Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار ویژه شهرستان آبادان گفت: کاندیداهایی که به حقوق عمومی تعرض کرده اند بدانند صلاحیتی متزلزل دارند و خود مسئول این وضعیت هستند

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، سید زین العابدین موسوی امشب در حاشیه بازدید میدانی از مناطق مختلف شهر آبادان با تاکید بر اینکه به غیر از مکان های در نظر گرفته شده که شهرداری معین کرده، الصاق بنر یا پوسترهای تبلیغاتی انتخابات تخلفی محرز محسوب می شود، اظهار کرد: صاحبان پوسترها مسوول مستقیم این تخلف هستند و در این خصوص گزارشی تکمیل و پرونده های متشکله به زودی تسلیم شورای نگهبان و دادسرا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه با هیچ کس تحت هر عنوانی که باشد، تعارف نداریم، گفت: نصب آثار تبلیغاتی بر تابلوها، پایه های برق، دیوارها و اماکن مختلف شهری مصداق بارز تجاوز به حقوق عمومی شهروندان است و جرم محسوب می شود که در این مورد دادستان شهرستان به پرونده های برخی کاندیداهای متخلف ورود جدی خواهد کرد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان افزود: در این خصوص با خبر شدیم که شورای نگهبان نسبت به صلاحیت این قبیل کاندیداها تشکیک نموده و در حال بررسی جدی صلاحیت مجدد آنها است.

موسوی تصریح کرد: کاندیداهایی که اقلام تبلیغاتیشان در مکان هایی غیر از محل های تعیین شده الصاق شده است، هرچه سریع تر نسبت به پاکسازی آن اقدام نمایند.

فرماندار ویژه آبادان در پایان اضافه کرد: یگان های اجراییات سه گانه شهرداری آبادان نیز سریع تر کار پاکسازی اماکن را از هر گونه آثار تبلیغاتی آغاز نماید.

لازم به ذکر است که تعداد کاندیداهای یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در آبادان 23 نفر است که از این تعداد بعد از انتخابات دوم اسفند ماه جاری، سه نماینده به مجلس معرفی می شوند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گزارش انتخابات شورای نگهبان تخلف انتخاباتی فرمانداری ویژه آبادان فرماندار ویژه حقوق عمومی شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۰۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد/ آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی

به گزارش قدس آنلاین، جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز (سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه) و در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون عمران درباره طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی (اعاده شده از شورای نگهبان)، جهت تأمین نظر شورای نگهبان با اعمال اصلاحات عبارتی در ماده ۱۱ طرح مذکور موافقت کردند.

گفتنی است؛ دستورکار این جلسه به شرح زیر است:

گزارش کمیسیون کشاورزی درباره تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی در خصوص عملکرد سازمان حفظ نباتات در ممانعت از تولید سموم کشاورزی داخلی و واردات نمونه خارجی آن در اجرای ماده ۲۱۲ آئین نامه داخلی مجلس

گزارش کمیسیون بهداشت و درمان درباره دلیل کمبود و گرانی دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی ناشی از استنکاف از اجرای جز (۱) بند (س) تبصره ۱ قانون بودجه ۱۴۰۱ و ردیف ۱۶ جدول مصارف تبصره ۱۴ قانون بودجه ۱۴۰۲

گزارش کمیسیون اقتصادی درباره طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی (اعاده شده از شورای نگهبان)

گزارش کمیسیون اجتماعی درباره لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتار

گزارش کمیسیون انرژی درباره لایحه ارجاع اختلاف شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با شرکت بازرگانی دولتی هند (اس. تی. سی) به داوری

گزارش کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور درباره طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس و تعداد نمایندگان آن‌ها

گزارش کمیسیون اجتماعی درباره طرح یک فوریتی استفساریه ماده ۴۸ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (۱)

گزارش کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست درباره طرح استفساریه جز ۱ بند الف ماده ۲ قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب ۱۴۰۰

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد/ آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی
  • طرح کنترل و ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی اصلاح شد
  • برخورد جدی با تعاونی های متخلف مسکن در مهاباد
  • ۱۳ اردیبهشت، آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات
  • بیگی، نماینده مجلس: اگر ایران پاسخی به اسرائیل نمی‌داد، نظام سلطه ما را رها نمی‌کرد/ من در راستای استیفای حقوق مردم اظهارنظر کردم، شورای نگهبان مرا رد کرد؛ گفتند اظهارات، توییت‌ها و مواضع شما مطلوب ما نبوده/ از نظر احمدی‌نژاد اظهارنظر نمی‌تواند موثر باشد
  • «با مهر انتخاب کنیم» دور دومی شد/جزییات برنامه‌ها برای ۹۰ کاندیدا
  • «با مهر انتخاب کنیم» دور دومی شد/جزییات برنامه‌ها برای 90 کاندیدا
  • پویش «با مهر انتخاب کنیم» دور دومی شد
  • فرصت یک هفته‌ای تبلیغات داوطلبان مرحله دوم انتخابات مجلس
  • تاثیر مناظرات صداوسیما در مشارکت مردم در انتخابات