Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامعلی دهشیری گفت: هر یک از نامزدهای انتخاباتی باید ضمن معرفی نماینده مالی فعالیت خود یک حساب بانکی نیز جهت شافیت امور تبلیغات خود افتتاح و به وزارت کشور و فرمانداری و بخشداری‌ها اعلام نمایند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از یزدرسا، غلامعلی دهشیری پیش از ظهر امروز در جمع نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان یزد، گفت: سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت سالم، چهار رکن اساسی انتخابات باشکوه و دشمن‌شکن است که با همکاری و کمک همه ارکان برگزارکننده انتخابات اعم از اعضای هیئت‌های نظارت، اجرایی، نامزدها و رسانه‌ها و بویژه مردم محقق می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی جرائم انتخاباتی را در سه بخش، قبل از انتخابات، حین انتخابات و بعد از انتخابات تقسیم کرد و اظهار داشت: دستگاه قضایی باید تلاش خود را در زمینه پیشگیری از هرگونه جرم و تخلف در عرصه انتخابات بالاخص ایام تبلیغات انجام دهد و چنانچه جرمی رخ داد، رسیدگی سریع و خارج از نوبت در شعب اختصاصی و ویژه رسیدگی به جرائم انتخاباتی را در دستور کار قرار دهد.

رئیس کل دادگستری استان یزد افزود: اگر نیت خدمت به مردم جای خود را به تلاش برای رسیدن به قدرت و پست و مقام بدهد، معرفی اهداف و خط مشی و برنامه ها جای خود را به تخریب و هتک حرمت رقبا می دهد که این موارد نیز واجد عنوان مجرمانه محسوب شده و مجازات برای مرتکبین در پی دارد.

دهشیری نامزدها را به رعایت دقیق بایدها و نبایدهای مندرج در قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی توصیه کرد و با اشاره به تصویب قانون شفافیت و نظارت بر تامین مالی فعالیت های تبلیغاتی، عنوان کرد: قانون اخیر التصویب شفافیت مالی فعالیت‌های تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی  در ۶ بهمن در مجلس شورای اسلامی تصویب و در ۱۱ بهمن ماه نیز به تأیید شورای نگهبان رسیده  که برخی از مواد آن مانند ماده ۷ و ۸ آن در همین یازدهمین دوره انتخابات لازم الاجراست و هر یک از نامزدهای انتخاباتی باید ضمن معرفی نماینده مالی فعالیت خود یک حساب بانکی نیز جهت شافیت امور تبلیغات خود افتتاح و به وزارت کشور و فرمانداری  و بخشداری‌ها اعلام نمایند.

انتهای پیام/

 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: نامزدهای انتخاباتی نامزدهای انتخابات یک حساب بانکی وزارت کشور مالی فعالیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۲۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الله دهدشتی پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در نشست برنامه‌ریزی برای تولید برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در صدا و سیمای خوزستان بیان کرد: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی روز بیست و یکم اردیبهشت در حوزه‌های انتخابیه رامهرمز و رامشیر و آبادان برگزار می‌شود.

وی بر ضرورت دقیق رعایت قوانین در دور دوم انتخابات تاکید و اظهار کرد: صدا و سیما با راه اندازی کانال‌های تبلیغاتی اقدام مناسبی را در خصوص تبلیغات نامزدهای انتخابات انجام داد.

مدیرکل صدا و سیمای خوزستان در این نشست از برنامه‌ریزی برای پخش برنامه‌های تولیدی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

داریوش دبیقی تصریح کرد: برای دور دوم انتخابات برای هر نامزد یک برنامه ۲۰ دقیقه‌ای فیلم تبلیغاتی و سه مناظره ۶۰ دقیقه‌ای ویژه حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر اختصاص یافته که طبق دستورالعمل ستاد انتخابات صداوسیما تولید و در مرحله دوم روزهای تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی از شبکه استانی پخش خواهد شد.

کد خبر 6086301

دیگر خبرها

  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی ابلاغ شد
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی ابلاغ شد
  • نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات بزودی اعلام می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • اولین فهرست اصولگرایان در دور دوم انتخابات مجلس؛ از ابراهیم یزدی تا پورمحمدی و نجابت /از کاندیداها تعهد گرفته شد
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد
  • کدهای انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی ۱۱ اردیبهشت اعلام می‌شود
  • نشست شورای سیاستگذاری جبهه ایران قوی با نامزدهای دور دوم انتخابات
  • سوالات بسیج دانشجویی از نامزدهای انتخابات برای شناخت بیشتر
  • قرعه‌کشی تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس برگزار شد/ تماشای مناظره و برنامه‌های تبلیغاتی از شبکه تهران