Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک فروند هواپیمای «بوئینگ پوسایدون» ارتش آمریکا حوالی سواحل سوریه و لبنان یک ماموریت تجسسی انجام داد.

به گزارش مشرق، یک فروند هواپیمای جاسوسی ارتش آمریکا بعد از ظهر شنبه پروازهای گشتزنی را در شرق دریای مدیترانه انجام داد.

 به گزارش منابع خبری، این هواپیمای جاسوسی از نوع «بوئینگ پوسایدون -۸» و با شماره بدنه «ای ایی ۶۸۷۶ » بعد از ظهر شنبه حوالی سواحل لبنان و سوریه گشتزنی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوایند: تحولات منطقه بعد از سردار سلیمانی

بوئینگ پی-۸ پوسایدون یک هواپیمای نظامی با کاربری گشت دریایی، شناسایی، اخطار هوایی و پشتیبانی از جنگال است که توسط  نیروی دریایی آمریکا استفاده می‌شود. ارتش آمریکا بارها در طی سال‌های گذشته ماموریت‌های هوایی تجسسی را در منطقه انجام داده است.

چندی قبل یکی از رسانه‌های عراقی به نقل از یک منبع آگاه فاش کرد که یک هواپیمای اطلاعاتی آمریکا ا از مقرهای نیروهای الحشد الشعبی و ارتش عراق جاسوسی کرد. این منبع اطلاعاتی در استان نینوا (شمال عراق)  گفت که یک فروند هواپیمای جاسوسی آمریکا اقدام به انجام پایش هوایی کامل کوهستان «سنجار» و مناطق جنوبی این منطقه کرد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا جاسوسی ارتش عراق هواپیمای جاسوسی امریکا سنجار ارتش آمریکا نیروی دریایی آمریکا مشرق سوریه عراق دریای مدیترانه ارتش امریکا استان نینوا آمریکا لبنان یک فروند هواپیمای هواپیمای جاسوسی ارتش آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۹۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب‌ الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد

به گزارش جام جم آنلاین، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از عملیات جدید خود علیه یکی از مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان در این بیانیه تاکید کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۴:۴۰ عصر امروز چهارشنبه بیست‌وچهارم آوریل ۲۰۲۴ موضع رویسات العلم واقع در تپه‌های اشغالی کفرشوبا را با تسلیحات موشکی هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

خبرنگار الجزیره نیز از به صدا درآمدن آژیر هشدار در منطقه «مجدل شمس» واقع در جولان اشغالی خبر داد.

علاوه بر این رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که چندین عملیات از سمت لبنان علیه منطقه «عرب العرامشه» واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی انجام شده، اما آژیر هشدار در این منطقه به صدا درنیامده است.

همچنین این رسانه‌ها گزارش دادند که منطقه «مرگلیوت» واقع در شمال سرزمین‌های اشغالی از ۲۴ ساعت گذشته تاکنون با قطعی جریان برق روبرو بوده است.

از سوی دیگر حمله‌های هوایی و توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی علیه لبنان نیز همچنان ادامه دارد. خبرنگار المیادین در جنوب لبنان گزارش داد که توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی منطقه «راشیا الفخار» واقع در جنوب لبنان را هدف قرار داده است.

دیگر خبرها

  • حزب‌ الله لبنان «رویسات العلم» را هدف قرار داد
  • حزب الله شعاع حملات خود را به عمق اسراییل گسترش داد
  • ۸ پهپاد اوکراینی در آسمان روسیه منهدم شدند
  • خواهر کیم جونگ اون: به توانمندسازی ارتش برای حفاظت از حاکمیت و صلح منطقه ادامه می‌دهیم
  • ایستادگی و مقاومت بارز ترین ویژگی های شهید قرنی است
  • تقابل هوش مصنوعی و انسان در نبرد هوایی ارتش آمریکا!
  • اولین نبرد هوایی یک جنگنده تحت کنترل هوش مصنوعی و انسان انجام شد
  • اولین نبرد هوایی بین یک جنگنده تحت کنترل هوش مصنوعی و انسان انجام شد
  • هواپیما‌های ائتلاف آمریکایی ۱۴ بار در روز حریم هوایی سوریه را نقض کردند
  • حملات هوایی گسترده رژیم صهیونیستی به شهر غزه