Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع خبری بامداد یکشنبه گزارش دادند، یک پهپاد متعلق به تروریست‌ها نیروگاه برقی در حومه شمالی حماه سوریه را هدف قرار داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، نیروگاه برق «محرده» واقع در حومه شمالی حماه با تعدادی بمب هدف حمله پهپادی تروریست‌ها قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش، در حمله پهپادی تروریست‌ها خسارت‌هایی به نیروگاه برق وارد آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر نیروهای سوری نیز مواضع تروریست‌های جبهه النصره در منطقه عندان، حریتان و کفر حمره در حومه شمالی حلب را هدف قرار دادند.

نیروهای مسلح سوریه در ادامه مبارزه با گروه تروریستی جبهه النصره و تروریست‌های هم‌پیمان آن، روستاهای اروم کبری، کفرناها، عاجل، عویجل و منطقه مسکونی الرضوان را در جنوب غرب حلب از وجود گروه‌های تروریستی پاکسازی کردند.

در غرب حلب نیز روستای المنصوره و مرکز تحقیقات نظامی و محله راشدین یک پاکسازی شد.

در این عملیات شمار زیادی از تروریست‌ها کشته و زخمی شدند و سلاح و تجهیزات آنها نیز منهدم شد.

با این پیشروی، منطقه پاکسازی شده توسط ارتش سوریه در استان‌های ادلب و حلب از چند روز گذشته به بیش از یک هزار و ۳۳۰ کیلومتر مربع افزایش یافت.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: حمله پهپادی تروریست ها حومه شمالی نیروگاه برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۱۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به کلیسای آشوریان در سیدنی، اقدام تروریستی بود

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب،  پلیس استرالیا امروز (سه‌شنبه) با اعلام این که جان مجروحان در خطر نیست، تصریح کرد که کشیش و فرد تروریست ۱۶ ساله نیز از جمله افراد مجروح هستند.

پلیس افرادی را که از این اقدام خشمگین هستند را به آرامش دعوت کرد.

کارین وب، کمیساریای پلیس استرالیا در نشست خبری که امروز (سه‌شنبه) برگزار شد، توضیح داد که تحقیقات پایان یافته و با بررسی همه جوانب مشخص شد که این حمله، یک اقدام تروریستی بوده که از سوی یک فرد افراط‌گرا و با انگیزه‌های دینی انجام شده است.

وی افزود: فرد مظنون از سوی پلیس شناخته شده است اما نام او در هیچ یک از لیست‌های تحت نظارت تروریست‌ها وجود نداشته است.

مایک برگس، در همین رابطه مدیرکل مرکز اطلاعات استرالیا تصریح کردکه در این مرحله به نظر می رسد این یک اقدام فردی بوده و هیچ مدرکی دال بر دخالت فرد دیگری در دست نیست؛ اما تحقیقات همچنان ادامه دارد.

گفتنی است روز گذشته (دوشنبه) در حالی که  اسقف «ماری امانوئل» کشیش کلیسای  آشوریان در حال موعظه بود از سوی یک نوجوان با ضربات چاقو هدف حمله قرار گرفت که این صحنه به صورت مستقیم از طریق اینترنت منتشر شد.

 

دیگر خبرها

  • اوکراین:روسیه برای پاکسازی سنگرها از گاز اشک‌آور استفاده می کند
  • حمله موشکی و پهپادی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی
  • امیرعبداللهیان در گفت وگو با وزیر امور خارجه ژاپن: مبدأ حمله به مکان دیپلماتیک ایران در سوریه را حساب شده هدف قرار دادیم
  • سامانه دفاع موشکی رژیم صهیونیستی هدف حمله پهپادی حزب الله قرار گرفت + فیم
  • درخواست ارمنستان از دادگاه لاهه برای اقدام علیه باکو
  • حمله پهپادی به یک خودرو در جنوب لبنان + فیلم
  • حمله حزب‌الله لبنان به پایگاه اشغالگران/ زخمی شدن ۳ صهیونیست در حمله پهپادی مقاومت
  • حمایت قاطع سیدمحمد خاتمی از حمله پهپادی_موشکی سپاه به اسرائیل
  • اذعان اندیشکده انگلیسی به حمله موفق ایران به اسرائیل
  • حمله به کلیسای آشوریان در سیدنی، اقدام تروریستی بود