Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-25@22:19:29 GMT

دستگیری قاتل فراری کمتر از 24 ساعت در خوزستان

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۱۱۳۸۰

دستگیری قاتل فراری کمتر از 24 ساعت در خوزستان

فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری قاتل فراری توسط پلیس ماهشهر در کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد.

سردار حیدر عباس زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره درگیری لفظی منجر به قتل به وسیله چاقو، در ساعت ۰۰:۳۰ امروز شنبه در یکی از محلات ماهشهر، بلافاصله اکیپی ویژه از کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان برای بررسی صحنه قتل به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی فرد قاتل به هویت (ا_ش) و محل اختفای متهم در یکی از شهرستانهای همجوار را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در عملیاتی در مخفیگاهش دستگیر و یک تیغه چاقو استفاده شده در قتل از وی کشف کردند.
سردار عباس زاده با بیان اینکه قاتل در تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی ماهشهر به قتل ارتکابی معترف شد، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

لینک کوتاه: asriran.com/002zja

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دستگیری کارآگاهان پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۱۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل فراری قتل در مرکز شهر ایلام دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالوهاب بخشنده صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باپیگیری‌های ویژه دادسرا، بازپرس محمد سلیمی مسئول پرونده و پلیس آگاهی فردی که اواسط سال قبل در مرکز شهر ایلام اقدام به تیراندازی کرده و فردی با هویت اکبری دهبالایی را به قتل رسانده بود در استان آذربایجان غربی و زمانی که تلاش می‌کرد از مرز خارج شود دستگیر شد...

وی متذکر شد: خشونت و رفتارهای مجرمانه‌ای که امنیت جامعه را هدف قرار دهد خط قرمز دستگاه قضایی و پلیس می‌باشد و در این مقوله کمترین مماشاتی با هیچ شخصی نخواهیم داشت.

کد خبر 6086233

دیگر خبرها

  • اختلافات ملکی منجر به قتل شد/ دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • دستگیری زن قاتل در اردبیل در کمتر از ۲۴ ساعت
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • دستگیری ۷۴ زورگیر عنف در قالب ۲۱ باند
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • قاتل فراری قتل در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • دستگیری قاتل فراری پس از ۵ روز در بردسکن