Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه مسئول دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان کرمانشاه گفت: اکثر اماکن و مجموعه‌های ورزشی کرمانشاه فرسوده‌اند و اعتباری هم برای مرمت آنها نداریم.

فرهمند سال افزون در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به تلاقی اعتبارات مربوط به مرمت اماکن ورزشی قدیمی با اعتبارات نیروهای قراردادی اداره کل ورزش و جوانان کرمانشاه، اظهار کرد: سالانه نزدیک به 3.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 تا چهار میلیارد تومان اعتبارات استانی برای این دو بخش به ما می‌دهند که همه این اعتبارات صرف پرداخت حقوق نیروهای قراردادی می‌شود و دیگری اعتباری برای مرمت مجموعه‌های ورزشی قدیمی نمی‌ماند.

وی تصریح کرد: مجموعه ورزشی تختی، انقلاب، امام سجاد.(ع) و زینبیه از جمله مجموعه‌های ورزشی قدیمی شهر کرمانشاه هستند که بین 30 تا 40 سال قدمت دارند.

مسئول دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان کرمانشاه افزود: مجموعه زینبیه و تختی بیش از سایر مجموعه‌ها نیاز به تعمیرات ضروری دارند، چرا که نزدیک به 50 سال است تعمیرات اساسی روی آنها انجام نگرفته و همین مسئله مجموعه ورزشی زینبیه را بلااستفاده کرده است.

وی بابیان اینکه اکثر استخرهای استان هم به علت قدیمی بودن نیاز به مرمت دارند، عنوان کرد: نزدیک به 40 سال است که روی سقف استخر شهید اشرفی اصفهانی کار مرمت و نوسازی انجام نگرفته است. طی این مدت گاز کلر آب استخر مدام با سقف آن برخورد داشته، برای همین سازه آن را آسیب زا کرده است.

وی با تاکید براینکه استخر شهید اشرفی اصفهانی باید تعطیل شود، عنوان کرد: به دلیل احتمال آسیب زا بودن این استخر در خواست تعطیلی آن را داده‌ایم و باتوجه به اینکه اعتباری برای مرمت آن نداریم، مجبوریم از اعتبارات دیگر به آن پولی اختصاص دهیم.

به گفته این مسئول مرمت استخر شهید اشرفی اصفهانی حداقل بین شش تا هفت ماه زمان خواهد برد.

وی اظهار کرد: متاسفانه اکثر امکان ورزشی هم که از طریق ماده 88(واگذاری اماکن ورزشی دولتی به بخش خصوصی) واگذار می‌شوند نیاز به مرمت دارند، اما مستاجرین آنها دلسوزی چندانی برای حفظ و نگهداری این اماکن ندارند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اماكن ورزشي بافت فرسوده كرمانشاه اداره کل ورزش و جوانان کرمانشاه مجموعه های ورزشی اماکن ورزشی ورزشی قدیمی برای مرمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۱۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت مجموعه فرهنگی، ورزشی و رفاهی در تاکستان 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، این مجموعه فرهنگی ورزشی تا ۸ ماه آینده تکمیل می‌شود.

برای اجرای این طرح ۱۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری خواهد شد.

این مجموعه در زمینی به مساحت ۸ هزار و ۹۰۰ متر مربع احداث خواهد شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت مجموعه فرهنگی، ورزشی و رفاهی در تاکستان 
  • بازدید از اماکن و محوطه‌های تاریخی شاخص استان رایگان است
  • ممنوعیت بردن حیوانات خانگی به برخی اماکن عمومی
  • بازدید از اماکن تاریخی فارس، امروز رایگان است
  • برگزاری ویژه برنامه گرامی‌داشت سالگرد شهادت سید محمد حجازی درسردشت 
  • تمام تلاش برای ارائه بهترین خدمات به مردم می شود
  • زمین چمن مصنوعی مدرسه ماندگار شهید چمران افتتاح شد
  • بهره‌برداری از ۸۶ باب زمین چمن مصنوعی در آذربایجان‌غربی
  • کاخ عالی‌قاپوی اصفهان ۳۰ فروردین تعطیل است
  • حمایت کم‌سابقه از ورزش بوشهر/ اماکن ورزشی استان تجهیز می‌شوند