Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-23@10:44:58 GMT

پایان پیکارهای کشتی با چوخه در جغتای

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۰۸۹۶۱

پایان پیکارهای کشتی با چوخه در جغتای

دومین دوره پیکارهای کشتی با چوخه گرامیداشت دهه فجر و یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در سالن شهید چمران جغتای برگزار شد.

به گزارش قدس آنلاین، ۸۰ چوخه کار از شهرستانهای مشهد، قوچان، تربت جام، جوین و جغتای در این دوره از پیکارها حضور داشتند. آقایان علی جغتایی و  محمد محمدی فر از جغتای، سعید یوسف آبادی از جوین، حسین تاج محمدی از قوچان، فرزین شهباز از مشهد و علی گلزاده از جوین در جایگاه نخست وزن های مختلف این پیکارها قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
منبع: صداوسیما

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جغتای قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۸۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولویت‌ پروژه‌های شهری، آسایش و رفاه روزانه مردم باشد

امام‌ جمعه مشهد گفت: نکته مهم در خدمت‌رسانی به شهروندان، قابل لمس بودن آن است؛ از همین رو ضرورت دارد مسائل و پروژه‌هایی در اولویت کاری مسئولان شهری قرار بگیرد که با آسایش و راحتی زندگی روزمره مردم ارتباط دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در دیدار با شهردار و مدیران شهری مشهد ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های خالصانه آنها گفت: شما در مقام و جایگاهی که هستید کارهای ارزشمند بسیاری انجام می‌دهید که باید مورد قدردانی و تشکر قرار بگیرد اما یک نکته مهم در خدمت‌رسانی به شهروندان، قابل لمس بودن آن برای مردم است.

وی افزود: در همین راستا ضرورت دارد تا مسائل و پروژه‌هایی را در اولویت کاری خود قرار بدهید که با آسایش و راحتی روزمره زندگی مردم ارتباط دارد.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: از مسائلی که مردم به‌صورت روزانه با آن درگیر هستند، دست‌اندازها، نبود علائم راهنمایی و رانندگی در محلات قدیمی و وضعیت نامناسب آسفالت خیابان‌ها به‌ویژه خیابان‌های مرکز شهر است که غالباً محل رفت‌وآمد روزانه مردم است.

وی تأکید کرد: متأسفانه این موارد جزئی که امکان دارد یک ماه بیشتر زمان نیاز نداشته باشد، در پروژه‌های مدیران شهری دیده نمی‌شود و در مقابل پروژه‌هایی در دستور کار قرار می‌گیرد که ربط مستقیمی به زندگی روزانه مردم ندارد و ضرورت آن‌ها برای شهروندان قابل لمس نیست.

امام‌ جمعه مشهد با تأکید بر اطلاع‌رسانی دقیق و کاملِ اقدامات صورت گرفته در مدیریت شهری عنوان کرد: شما باید با استفاده از روزنامه شهرآرا که رسانه رسمی شهرداری است تمام این موارد را برای مردم تشریح کنید.

وی خطاب به مدیران و معاونان شهرداری مشهد ابراز کرد: مشهد متعلق به امام رضا (علیه‌السلام) است، بنابراین تمام اقدامات و خدماتی را که انجام می‌دهید با قصد قربت ایشان باشد تا شاهد آثار و برکات فراوان آن در زندگی خود باشید.

افتتاح نخستین سایت پرنده‌شناسی در وکیل‌آباد مشهد

شهردار مشهد نیز در این جلسه به ارائه گزارش عملکرد شهرداری مشهد در سال گذشته پرداخت و گفت: از پروژه‌هایی که در این مدت افتتاح شد می‌توان به مجموعه آبی شهید قربانی، بوستان 23 هکتاری برکت، بهره‌برداری از تقاطع چهار سطحی آزادگان، دوربرگردان پیامبر اعظم، ساخت ایستگاه 55 و 56 آتش‌نشانی در وکیل‌آباد و شهرک شهید رجایی، پردیس بانوان وکیل‌آباد، بوستان بانوان شهربانی کوه سنگی و ایستگاه قطار شهری فلکه الندشت اشاره کرد.

محمدرضا قلندر از نصب تجهیزات پالایش هوا و آلودگی صوتی و نوری هوا به‌صورت سیار و ثابت در حوزه پسماند خبر داد و اضافه کرد: نخستین سایت پرنده‌شناسی نیز در وکیل‌آباد مشهد افتتاح شد. از دیگر اقدامات صورت گرفته اختصاص 130 دستگاه ون و 35 دستگاه اتوبوس در حمل‌ونقل عمومی بوده است.

وی همچنین از تکمیل مجموعه شوق زندگی در منطقه 3 شهرداری مشهد نام برد و افزود: پروژه‌هایی که در یک سال گذشته کلنگ‌زنی شدند نیز شامل بوستان 73 هکتاری کرامت در شهرک شهید رجایی، احداث ساختمان اداری، مرکز فرماندهی و مدیریت بحران آتش‌نشانی، ساخت سطح سوم پل شهید فهمیده، اتصال بلوار امام خمینی به بلوار نماز و تکمیل پل انقلاب است.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره آموزشی زیست عفیفانه در مشهد
  • آغاز اعزام زائران عمره خراسانی از فرودگاه مشهد پس از ۹ سال وقفه
  • اجرای طرح توانمند سازی مردم شهر جغتای مقابل بیماری فشارخون
  • ورود ۱۰ تا ۱۵ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد
  • بهره‌برداری از المان شهید گمنام علوم پزشکی مشهد؛ بزودی
  • کنگره ملی ۱۰۶۶ شهید قوچان در سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • نگران کننده بودن افت سفره‌های زیرزمینی خوشاب
  • ترافیک سنگین و کندی حرکت در معابر و بزرگراه‌های مشهد
  • پروژه دوربرگردان غیرهم‌سطح شهید دانشگر سمنان افتتاح شد
  • اولویت‌ پروژه‌های شهری، آسایش و رفاه روزانه مردم باشد