Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر محمدرضا انواری که سابق بر این در ایران خودرو مشغول به فعالیت بود و بعد از معرفی وزیر جدید صمت به ساختمان خیابان سمیه نقل مکان کرده مجددا به جاده مخصوص بازگشت.

به گزارش خبرنگار پول نیوز، در حکمی از سوی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، دکتر محمدرضا انواری به عنوان مدیر ارتباطات و امور بین الملل این گروه صنعتی منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حکم فرشاد مقیمی آمده است:

انتظاردارم با بهره گیری از توان و قابلیت های منابع كارشناسی و تخصصی موجود و كارآمد طرح ریزی و برنامه ریزی مدیریت فوق به نحوی ساماندهی شود كه سیاست های ارتباطات عمومی در تعامل با كاركنان و كلیه ذینفعان و همفكری با سازمان ها و نهاد های تخصصی و استفاده بهینه از ظرفیت تمامی رسانه ها به منظور انعكاس رخدادها و اقدامات انجام شده و تقویت فعالیت های اثر گذار درجهت ارتقای جایگاه و تصویر بیرونی گروه صنعتی ایران خودرو به نحوی اثر بخش محقق شود.

محمدرضا انواری دارای مدرک کارشناسی مترجمی زبان آلمانی، کارشناسی ارشد و دکترای علوم ارتباطات، استاد و پژوهشگر، از مدیران باسابقه صنعت خودرو در حوزه رسانه و ارتباطات است.

ریاست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت صنعت، معدن و تجارت، دبیر شورای اطلاع رسانی وزارت صمت، ریاست شورای سیاست‌گذاری تبلیغات و اطلاع‌رسانی صنایع و معادن، ریاست اداره اطلاع‌رسانی ایران خودرو، دبیر شورای سیاست‌گذاری نشریات ایران خودرو، ریاست اداره ارتباط با رسانه‌های حوزه هنری، عضویت در شورای سردبیری و سردبیر نشریات از سوابق حرفه‌ای وی به شمار می‌رود.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صمت در دوران ریاست انواری با راه اندازی پویش پاسخگویی و اقدامات گسترده رسانه ای برای پوشش رویدادهای صنعت معدن و تجارت به خصوص در حوزه رونق تولید به عنوان یکی از چهاردستگاه برگزیده در میان وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی کشور معرفی شد.

انواری مدرس دروس جامعه شناسی سازمانی، مبانی جامعه شناسی، افکار عمومی، نظریه‌های ارتباطات و رسانه‌شناسی در دانشگاه آزاد تهران مرکز، دانشکده خبرو دانشگاه علمی کاربردی است.

وی همچنین مدرس و مترجم زبان آلمانی است.انواری پژوهشگر مطالعات اجتماعی است و در طرح های پژوهشی مختلف سازمان ها در تصویر ذهنی افکار عمومی به عنوان پژوهشگر فعالیت داشته است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: انواری ایران خودرو سایپا روابط عمومی مقیمی پول نیوز اخبار خودرویی اطلاع رسانی وزارت اطلاع رسانی اطلاع رسانی ایران خودرو گروه صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۹۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش پلیس به لینک‌های تذکر کشف حجاب 

به گزارش همشهری آنلاین،‌ مرکز اطلاع رسانی فراجا همچنین اعلام کرد:‌ هر گونه اقدام رسانه ای و اطلاع رسانی در موضوعات مرتبط با پلیس، صرفا از طریق وبگاه رسمی به نشانی www.police.ir انجام می شود.

کد خبر 846087 منبع: تسنیم برچسب‌ها خبر مهم زنان - حجاب فراجا

دیگر خبرها

  • سفر یک هیات دیپلماتیک کره شمالی به ایران
  • کارگاه چوب بری در جاده مخصوص کرج در آتش سوخت
  • حریق واحد تجاری در جاده مخصوص مهار شد
  • ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته معلم اجرا می‌شود
  • توجه جدی آموزش و پرورش اصفهان به استعداد دانشجو معلمان
  • کنعانی: ایران حتما در اجلاس آتی سازمان همکاری اسلامی شرکت خواهد کرد/ «سطح حضور» در بازه زمانی نزدیک به اجلاس اطلاع‌رسانی می‌شود + فیلم
  • نشست اعضای شورای اطلاع رسانی استان با دستور کار تبیین شعار سال
  • اطلاعیه فراجا درباره لینک‌های تذکر کشف حجاب + جزئیات
  • واکنش پلیس به لینک‌های تذکر کشف حجاب 
  • اطلاعیه پلیس درباره ثبت نام در تذکر لسانی کشف حجاب