Web Analytics Made Easy - Statcounter

پذیرایی ربات پیشخدمت از مشتریان رستورانی در شهر کابل افغانستان +فیلم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: ربات پیشخدمت رستوران افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۰۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخراج اجباری پناهجویان با مدرک روابط با کابل را تیره می‌کند

سخنگوی ایالت «خیبرپختونخوا» با تأکید بر اینکه افغان‌های دارای اقامت قانونی نباید مورد آزار و اخراج قرار بگیرند، هشدار داد هرگونه اقدام دراین زمینه می‌تواند روابط افغانستان و پاکستان را تیره کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «محمدعلی سیف» سخنگوی ایالت خیبرپختونخوا پاکستان با اشاره به آغاز روند اخراج جمعی افغان‌های دارای مدرک قانونی در این کشور تصریح کرد اتباع افغان که به طور قانونی در پاکستان زندگی می‌کنند نباید «آزار یا اخراج شوند».

وی همچنین در ادامه هشدار داد هر اقدامی در این زمینه می‌تواند روابط بین پاکستان و افغانستان را تیره کند.

دولت فدرال پاکستان مرحله دوم اخراج پناهجویان افغان از این کشور را از دوشنبه (27 فروردین) آغاز کرده است؛ در این روند قرار است افغان‌های دارنده کارت‌های اقامتی (ای‌سی‌سی/کارت شهروندی افغانستان) شناسایی و اخراج شوند.

سخنگوی دولت محلی خیبرپختونخوا به «داون نیوز» گفت همه پناهجویان غیرقانونی افغان در این ایالت پیش از این به کشورشان بازگردانده شده‌اند و در حال حاضر هیچ اقدامی علیه اتباع افغان دارای مدارک  اقامتی قانونی در جریان نیست.

سیف افزود تنها افغان‌هایی که در این ایالت باقی مانده‌اند، بر اساس قوانین پاکستان و قطعنامه‌های بین‌المللی نهادهایی مانند کمیساریای عالی سازمان ملل در امور پناهندگان، کارت شهروندی افغانستان را در اختیار دارند.

وی تصریح کرد: دولت فدرال فقط موظف کرده است تا تعداد افغان‌های قانونی در ایالت خیبرپختونخوا را بررسی کنیم و در نهایت بررسی‌ها نشان داد که 359 هزار اتباع قانونی در این ایالت زندگی می‌کنند.

مدرکی از دخالت پناهجویان افغان در ناامنی‌های پاکستان نیستفعالان حقوق بشر پاکستان: اخراج پناهجویان افغان غیرانسانی استطالبان: پاکستان خلاف اصول بین‌المللی پناهجویان افغان را اخراج کرده است

این عضو ارشد تحریک انصاف تصریح کرد: اگر به ما دستور داده شود که آنها (افغان‌های قانونی) را اخراج کنیم، با مقامات صحبت خواهیم کرد. اخراج افغان‌های غیرقانونی موجه بود اما ما نمی‌توانیم افغان‌هایی که به‌طور قانونی اینجا زندگی می‌کنند را مورد آزار و اذیت قرار دهیم.

سیف همچنین هشدار داد هر گونه اقدام علیه افغان‌های قانونی  سبب برانگیختن نفرت، سوء تفاهم و بی‌اعتمادی بین ما و افغانستان خواهد شد.

سخنگوی دولت محلی خیبرپختونخوا پیش از این نیز تصریح کرده بود «هیچ مدرکی» وجود ندارد که نشان دهد پناهجویان افغان که با مدارک اقامتی در این ایالت زندگی می‌کنند، در رویدادهای امنیتی پاکستان دخیل بوده‌‌اند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • اخراج پناهجویان قانونی روابط کابل اسلام آباد را بهم خواهد زد
  • برگزاری نمایشگاه تجاری افغانستان و قزاقستان در کابل
  • استخراج معدن نفرایت کابل واگذار شد
  • اخراج اجباری پناهجویان با مدرک روابط با کابل را تیره می‌کند
  • پیشنهاد بزرگان اهل تشیع به آغاز پروژه‌ای عمرانی در غرب کابل
  • ربات انسان نمای چری برای رقابت با تسلا و شیائومی معرفی شد
  • طالبان: آماده همکاری با «او.آی.سی» در قضیه فلسطین هستیم
  • داعش مسئول حمله تروریستی کابل
  • حمله کابل| داعش: شیعیان و طالبان را هدف قرار دادیم
  • انفجار در کابل با یک شهید و سه زخمی