Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پرسپولیس ایران در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در امارات به مصاف الشارجه می‌رود.

پرسپولیسی‌ها پس از شکست مقابل الدحیل قطر در حالی در دیدار بعدی در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ میهمان تیم الشارجه امارات هستند که بازی سختی پیش رو دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۰۹ و در نخستین بازی از مرحله گروهی، پرسپولیس به مصاف الشارجه رفت که در همان نیمه نخست با ۳ گل علیرضا نیکبت واحدی، علی کریمی و هادی نوروزی به پیروزی رسید، اما در نیمه دوم یک گل دریافت کردند.

در ادامه لیگ قهرمانان، الشارجه از مسابقات انصراف داد و پرسپولیس نیز تا یک هشتم نهایی پیش رفت و به عنوان تنها نماینده ایران، در این مرحله به بنیادکار باخت و حذف شد.

حالا اماراتی‌ها به دنبال انتقام از پرسپولیس هستند تا شکست ۱۱ سال پیش را جبران کنند.

دیدار پرسپولیس و الشارجه، سه شنبه هفته آینده در امارات برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: AFC اعتراض پرسپولیس را رد کرد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تیم الشارجه امارات لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۰۹۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود قطر و امارات قطعی شد/ پیروزی سوریه، اردن و بحرین مقابل حریفان

در ادامه مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در قاره آسیا، پنج دیدار به صورت همزمان برگزار شدند.  

در مهمترین بازی از گروه A تیم ملی قطر قهرمان جام ملت‌های آسیا، با نتیجه دو بر یک میزبانش کویت را شکست داد. معز علی ستاره عنابی‌ها در این مسابقه بود و هر دو گل تیمش را در دقیقا ۷۹ و ۸۱ به ثمر رساند. نکته جالب اینکه تک گل کویت هم در دقیقه ۷۹ به ثمر رسید تا هر سه گل بازی در ۲ دقیقه زده شده باشد.

قطر با این پیروزی ۱۲ امتیازی شد و صعودش را به جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ و مرحله سوم جام جهانی ۲۰۲۶ قطعی کرد. کویت هم با سه امتیاز چهارم است و در دو بازی باقی مانده رقابت شدیدی با هند و افغانستان دو تیم چهار امتیازی این گروه برای قرار گرفتن در رتبه دوم و صعود به مرحله بعد خواهد داشت.

در گروه B، تیم ملی سوریه با هفت گل مهمانش میانمار را در هم کوبید. عمر خریبین ستاره سوری‌ها در این بازی بود و هت تریک کرد. در این گروه سوریه با هفت امتیاز پشت سر ژاپن صدرنشین در رتبه دوم گروه قرار دارد و شانس زیادی برای صعود خواهد داشت.

در گروه G هم اردن نایب قهرمان آسیا، با همین نتیجه یعنی هفت بر صفر پاکستان را مغلوب کرد. موسی التماری پدیده جام ملت‌ها ستاره اردنی‌ها بود و هت تریک کرد تا اردن هفت امتیازی شود و پشت سر عربستان ۱۰ امتیازی و بالاتر از تاجیکستان پنج امتیازی در رتبه دوم قرار بگیرد. اردن و تاجیکستان در ۲ بازی باقی مانده رقابت شدیدی برای قرار گرفتن در رتبه دوم خواهند داشت.

در گروه H هم دو بازی برگزار شد که بحرین با سه گل مهمانش نپال را شکست داد و امارات هم با سه گل میزبانش یمن را از پیش رو برداشت. امارات با ۱۲ امتیاز صدرنشین است و صعودش قطعی شد، بحرین هم با ۹ امتیاز در رتبه دوم قرار دارد و کار سختی برای صعود ندارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • اگر الزام کنفدراسیون فوتبال آسیا نبود؛ پرسپولیس و استقلال تا ۱۰۰ سال دیگر زیر نظر وزارت ورزش بودند
  • حریف تدارکاتی پرسپولیس مشخص شد
  • عکس| پرسپولیس در میان پرطرفدارترین تیم‌های جهان
  • پرسپولیس در بین پرطرفدارترین تیمهای اینستاگرام!
  • پیشنهادات جدید تیم های اماراتی به فرهاد مجیدی
  • شکایت رضا اسدی از پرسپولیس به AFC
  • صعود قطر و امارات قطعی شد/ پیروزی سوریه، اردن و بحرین مقابل حریفان
  • پس از پرسپولیس، حالا استقلال/ سفر ساره و دخترش به پاریس!
  • از نخستین تجربه حضور در لیگ‌قهرمانان آسیا تا گزینه نخست سقوط به لیگ دسته‌اول!
  • دومین برد دختران هاکی روی یخ ایران در قهرمانی آسیا