Web Analytics Made Easy - Statcounter

اکبر نیستانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مسابقات با حضور ۷۸۵ ورزشکار  از استان های مختلف کشور و در ۲۵ وزن در تهران برگزار شد.

وی افزود: در پایان این مسابقات شهاب شعبانزاده ورزشکار این استان توانست با غلبه بر رقیبان عنوان نایب قهرمانی این مسابقات را در وزن منفی ۶۵ کیلوگرم بعد از ورزشکار استان تهران از آن خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیستانی خاطرنشان کرد: این مسابقات به منظور انتخابی تیم ملی سبک کیوکوشین ناکامورا برای اعزام به مسابقات جهانی که خرداد ماه آینده در ژاپن خواهد بود برگزار شد.

هم اینک افزون بر ۴۰۰ ورزشکار خراسان شمالی در این سبک فعالیت دارند.

هیات کاراته خراسان شمالی افزون بر ۲ هزار بیمه شده ورزشی دارد.  
 

برچسب‌ها اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان شمالی خراسان شمالی کاراته

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خراسان شمالی کاراته خراسان شمالی کاراته خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۸۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب قهرمانی مریم طوسی در مسابقات جایزه بزرگ آفریقای جنوبی

در جریان برگزاری رقابت‌های دو و میدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی مریم طوسی دونده مطرح و خوش نام و‌نشان کشورمان موفق شد،با قرار گرفتن در جایگاه دوم رقابت ماده ۲۰۰متر این مسابقات عنوان نایب قهرمانی را به دست آورد.

بر همین اساس طوسی موفق شد با ثبت زمان ۲۳.۴۰ثانیه باد(۱.۱-)پس از رقیب انگلیسی خود از خط پایان عبور کند و نایب قهرمان شود.

لازم به ذکر است ،در این رقابت لاویای نیلسن از انگلستان با ثبت زمان ۲۳.۳۲ثانیه قهرمان شد و شرلی نخوبوی از آفریقای جنوبی نیز با ثبت حد نصاب۲۳.۵۱ثانیه پس از مریم طوسی در جایگاه سوم قرار گرفت.  

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی پایه و آبی

دیگر خبرها

  • نایب قهرمانی مریم طوسی در مسابقات جایزه بزرگ آفریقای جنوبی
  • نفرات برتر رقابت های کوراش در خراسان‌شمالی مشخص شدند
  • مسابقات انتخابی کوراش بزرگسالان خراسان شمالی برگزار شد
  • مروری بر کارنامه ورزش قم در تابستان ۱۴۰۲
  • اعزام ووشو کاران به بازی‌های بریکس
  • تیم‌های ملی ووشو ایران به بازی‌های بریکس اعزام خواهند شد
  • برگزاری مسابقات بین‌المللی کوراش در اسفراین
  • گود زینل خان میزبان کوراش کاران داخلی و خارجی
  • برگزاری مسابقات بین المللی کوراش در اسفراین/ حضور ۱۵ کشور در گود زینل خان
  • حضور ۱۵ تیم خارجی در مسابقات بین‌المللی کوراش در اسفراین