Web Analytics Made Easy - Statcounter

نائب رئیس اتحادیه میوه و تربار همدان با بیان اینکه با وجود فراوانی میوه امسال در بازار همدان، مردم تمایلی به خرید نداشته و این بازار با رکود مواجه شده است گفت: میوه دولتی شب عید با قیمت کمتر از 10 تا 15 درصد میوه بازارعرضه می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ پس از افزایش قیمت میوه در شب یلدا براساس گزارشات مختلف از سطح بازار همدان استقبال مردم نسبت به خرید میوه کاهش داشته است که برای آگاه شدن از چرایی این امر نایب رئیس اتحادیه میوه و تربار همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، اظهار کرد: افزایش قیمت میوه در یلدای امسال منجر به کاهش استقبال مردمی و نداشتن قدرت خرید به دلیل گرانی میوه در بازار همدان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد فامیل متقی افزود: در شرایط کنونی روال بازار عادی است و به نوعی بازار میوه در رکود است زیرا مردم با اولویت بندی خریدارهای خود خرید میوه را موکول به روزهای پایانی سال کرده‌اند.

وی افزود: دلایل گرانی میوه بخصوص پرتقال در سطح بازار مختلف است اما یکی از دلایل آن صادرات و خرید میوه توسط دولت در روزهای پایانی سال و ذخیره آن در سردخانه‌هاست.

فامیل متقی در خصوص عرضه دولتی سیب و پرتقال در ایام نوروز نیز گفت: امسال نیز همچون سنوات گذشته میوه دولتی در ۴۰ تا ۵۰ غرفه به مردم همدان عرضه می‌شود.

نایب رئیس اتحادیه میوه و تربار همدان خاطرنشان کرد: قیمت میوه دولتی در این غرفه‌ها ۱۰ تا ۱۵ درصد کمتر نسبت به میوه بازار عرضه می‌شود و یارانه دولتی به آن تعلق می‌گیرد.

فامیل متقی با بیان اینکه میوه نرخ دولتی ۵ روز باقی‌مانده به پایان سال در غرفه‌های تعیین شده عرضه می‌شود، تصریح کرد: در این مدت اداره صنعت، معدن و تجارت، اتحادیه اصناف و هیات مدیره صنف میوه و تره‌بار نظارت کامل به عرضه میوه شب عید را دارند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: استقبال مردم بازار همدان عرضه می شود میوه بازار میوه دولتی قیمت میوه خرید میوه شب عید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۲۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت درهم امارات امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

زی‌سان: قیمت درهم امارات امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳, در بازار ۱۷,۶۶۰ تومان است که نسبت به روز گذشته ۹۰ تومان (۰.۵۱ درصد) کاهش یافته است. هر واحد درهم امارات، روز گذشته با قیمت ۱۷,۷۵۰ تومان معامله می‌شد.

امروز درهم امارات در بازار آزاد بر خلاف رشد قبلی با کاهش قیمت روبرو بوده است، بطوری که درهم امارات که در بازار آزاد دیروز به ۱۷,۷۵۰ تومان رسیده بود.

 امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ با کاهش ۹۰ تومانی (۰.۵۱ درصد) به ۱۷,۶۶۰ رسید. بالاترین قیمت درهم امارات در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷,۶۶۰ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۱۷,۶۶۰ تومان خرید و فروش می‌شد. قیمت فعلی درهم امارات نسبت به هفته گذشته ۲.۴۸ درصد کاهش را نشان می‌دهد. همچنین بهای هر واحد درهم امارات در شش ماه گذشته حدود ۲۴.۳۷ درصد افزایش یافته است.

tags # درهم امارات سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • بازار سیاه تایر از بین می‌رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • گوجه سبز سر به فلک کشید؛ هر کیلو گوجه سبز چند؟
  • آمریکا عامل افزایش قیمت جهانی نفت؟
  • پیاز ارزان می شود | اعلام زمان عرضه گسترده نوبرانه ها در بازار | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت‌ فرنگی، سیب و موز را ببینید
  • قیمت افغانی به تومان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خرید آیفون در چین کاهش یافت
  • قیمت درهم امارات امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت لیر ترکیه امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • قیمت طلا سقوط کرد