Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی‎فقیه و استاندار لرستان در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان را تسلیت گفتند.

به گزارش ایکنا از لرستان، در پیام تسلیت حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی‎فقیه در استان و امام جمعه خرم‎آباد در پی درگذشت مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان آمده است: «خبر تاسف‌بار درگذشت مدیرکل پُرتلاش و توانمند نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس استان لرستان مرحوم محمدرضا حیدری، موجب تالم و تاثر فراوان شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی‌تردید خدمات خالصانه و صادقانه آن مدیر جهادی در مناطق محروم استان لرستان ذخیره‌ای ارزشمند در پیشگاه ایزد منان در روز حساب خواهد بود .

اینجانب مصیبت وارده را به خانواده محترم، همکاران و فرهنگیان شریف استان لرستان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن عزیز سعید رحمت و غفران الهی و برای کلیه بازماندگان صبر و اجر جزیل مسئلت دارم» .

پیام تسلیت استاندار لرستان

سید موسی خادمی، استاندار لرستان نیز با ارسال پیامی درگذشت ناگهانی محمدرضا حیدری، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: «خبر تأسف‌بار درگذشت مدیرکل ارزشمند و توانمند نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان مرحوم مغفور مهندس محمدرضا حیدری، موجب تأثر و تألم فراوان شد.

خدمات آن مدیر جهادی به‌ویژه در بازسازی و تعمیر مدارس آسیب‌دیده از سیل فروردین، هرگز از یاد و خاطر مردم قدردان لرستان فراموش نخواهد شد.

اینجانب فقدان این مدیر متعهد و مخلص را به همه مردم عزیز استان‌های لرستان و ایلام و خانواده بزرگ آموزش‌وپرورش و نوسازی مدارس و به‌ویژه خانواده داغدار آن مرحوم، تسلیت عرض کرده و از خداوند منان برای آن خادم عرصه علم و تربیت و مدیر اخلاق مدار، رحمت و مغفرت واسعه مسئلت دارم».

یادآور می‏‌شود، شامگاه جمعه، بیست و پنجم بهمن محمدرضا حیدری، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان در سانحه تصادف در مسیر استان سمنان فوت کرد.

حیدری برای شرکت در همایش نوسازی مدارس مدیران کشور به این استان سفر کرده بود.این مدیرکل فقید خردادماه امسال به جای محمد چگنی مسئولیت اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان را عهده‌دار شده بود.

محمدرضا حیدری، متولد ۱۳۵۲ دارای مدرک کارشناسی در رشته عمران با ۲۵ سال سابقه کار پیش از این مدیرکل نوسازی مدارس استان ایلام بود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: درگذشت پیام تسلیت حیدری نوسازی مدارس توسعه و تجهیز مدارس لرستان درگذشت مدیرکل نوسازی استاندار لرستان محمدرضا حیدری استان لرستان نوسازی مدارس مدارس استان پیام تسلیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۱۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۳۴۴ مدرسه در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: تعهد خیران نیک اندیش در سال گذشته ۱۴ هزار و ۴۵۷ میلیارد ریال بوده که نسبت به سال ۱۴۰۱ رشد سه برابری داشته است.
میثم لک زایی افزود:  بیش از ۲۱۰ هزار مترمربع از پشت بام مدارس سیستان و بلوچستان ایزوگام شد که در سیل اخیر جنوب استان یکی از مواردی که سبب شده آسیب کمتری به مدارس وارد شود، اقدامات پیشگیرانه نوسازی مدارس بوده است.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: امسال ۲۶۰ هزار مترمربع آسفالت محوطه مدارس در سطح استان انجام شده است.
وی یکی دیگر از اقدامات مهم دولت سیزدهم را آغاز طرح های محرومیت زدائی دانست و گفت: از این محل ۵۹ طرح با تعداد ۴۳۸ کلاس درس در حال ساخت است که در ماه‌های پایانی سال گذشته تعدادی از آنها به بهره برداری رسید.
لکزایی در خصوص هنرستان‌ها و شبانه روزی‌ها نیز افزود: ۳۰۷ کلاس درس همسو با سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و فراگیری حرفه و گسترش عدالت آموزشی در سطح استان در حال ساخت است.

وی ادامه داد: هم اینک ۳۵ سالن‌های ورزشی و استخر‌های در دست ساخت داریم که بهره برداری از آنها کمک قابل توجهی به توسعه ورزش در بین دانش آموزان استان می‌کند.

دیگر خبرها

  • نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان‌غربی درگذشت روحانی جهادی را تسلیت گفتند
  • پیام رئیس مجلس در پی درگذشت دکتر پرویز داوودی
  • پیام تسلیت رئیس قوه قضائیه برای درگذشت پرویز داوودی
  • پیام تسلیت رییس قوه قضاییه در پی درگذشت پرویز داوودی
  • پیام تسلیت سخنگوی دولت در پی درگذشت «پرویز داوودی»
  • رویکرد نوسازی مدارس تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است
  • کسری ۳۳۱ هزار متر مربعی فضای آموزشی در کردستان
  • ساخت ۳۴۴ مدرسه در سیستان و بلوچستان
  • محسن مهرعلیزاده عزادار شد /پیام سیدمحمد خاتمی
  • پیام حسن روحانی درپی درگذشت همسر محسن مهرعلیزاده