Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل گفت: در پی زلزله‌ای مهیبی که مرکز استان اردبیل و برخی از شهرهای سطح استان را لرزاند به تمامی دستگاه‌های امدادی استان اردبیل اعلام آماده‌ باش شده است. ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۳ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

فرهاد عبدالعلی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: شدت زمین‌لرزه امشب 4.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

4 ریشتر بوده که در شهرستان‌های نیر، سرعین و اردبیل رخ داده است.

وی افزود: در پی زلزله‌ای مهیبی که مرکز استان اردبیل و برخی از شهرهای سطح استان را لرزاند به تمامی دستگاه‌های امدادی استان اردبیل اعلام آماده‌ باش شده است.

زلزله 4.4 ریشتری استان اردبیل را لرزاندزلزله 4.5ریشتری ‌گیلان را لرزاند + جزئیاتزلزله 4.5 ریشتری گیلان را لرزاند

عبدالعلی‌پور تصریح کرد: با فرمانداران محترم شهرستانهای مذکور تماس گرفته شده تا خسارت های احتمالی را برسی کنند ولی با توجه به شدت 4.4 ریشتری زلزله احتمالا خسارتی خاصی وارده نشده باشد.

در ادامه مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل از مردم خواست تا خونسردی خود را حفظ کنند.

انتهای پیام/ 146

R41374/P/S6,49/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اعلام آماده زلزله 4

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۱۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ فوتی و ۱۸ مصدوم در حادثه واژگونی اتوبوس در گیلان

ایسنا/گیلان معاون امداد و نجات هلال احمر گیلان گفت: ساعت ۳:۴۳ بامداد امروز در شهرستان آستارا به اردبیل - محور حیران گیلان - یک دستگاه اتوبوس با ۱۸ مصدوم و ۵ فوتی واژگون شد.

کمیل پرناک امروز، ۲۷ فروردین ماه در گفت وگو با خبرنگاران، از وقع حادثه ترافیکی خبر داد و اظهار کرد: ساعت ۳:۴۳ بامداد دوشنبه، ۲۷ فروردین ماه در شهرستان آستارا به اردبیل - محور حیران گیلان - یک دستگاه اتوبوس واژگون گردید.

وی افزود: نجاتگران جمعیت هلال‌احمر استان گیلان با همکاری جمعیت هلال احمر استان اربیل و تیم های امدادی از شعب آستارا، تالش و رضوانشهر بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گیلان با بیان اینکه حادثه مذکور پنج فوتی داشت، عنوان کرد: پس از انجام عملیات رهاسازی، ۱۸ نفر از مصدومین نیز توسط عوامل امدادی هلال احمر به مراکز درمانی انتقال یافتند و فوتی‌های حادثه به عوامل انتظامی تحویل داده شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • زلزله ۳.۱ ریشتری سرپل ذهاب را لرزاند
  • وقوع زلزله ۶، ۳ ریشتری در حوالی پارس آباد
  • زلزله ۶.۵ ریشتری پاپوآ گینه‌نو را لرزاند
  • پنج فوتی در واژگونی اتوبوس تبریز در گردنه حیران
  • پنج کشته و ۱۸ مصدوم در واژگونی اتوبوس تبریز در گردنه حیران
  • ۵ فوتی و ۱۸ مصدوم در حادثه واژگونی اتوبوس در گیلان
  • زلزله ۳، ۶ ریشتری در حوالی پارس اباد
  • تمام دستگاه‌های امدادی و خدماتی هرمزگان در آماده باش قرار گرفتند
  • صدور هشدار سطح قرمز هواشناسی/آماده باش کلیه دستگاه‌های امدادی و خدماتی در هرمزگان
  • زلزله ۳.۷ ریشتری سرپل ذهاب را لرزاند