهبود نسبی کیفیت هوای تهران
  • هوای پایتخت قابل قبول شد
  • کیفیت هوای مشهد قابل قبول است
  • شاخص آلودگی هوای استان تهران امروز دوشنبه ۲۷ فروردین
  • هوای تهران آلوده شد
  • عملیات سپاه در عمق اسرائیل اقتدار ملی ایران را نشان داد
  • امروز در تهران نفس بکشید
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است
  • تمدید مهلت ارسال اثر به همایش ملی پایداری و کارآمدی خانواده
  • ریاست مجلس دوازدهم بر عهده چه کسی خواهد بود؟