Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@20:51:29 GMT

حضور تیم ملی پینگ پنگ در مسابقات جهانی بدون اردو

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۱۱۶۵۳

حضور تیم ملی پینگ پنگ در مسابقات جهانی بدون اردو

تیم ملی تنیس روی میز در حالی باید فرودین‌ماه سال آینده در مسابقات قهرمانی جهانی شرکت کند که بدون اردوی تمرینی و تنها با حضور در چند رویداد روند آماده‌سازی خود را طی خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز در گفتگو با مهر برنامه های آماده سازی مصوب برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان را تشریح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با یادآوری اینکه طبق تصمیم گیری اولیه نوشاد و نیما عالمیان همراه با امیرحسین هدایی ترکیب تیم ملی این تیم را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهانی تشکیل می دهند، به برنامه ملی‌پوشان برای حضور در پلی آف لیگ برتر و همچنین سه تور جهانی اشاره کرد.

 

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز گفت: نیما و نوشاد عالمیان که در مجارستان پیگیر تمرینات آماده سازی خود هستند، ۲۹ بهمن ماه تا ۲ اسفندماه در مسابقات اوپن جهانی مجارستان شرکت می کنند. سپس ۳ اسفندماه به ایران می آیند تا در پلی آف لیگ برتر حاضر شوند. این رقابت ها ۶ تا ۸ اسفندماه برگزار می شود.

 

لطف الله نسبی به تصویب حضور در مسابقات اوپن قطر و عمان اشاره کرد و یادآور شد: برادران عالمیان ۱۲ تا ۲۵ اسفندماه درگیر حضور در این دو رویداد هستند. البته برای مسابقات عمان امیرحسین هدایی هم اعزام می شود. خودِ من هم در هر دو اعزام کنار ملی پوشان هستم. بعد از آن هم باید مهیای سفر به کره جنوبی و شرکت در مسابقات قهرمانی شویم.

 

«با این اوصاف برنامه ای برای تمرین و اردو مصوب نشده است؟»، وی در پاسخ به این پرسش و با یادآوری اینکه مسابقات قهرمانی جهان ۳ تا ۹ فروردین ماه برگزار می شود، گفت: هنوز زمان اعزام به کره جنوبی مشخص نیست اما به خاطر اختلاف ساعت باید حداکثر اول فروردین ماه اعزام انجام شود. با این شرایط فرصت زیادی برای تمرین مشترک و اردو نداریم. از۲۵ اسفندماه تا اول فرودین ماه یک فرصت کمتر از یک هفته ای داریم که برای آن هم هنوز جلسه تمرینی نهایی نکرده ایم.

 

سرمربی تیم ملی تنیس روی میز تاکید کرد: به خاطر شرایط بازیکنان و رویدادهایی که در برنامه دارند، چاره ای جز مصوب کردن این برنامه نداریم. البته که ملی پوشان برای حفظ آمادگی خود به صورت انفرادی پیگیر تمرینات‌شان هستند. امیدوار هم هستیم شرکت در مسابقات پیش بینی شده بتواند به ارتقای آمادگی آنها کمک کند.

 

لطف الله نسبی ابراز امیدواری کرد که ملی پوشان تنیس روی میز بتوانند در مسابقات قهرمانی جهانی عملکردی خوب داشته و حضور در دسته یک جهان را تثبیت کنند.

  تنیس روی میز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تنیس روی میز سرمربی تیم ملی تنیس روی میز مسابقات قهرمانی جهانی مسابقات قهرمانی جهان حضور در مسابقات لطف الله نسبی برای حضور آماده سازی ملی پوشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۱۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعد از ۹ سال؛ لیگ برتر انگلیس بدون نماینده در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا

لیگ برتر انگلیس، یک فصل ناامیدکننده را در مسابقات اروپایی سپری کرد.

در پایان مرحله یک چهارم نهایی مسابقات اروپایی در فصل ۲۰۲۳/۲۴، لیگ برتر انگلیس فقط یک نماینده در مرحله نیمه نهایی دارد؛ استون ویلا در لیگ کنفرانس اروپا. همین تیم هم به زحمت و در ضربات پنالتی با غلبه بر لیل به دور بعدی صعود کرد.

به نقل از اوپتا؛ برای اولین بار از فصل ۲۰۱۴/۱۵، لیگ برتر هیچ نماینده ای در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا ندارد. نیوکاسل، منچستریونایتد، آرسنال و منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا ناکام بودند. وست هم، برایتون و لیورپول هم در لیگ اروپا از دور رقابت ها کنار رفتند.

گفتنی است استون ویلا که همچنان در لیگ کنفرانس اروپا به کار خود ادامه می دهد، برای دومین بار به مرحله نیمه نهایی مسابقات اروپایی رسید. آنها در فصل ۱۹۸۱/۸۲ به نیمه نهایی جام باشگاه های اروپا صعود کردند، به فینال رسیدند و در نهایت یک قهرمانی تاریخی کسب کردند.

از دست ندهید ????????????????????????

خوشحالی آلونسو از تقابل با رم در لیگ اروپا؛ بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؟ تیم منتخب گل‌سازهای فوتبال ایران کابوس انگلیسی‌ها؛ فقط نماینده بی‌ادعا آبروداری کرد! دروازه‌بان آرژانتین بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها رفت

دیگر خبرها

  • بعد از ۹ سال؛ لیگ برتر انگلیس بدون نماینده در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا
  • معرفی ظرفیت‌های کردستان با استفاده از حوزه ورزش
  • معرفی ظرفیت‌های کردستان بهره گیری از ظرفیت حوزه ورزش برای
  • رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی باکمان چین
  • ملی پوشان ریکرو فردا راهی چین می‌شوند
  • تیم ریکرو کشورمان فردا راهی چین می‌شود
  • بازگشت حسن به اردوی تیم‌ملی
  • کتاب یک دختر بدون ملیت چگونه جهانی شد؟
  • رقابت‌های تنیس روی میز المپیک در انتظار برادران عالمیان
  • پاکستان خطاب به جامعه جهانی: تجاوزات اسرائیل نباید بدون مجازات بماند