Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در کردستان، گزینه‌های نهایی خود را برای حوزه‌های انتخابیه شهرستان‌های «سنندج، کامیاران و دیواندره» معرفی کرد. ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۴ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در استان کردستان، در بیانیه‌ای گزینه‌های نهایی خود را برای حوزه‌های انتخابیه شهرستان‌های «سنندج، کامیاران و دیواندره» معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در استان کردستان با استعانت به پروردگار متعال و ضمن احترام به کاندیداهای محترم مجلس شورای اسلامی پس از ماه‌ها تشکیل جلسات مجامع شهرستانی و جلسات مستمر و فشرده اعضای شورا، رؤسا و دبیران این شهرستان‌ها، اخذ نظرات دوستدارن و دلسوزان نظام و بررسی‌های نهایی در بین نامزدهای انتخاباتی، آقایان «مرتضی زرین‌گل و حامد قادرزاده» به‌عنوان گزینه‌های نهایی شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه شهرستان‌های «سنندج، کامیاران و دیواندره» معرفی می‌شوند.

میزگرد انتخابات|کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در 5 حوزه انتخابیه کردستان معرفی می‌شوند‌میزگرد انتخابات -کردستان|چرا مردم و نیروهای انقلابی باید در انتخابات نقش‌آفرین باشند؟

از همه آحاد مردم، احزاب و گروه‌های سیاسی مختلف و دوستداران انقلاب انتظار می‌رود از این کاندیداهای انتخاباتی در حوزه انتخابیه شهرستان‌های «سنندج، کامیاران و دیواندره» حمایت کنند.

نامزدهای نهایی شورای ائتلاف استان کردستان برای سایر حوزه‌های باقی‌مانده نیز به زودی معرفی می‌شود.

گفتنی است؛ استان کردستان دارای 5 حوزه انتخابیه و 6 کرسی نمایندگی در خانه ملت است که شهرستان‌های «سنندج، دیواندره و کامیاران» دارای دو نماینده؛ «سقز و بانه»، «مریوان و سروآباد»، «قروه و دهگلان» و «بیجار» هر کدام یک نماینده دارند.

انتهای پیام/481/ س

R7848/P/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب نهایی شورای ائتلاف انتخابیه شهرستان کامیاران و دیواندره گزینه های نهایی استان کردستان حوزه انتخابیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۰۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سنندج ،پایتخت دف جهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، علاوه بر هنرمندان دف نواز کردستان، کسانی هستند که پیشه دف سازی را زنده نگه داشته اند.

استان کردستان مهد هنر است و هنرمندان فراوانی در این دیار مشغول خلق آثار منحصر به فردی هستند، در این میان دف و دف نوازی را می‌توان یکی از هنر‌های منحصر به فرد کردستانی‌ها دانست.

هنر دف سازی و دف نوازی به عنوان یکی از هنر‌های سنتی و قدیمی کردستان، در استان از اهمیت زیادی برخوردار است حمایت همه جانبه از سازندگان این دف سنتی ضرورتی است انکار ناپذیر.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • هدف گذاری آموزش مهارت‌های دیجیتال به ۳۰۰ هزار نفر در کشور
  • حفاران غیرمجاز در شهرستان سنندج دستگیر شدند
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه
  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است
  • تشکیل اولین فراکسیون مجلس دوازدهم کلید خورد
  • سنندج ،پایتخت دف جهان
  • نام جوان سنندجی در تاریخ ملی کشور ثبت شود