Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@07:46:20 GMT

لوله‌گذاری برای هدایت آبهای سطحی در رودسر

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۱۱۴۵۷

لوله‌گذاری برای هدایت آبهای سطحی در رودسر

شهردار رودسر از اجرای ۴۲۰ متر لوله‌گذاری جهت دفع و هدایت آب‌های سطحی در این شهر خبر داد.

رضا زنده‌دل در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون جهت دفع و هدایت آب‌های سطحی ۴۲۰ متر لوله‌گذاری در خیابان‌های لاله ۵، شهید سرپلی‌زاده و احمدآباد شهر رودسر اجرا شده است.

وی افزود: برای اجرای این میزان لوله‌گذاری بالغ بر سه میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری رودسر هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار رودسر از اجرای دیوارنگاری در سطح این شهر خبر داد و گفت: شهرداری رودسر برای زیباسازی بصری و سیمای شهر اقدام به اجرای طرح دیوارنگاری در نقاط پرتردد شهر با بهره گیری از هنرمندان شاخص رودسری کرده و از زمان آغاز این طرح تاکنون بیش از ۳۰۰ مترمربع نقاشی در سطح این شهر انجام شده است.

وی اضافه کرد: در فاز نخست این طرح ۶۰۰ مترمربع از دیوارهای سطح شهر نقاشی دیواری خواهد شد.

شهردار رودسر افزود: همزمان با آغاز دیوارنگاری طرح زیباسازی و نقاشی بر روی پست‌های برق و مخابرات سطح شهر نیز به اجرا درآمد و بیش از ۳۰ عدد از پست‌های برق و مخابرات سطح شهر با بهره‌گیری از طرح‌های بومی و محلی زیباسازی شد.

به گزارش ایمنا، شهر رودسر در ۷۰ کیلومتری شهر رشت مرکز استان گیلان واقع شده است.

کد خبر 410613

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهروند پروژه هاي عمراني حقوق شهروندی شهرداری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهردار رودسر لوله گذاری سطح شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۱۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات احداث کانال دفع آب‌های سطحی در محله شرف‌آباد یاسوج اجرایی شد

شهردار شهر یاسوج از اجرایی شدن عملیات احداث کانال دفع آب‌های سطحی در محله شرف‌آباد یاسوج خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، شهر یاسوج با توجه به موقعیت جغرافیایی و قرار گرفتن در دامنه رشته کوه دنا و برخورداری از وضعیت آب و هوایی معتدل به یکی از شهرهای مهاجرپذیر کشور تبدیل شده است و روز به روز بر جمعیت این شهر افزوده می‌شود.

سرریز شدن جمعیت مهاجر به شهر یاسوج و اطراف این شهر و آینده‌نگری نداشتن مدیران در گذشته، امروزه شهر را با چالش‌های فراوانی مواجه کرده‌است.

محله شرف‌آباد یاسوج یکی از مناطقی است که در طی چندسال اخیر با رشد فزاینده ساخت‌وساز و رشد جمعیت روبه‌رو بوده و زمین‌های کشاورزی این منطقه حال به منازل مسکونی تبدیل شده‌است.

محله شرف‌آباد یاسوج در برخی از زیرساخت‌ها از جمله تنش آبی، بهسازی معابر و فضای سبز دچار مشکلات زیادی است اما آنچه بیش از همه این مشکلات برخی از ساکنان نقاط محله شرف‌آباد یاسوج را آزار می‌دهد، آب‌گرفتگی منازل مسکونی در زمان بارش است.

هر چه به سمت پایین دست منطقه شرف‌آباد یاسوج برویم مشکل آب‌گرفتگی منازل و معابر در زمان بارش بیشتر گزارش می‌شود.

خیابان‌های کشاورز، امیری‌ها، منازل نزدیک به قبرستان شرف‌آباد از جمله نقاطی هستند که بیشترین آسیب را از آب‌گرفتگی به خود می‌بینند.

کیوان آشنا شهردار یاسوج در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، از عملیات احداث کانال دفع آب‌های سطحی در محله شرف‌آباد خبر داد.

وی افزود: در راستای توسعه و ارتقای سطح خدمات به شهروندان، عملیات احداث کانال بزرگ دفع آب‌های سطحی در خیابان فرعی ۱۲ کشاورز واقع در شرف آباد در حال انجام است.

آشنا گفت: عملیات احداث کانال بزرگ دفع آب‌های سطحی خیابان فرعی ۱۲ کشاورز با توجه به مشکلات این محلات در فصول بارندگی به منظور جلوگیری از آب‌گرفتگی و هدایت اصولی آب‌های سطحی و همچنین زیباسازی بصری شهر، با استانداردهای بالا توسط حوزه معاونت عمرانی و امور زیر بنایی شهرداری یاسوج در دست اجرا قرار دارد.

کد خبر 747220

دیگر خبرها

  • جمع آوری ۷۵ کیلومتر خطوط لوله انتقال سوخت قاچاق
  • عملیات احداث کانال دفع آب‌های سطحی در محله شرف‌آباد یاسوج اجرایی شد
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی
  • اجرای طرح‌های آبخیزداری در شهرستان دامغان
  • اجرای بیش از ۳ هزار کیلومتر شبکه گاز در استان کرمان در سال ۱۴۰۲
  • جمع آوری ته سیگار‌های رها شده در بوستان ملت رودسر
  • ضرب الاجل بازرسی لرستان برای ساماندهی و بهبود وضعیت معابر سطح شهر
  • انجام شخم اولیه ۹۸ درصد از اراضی کشاورزی رودسر
  • کلافگی اهالی روستای تلوری سفلی از عدم دفع آب‌های سطحی + تصاویر
  • نگرانی شهروندان درباره ریزش آب از طبقه فوقانی بزرگراه امام خمینی (ره) رفع شد