Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیانکوچلستی و نراتزوری در یکی از حساس ترین دیدار های نیم فصل دوم سری آ به مصاف هم خواهند رفت.

طرفداری- در چارچوب هفته بیستم و چهارم سری آ در فصل 2019-2020، لاتزیو میزبان اینتر خواهد بود. 

مشخصات بازی تاریخ ساعت ورزشگاه داور یکشنبه، 27 بهمن 98 23:15 المپیکو جانلوکا روکی

بررسی وضعیت دو تیم

اینتر، تیم صدر نشین جدول رده بندی سری آ در 23 بازی این فصل خود آمار 16 پیروزی، 6 تساوی، 1 باخت، 48 گل زده و 20 گل خورده را ثبت کرده در حالی که این آمار برای لاتزیو، تیم سوم جدول 16 برد، 5 تساوی، 2 شکست، 53 گل زده و 20 گل خورده بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار رفت دو تیم نیز که در جوزپه مه آتزا برگزار شد با نتیجه یک بر صفر به سود اینتر خاتمه یافته است.

اختلاف یک امتیازی این دو تیم در جدول رده بندی، حساسیت این بازی را دو چندان کرده است. هر دو تیم در حال رقابت با یووه برای کسب اسکودتو هستند و مطمئنا نمی خواهند در این دیدار لغزش داشته باشند. لاتزیو از هفته نهم تا نوزدهم، یازده برد پیاپی را به دست آورد اما سپس از هفته بیستم تا بیست و سوم دو برد و دو تساوی کسب کرد و در این میان در برابر ناپولی در کوپا ایتالیا نیز شکست خورد. اینتر نیز پس از سه تساوی متوالی در هفته های نوزدهم تا بیست و یکم، دو پیروزی متوالی در برابر اودینزه و میلان به دست آورد اما آنها نیز در آخرین بازی خود در کوپا ایتالیا مغلوب ناپولی شده اند. همه چیز نشان می دهد که بازی نزدیکی را بین دو تیم در المپیکو شاهد خواهیم بود.

غائبین دو تیم

در اینتر استفانو سنسی، روبرتو گالیاردینی و سمیر هندانوویچ به دلیل مصدومیت غائب خواهند بود و در مورد حضور کوادوو آساموا نیز شک و تردید وجود دارد. در لاتزیو نیز تنها مصدوم سناد لولیچ است. 

ترکیب احتمالی

مصاف های اخیر رو در رو در سری آ

نکات آماری لاتزیو و اینتر تاکنون 153 بار در سری آ به مصاف هم رفته اند. نراتزوری در 64 دیدار پیروز شده درحالی که تعداد پیروزی های بیانکوچلستی 36 بوده است. 53 بازی دیگر نیز بین این دو تیم با نتیجه تساوی خاتمه یافته است. همچنین در این تعداد بازی، افعی ها 244 بار گلزنی کرده اند در حالی که 169 بار نیز دروازه خود را باز شده دیده اند. در 23 تقابل اخیر اینتر و لاتزیو در سری آ فقط دو نتیجه مساوی به دست آمده است. در 21 دیدار دیگر، 13 پیروزی سهم اینتر و 8 پیروزی سهم لاتزیو بوده است. اینتر در 7 تقابل اخیر خود برابر لاتزیو فقط یک بار شکست خورده (به علاوه 5 پیروزی و یک تساوی) که در طی این دیدار ها 4 بار نیز موفق به ثبت کلین شیت شده است. همچنین عقاب ها در 3 دیدار اخیر خانگی خود برابر افعی ها شکست خورده اند و در هریک از آنها 3 بار گل دریافت کرده اند. لاتزیو در 15 دیدار اخیر خود در سری آ 13 برد کسب کرده و شکستی هم نداشته است. اینتر در 9 بازی از 11 مسابقه اخیر خارج از خانه خود در سری آ پیروز شده و در 2 دیدار دیگر نیز با تساوی زمین را ترک کرده است. همچنین نراتزوری در 16 بازی اخیر خود در سری آ شکست ناپذیر بوده است. پیش بینی نتیجه بازی از نگاه هواسکورد

مصاحبه مربیان قبل از بازی سیمونه اینزاگی: مسابقه لاتزیو و اینتر برای کسب اسکودتو تعیین کننده نیست؛ باید لوکاکو و مارتینز را محدود کنیم کونته: مسابقه اینتر و لاتزیو را مصاف دو تیمی می نامم که شانس کمتری برای فتح اسکودتو دارند؛ جدایی مارتینز؟ او به شایعات اهمیت نمی دهد نظرسنجی طرفداری

شرکت در نظر سنجی طرفداری مخصوص دیدار لاتزیو-اینتر

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کسب اسکودتو خود در سری آ دو تیم اخیر خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۰۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نبرد ۱۶ تیم آسیایی برای کسب مجوز جام جهانی فوتسال

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا امروز چهارشنبه با برگزاری ۴ دیدار به میزبانی کشور تایلند آغاز خواهد شد.

برنامه بازی‌های امروز به شرح زیر است:
*ویتنام – مالزی، ساعت ۱۰:۳۰
*ازبکستان – استرالیا، ساعت ۱۲:۳۰
*تایلند – چین، ساعت ۱۴:۳۰
*عربستان – عراق، ساعت ۱۷:۳۰

تیم ملی فوتسال کشورمان هم با هدایت وحید شمسایی که در مرحله گروهی با تیم‌های افغانستان، کویت و بحرین هم‌گروه است در نخستین دیدار خود فردا ۳۰ فروردین به مصاف افغانستان خواهد رفت.

این رقابت‌ها علاوه بر قهرمانی آسیا، حکم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۵ که به میزبانی ازبکستان برگزار می‌شود دارد و ۴ تیم برتر راهی جام این مسابقات خواهند شد.

در آخرین دوره این بازی‌ها که در سال ۲۰۲۲ برگزار شد تیم ملی فوتسال ژاپن با غلبه بر ایران در دیدار نهایی به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد. کد خبر 6080616

دیگر خبرها

  • آلگری: می‌خواستم خودم را هم تعویض کنم!
  • نبرد همزمان ستاره استقلال با آلوز و گودرزی
  • برد یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل صنعت نفت
  • گزارش زنده: منچسترسیتی 0 - 0 رئال مادرید
  • پیروزی 5-1 رئال مادرید مقابل اینتر (جام یوفا - 17 آوریل، 1986) / فیلم
  • آخرین تمرین شاگردان شمسایی پیش از نبرد اول
  • باشگاه استقلال به دنبال دستگیری مدیرعامل اسپانسر جنجالی
  • ماسیمو موراتی: لائوتارو مارتینز با دیگو میلیتو قابل مقایسه است
  • آغاز نبرد ۱۶ تیم آسیایی برای کسب مجوز جام جهانی فوتسال
  • نبرد آرسنال و بایرن مونیخ/ یکی در پی افتخار و دیگری در پی حیثیت