Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@04:17:40 GMT

افراد مسلح در نیجریه ۳۰ نفر را کشتند

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۱۱۱۴۶

افراد مسلح در نیجریه ۳۰ نفر را کشتند

به گزارش بامداد یکشنبه رویترز، افراد مسلح در این حمله ۹ روستایی را به ضرب گلوله به قتل رسانده و ۲۱ نفر دیگر را زنده در آتش سوزاندند.
پلیس نیجریه اشاره مشخصی به هویت افراد مسلح نکرده است اما مقام‌های این کشور، چنین جنایاتی را به گروه‌های تبهکاری نسبت می‌دهند که دست به غارت و آدم‌ربایی می‌زنند.
تروریست‌های بوکوحرام سه‌شنبه گذشته با آتش زدن یک اقامتگاه مسافران در شمال نیجریه ۳۰ تن از جمله یک زن باردار و کودک را به کام مرگ فرستادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شبه نظامیان بوکوحرام در همان روز خودروی حامل مواد غذایی کاروان مسافران را در مسیر بازار آتش زدند. در تصاویر منتشر شده از این آتش سوزی، اجساد سوخته نیز دیده می‌شود.
شبه‌نظامیان تروریست بوکوحرام وابسته به القاعده از سال ۲۰۰۹ تاکنون حملات بیرحمانه فراوانی در نیجریه انجام داده‌اند.
در ۱۰ سال اخیر و در پی حملات شبه‌نظامیان بوکوحرام ۳۵ هزار نفر کشته، دو میلیون نفر آواره و بی‌خانمان و صدها نفر ربوده و ناپدید شده‌اند.
دولت نیجریه بارها از شکست و نابودی بوکوحرام سخن گفته اما این گروه‌های شبه‌نظامی دست به اقدامات تروریستی می‌زند.

برچسب‌ها بوکوحرام نیجریه القاعده

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوکوحرام نیجریه القاعده بوکوحرام نیجریه القاعده شبه نظامیان افراد مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۱۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیان ۴ میلیون دلاری شرکت پپسی در عمان به علت حمایت از رژیم صهیونیستی

به نقل از رسانه‌های عمانی، این خسارت پس از آن انجام می‌شود که مردم عمان کالاها و خدمات حامی رژیم صهیونیستی از جمله پپسی کولا را تحریم کردند.

به گزارش ایرنا، در چند ماه گذشته و پس از آغاز عملیات طوفان الاقصی و جنایت های رژیم صهیونیستی در غزه، درخواست ها برای تحریم کالاهای رژیم صهیونیستی و حامیان آن در سراسر جهان افزایش یافت.

دولت مالزی نیز در ماه های نخست جنگ در غزه اعلام کرد که در راستای حمایت از فلسطین و در بحبوحه جنگ غزه، شرکت‌های مرتبط با رژیم صهیونیستی و یا شرکت‌هایی که وعده پشتیبانی از این رژیم را داده‌ بودند، تحریم می‌کند.

در میان شرکت هایی که قرار بود تحریم شود، نام شرکت های مواد غذایی که حق امتیاز شرکت های آمریکایی را دارند نیز مشاهده می شد.

شرکت های غذایی مک دونالد و برگر کینگ از جمله شرکت هایی بودند که قرار بود هدف تحریم قرار گیرند.

براساس گزارش روز ۱۷ اکتبر ( ۲۵ مهر) گذشته و تنها ۱۰ روز از عملیات طوفان الاقصی، شرکت مک دونالد در سرزمین های اشغالی در شبکه های اجتماعی اعلام کرد که هزاران غذا را مجانی برای نظامیان رژیم اسرائیل فراهم می کند.

شرکت برگر کینگ نیز روز ۲۳ اکتبر (اول آبان) برای نظامیان رژیم اسرائیل غذا فراهم کرد. همزمان شرکت مک دونالد مالزی در بیانیه ای اعلام کرد با شرکت "اسرائیلی" مک دونالد قطع رابطه می کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به تجمع نظامیان صهیونیست
  • هشدار رئیس سیا درباره شکست اوکراین تا پایان سال
  • مسلمانان روهینگیا، قربانی سربازگیری اجباری
  • گسترش تبادل آتش میان اسرائیل و حزب‌ا...
  • روز ۱۹۵ طوفان‌الاقصی| ۸ شهید از جمله ۵ کودک در حمله به آوارگان
  • روز۱۹۵ طوفان‌الاقصی|۸ شهید از جمله ۵ کودک در حمله به آوارگان
  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست
  • بازداشت جوان فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست در کرانه باختری+فیلم
  • زیان ۴ میلیون دلاری شرکت پپسی در عمان به علت حمایت از رژیم صهیونیستی
  • حمله‌های هوایی و توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی علیه غزه