Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاهین حق‌شناس  معاون مدیریت حج و زیارت آذربایجانغربی گفت: آندسته از شهروندانی که تا نیمه اردیبهشت سال ۱۳۸۶ در بانک‌ها ودیعه‌گذاری کرده‌اند، با مراجعه به سامانه رزرو حج، باید اطلاعات خود را تکمیل کنند. 

او افزود: دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری علی‌الحساب حج تمتع (سپرده‌گذار در یکی از شعب بانک ملی ایران) چنانچه تاکنون اقدام به بروزرسانی و تکمیل اطلاعات خود نکرده‌اند، با مراجعه به سامانه reserve.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

haj.ir باید برای تکمیل اطلاعات خود اقدام کنند.

حق شناس تصریح کرد: دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری پس از ثبت و تکمیل اطلاعات خود کد پیگیری لازم را از سامانه دریافت می‌کنند که این کد، در مراحل بعدی برای مراجعه به سامانه بسیار ضروری است.

او اضافه کرد: زمانبندی و نحوه مراجعه اولویت‌ها در قالب اولویت‌های اصلی و ذخیره و اسامی و مشخصات کاروان‌ها برای انتخاب وثبت نام، در دهه اول اسفند امسال اعلام می‌شود.

حق شناس گفت: درصورت عدم انتخاب و ثبت نام در کاروان‌ها توسط مشمولان تشرف در زمانبندی اعلام شده، سازمان اولویت‌های ذخیره (اولویت‌های از نیمه اول اردیبهشت سال ۱۳۸۶ به بعد) را به صورت روز شمار فراخوان خواهد کرد.

معاون سازمان حج و زیارت آذربایجانغربی اضافه کرد: ودیعه‌گذاران می‌توانند به صورت شخصی به سامانه مراجعه و اطلاعات تکمیلی را وارد کنند.

او افزود: افرادی که توانایی این کار را ندارند، می‌توانند با مراجعه به دفاتر مجوزدار خدمات زیارتی و پرداخت ۵٠ هزار ریال برای تکمیل اطلاعات فردی خود اقدام کنند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سازمان حج و زیارت سامانه رزرو حج حج تمتع ودیعه گذاری پارسی خبر برای تکمیل اطلاعات تکمیل اطلاعات خود ودیعه گذاری اولویت ها حق شناس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۰۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه های حوزه دولت الکترونیک سازمان فناوری اطلاعات در سال ۱۴۰۳

مازیار مباشری مدیرکل دفتر تدوین ضوابط فنی و مقررات دولت الکترونیکی از سازمان فناوری اطلاعات ایران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص برنامه‌های این حوزه در سازمان فناوری اطلاعات در سال ۱۴۰۳ گفت: در سال جاری استفاده از فناوری‌های نو و نوین را در سامانه پنجره واحد مدیریت زمین در دستور کار قرار دادیم و همچنین موضوع سامانه صدور مجوزهای کسب و کار وزارت اقتصاد نیز در این حوزه دنبال می‌شود.

وی افزود: یکی دیگر از موضوعاتی که در این حوزه در سال جدید دنبال می‌شود، تنظیم روابط ذی‌نفعان بر بستر ابر دولت الکترونیک است که ابر دولتی، مصوبه‌ای است که در برنامه هفتم به تصویب می‌رسد و تکلیف دستگاه‌ها این است که بر روی ابری که در مراکز داده شکل می‌گیرد، داده‌هایشان را قرار دهند.

مباشری در پایان تصریح کرد: قطعاً در سال ۱۴۰۳ تمرکز زیادی در مهاجرت دستگاه‌ها و قرار دادن داده‌های خود در مراکز داده خواهیم داشت و بسترها و زیر ساخت‌های لازم فراهم می‌شود.

کد خبر 6077949 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • معماری شهر آفتاب بوشهر متناسب با نمای بومی اجرا می‌شود
  • تکمیل بیش‌از ۷۰ هزار طرح نیمه تمام در اولویت کاری دولت
  • شهرداری‌ها با تشویق سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را جذب کنند
  • تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام از اولویت‌های دولت سیزدهم است
  • تکمیل زنجیره تولید در بخش کشاورزی بوشهر از اولویت‌ها
  • جزییات مهم درباره گزینش استخدام معلمان
  • جزئیات اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری و حضور در مراحل مختلف استخدام
  • ثبت گزارش جامعه هدف بنیاد شهید با مراجعه به سامانه سوت‌زنی
  • برنامه های حوزه دولت الکترونیک سازمان فناوری اطلاعات در سال ۱۴۰۳
  • گفت‌وگوی مسوولان قضایی استان تهران با شهروندان