Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پیام هدایت الله جمالی پور آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
در سایه الطاف حضرت حضرت حق و در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج)، افتخاری بسیار ارزشمند و غرور آفرین نصیب مردم همیشه قهرمان ایران اسلامی به ویژه استان قزوین گردید و افتخاری تاریخی برای استان همیشه قهرمان قزوین رقم خورد تا نام قهرمان اخلاق مدار استان در تاریخ کاراته ایران و جهان جاودان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بهمن عسگری ملی پوش ارزنده و اخلاق مدار استان و تیم ملی کاراته کشورمان و ستاره درخشان کاراته کشورمان در چند سال اخیر در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم، با توکل به خداوند متعال و توسل به ائمه اطهار(س) موفق شد برای نخستین بار در تاریخ کاراته ایران و جهان با اقتدار و شایستگی، سهمیه حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو به عنوان بزرگترین آوردگاه ورزش جهان را به دست آورد تا ضمن ثبت نام خود به عنوان اولین المپیکی تاریخ کاراته ایران و جهان، افتخاری بسیار ارزشمند را برای ایران اسلامی و استان سرافراز قزوین به دست آورد تا تعداد المپیکی‌های ورزش استان قزوین را به عدد ۲ برساند.
بنده این موفقیت بسیار ارزشمند و غرور آفرین را به مردم همیشه قهرمان ایران اسلامی به ویژه استان سرافراز قزوین، مدیران ورزش استان قزوین، جامعه ورزش و جوانان، هیات موفق کاراته استان و خانواده این قهرمان افتخارآفرین تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیق همگان را از درگاه ایزد منان خواستارم.  

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا المپیک ایران و جهان تیم ملی جامعه ورزش و جوانان انتخابات 98 بودجه 99 جشنواره فیلم فجر ۳۸ ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی تاریخ کاراته ایران و جهان بسیار ارزشمند همیشه قهرمان ایران اسلامی استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۰۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک وزیر ورزش بابت قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، کیومرث هاشمی در پیامی کسب مقام نخست ایران در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

رویداد رقابتی کشتی فرنگی قهرمانی آسیا به عرصه‌ی دیگری برای بروز توانمندی ورزش ایران تبدیل شد تا با فتح جام قهرمانی، موفقیت‌های کشتی کشورمان استمرار یابد و همچنان این رشته‌ی پرافتخار، ارمغان‌آور نشاط ملی باشد.

اقتدار کشتی ایران در قاره‌کهن در رشته‌ی فرنگی نیز با ۴ مدال طلا، ٣ نقره و ٢ برنز، بروز و ظهور یافت و طلیعه‌ی سال جدید را با یک قهرمانی باارزش دیگر مزین ساخت تا این موفقیت، روزهای پرافتخارتری را برای این ورزش مدال‌آور، نوید دهد.

تلاش همه‌ی عزیزانی را که برای موفقیت کشتی در سراسر کشور، نقش‌آفرینی می‌کنند، ارج می‌نهم و عنوان قهرمانی آسیا را به ملی‌پوشان، کادرفنی و سرپرستی و مسئولان فدراسیون همچنین مردم کشتی دوست کشورمان تبریک می‌گویم و از خداوند متعال پایداری در سلامتی و موفقیت این عزیزان افتخارآفرین را طلب می‌کنم.

کد خبر 6080249

دیگر خبرها

  • پیام تبریک وزیر ورزش پس از قهرمانی ایران در رقابت‌های کشتی فرنگی آسیا
  • پیام تبریک وزیر ورزش بابت قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا
  • به دل آب مى زنيم براى اولين سهميه‌هاى دو نفره
  • نظر قهرمان جهان درباره تقابل یزدانی و قاسمپور پیش از المپیک +فیلم
  • مقانلو: این بار دلم شکست و دل بریدم
  • معرفی برترین‌های کاراته زیر ۲۱ سال قهرمانی کشور در همدان
  • پیام تبریک استاندار قم به مناسبت حمله موشکی سپاه
  • دفاع مقدس گنجینه ارزشمند تاریخ ایران است
  • چرا قهرمان‌های المپیک هم به رسول خادم حسادت می‌کنند؟
  • قهرمان کشتی جهان المپیک را از دست داد