Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ناصر عتباتی از بند نسوان زندان مرکزی استان اردبیل بازدید کرد. تاریخ انتشار: 18:59 - 26 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۶۷۰۷

به گزارش گروه حقوقی‌وقضایی خبرگزاری میزان به نقل از روابط عمومی دادگستری استان اردبیل همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علی‌ها و روز زن ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان به همراه دادستان مرکز استان، قاضی ناظر زندان و مسئولین اداره کل زندان‌ها از بند نسوان زندان مرکزی اردبیل بازدید نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این بازدید ضمن بررسی وضعیت زندانیان به درخواست‌ها و مشکلات آنان رسیدگی شده و دستورات قضایی لازم صادر شد.
همچنین به مناسبت سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله و روز زن به زندانیان واجد الشرایط بند نسوان به مدت یک هفته مرخصی اعطا گردید.

بیشتر بخوانید حکم نهایی پرونده اعضای شورای شهر بیله سوار صادر شد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری اردبیل بند نسوان زندان مرکزی دادگستری استان استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۸۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش استفاده از پابند الکترونیکی برای زندانیان خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ رییس کل دادگستری خوزستان گفت: استفاده از پابند الکترونیک برای زندانیان به عنوان یک نهاد ارفاقی، در سال گذشته نسبت به سال قبل از آن، ۲۱ درصد افزایش یافته است.
در سال ۱۴۰۱، تعداد ۷۱۰ نفر از زندانیان واجدشرایط از پابند الکترونیکی بهره‌مند شدند که این رقم در سال گذشته به ۸۶۵ فقره رسید.
علی دهقانی با اشاره به اهمیت کاهش جمعیت کیفری در ایجاد فضای مناسب اصلاح و بازپروری مجرمان در ندامتگاه‌ها، افزود: با استفاده صحیح از مجازات‌های جایگزین حبس و نهاد‌های ارفاقی قانونی از جمله نظام نیمه آزادی، فرصت و فضای بیشتری برای اصلاح مجرمان حرفه‌ای که بیرون بودن آنان از زندان برای جامعه خطرناک است، فراهم می‌شود.
وی با بیان اینکه افرادی می‌توانند از این ارفاقات بهره‌مند شوند که در برنامه‌های اصلاحی زندان شرکت داشته و به تعهدات خود در زندان عمل کنند ادامه داد: در همین راستا جمعیت زندان‌ها باید به صورت مرتب رصد و پالایش و افراد واجد شرایط احصا شود.
استفاده از پابند الکترونیک در نظام نیمه‌آزادی فرصتی برای مرتکبین فراهم می‌کند که مجازات حبس خود را در کنار خانواده و در محل اشتغال خود بگذرانند و چنانچه فردی شرایط استفاده از این فرصت را قبل از انتقال به زندان داشته باشد، باید این موضوع مورد توجه قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت
  • افزایش استفاده از پابند الکترونیکی برای زندانیان خوزستان
  • هزینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گرمسار چقدر است
  • استفاده از پابندالکترونیکی برای زندانیان خوزستان۲۱درصدافزایش یافت
  • افزایش ۳۳ درصدی استفاده از پابند الکترونیک برای زندانیان در البرز
  • رشد ۲۱ درصدی استفاده از پابند الکترونیکی برای زندانیان در خوزستان
  • باید بسترهای مشارکت مردم در امر رونق اقتصاد و جهش تولید را فراهم آوریم/ از بازدید نماینده‌های مجلس از زندان‌ها استقبال می‌کنیم
  • دادگستری گیلان: قضات از بازداشت‌های غیرضروری اجتناب کنند
  • وصول ۴۰ همت مطالبات دولت از پتروشیمی‌های استان بوشهر
  • کتک کاری زندانی های اسرائیلی در بازداشتگاه نیتسان + فیلم