Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-18@23:35:50 GMT

رقیب استقلال سوم شد؛ رقیب شهرخودرو اول

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۱۲۱۰۴

رقیب استقلال سوم شد؛ رقیب شهرخودرو اول

در پایان هفته هجدهم لیگ عربستان از جمع چهار رقیب سعودی نماینده های ایران در لیگ قهرمانان، سه رقیب جایگاه های اول تا سوم جدول را به خود اختصاص دادند.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های لیگ عربستان در حالی هفته هجدهم خود را به پایان رساند که با نتایج به دست آمده سه رقیب از چهار رقیب نماینده های ایران در فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا جایگاه اول تا سوم را به خود اختصاص دادند که از این جمع الهلال رقیب شهرخودرو مشهد یکه تازی خود را ادامه داد تا رقبای سپاهان و استقلال پشت سر او به رقابت ادامه بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


الهلال با برتری خفیف این هفته موفق شد با 41 امتیاز و اختلاف سه امتیازی با النصر رقیب سپاهان صدر جدول را در اختیار بگیرد. الاهلی که فردا شب در کویت باید به مصاف استقلال ایران برودبا شکست 2-0 برابر الوحده اختلاف امتیازش با دو تیم اول جدول به 8 و 5 امتیاز رسید تا به این ترتیب گروس سوئیسی از سمت خود برکنار و سبزهای جده در اوج بحران مقابل آبی های تهران قرار بگیرند.


اما التعاون رقیب پرسپولیس بدترین شرایط را در جمع نماینده های این فصل عربستان در لیگ قهرمانان آسیا دارد، تیمی که جایگاه ششم جدول رده بندی را به خود اختصاص داده و به نوعی ضعیف ترین نماینده سعودی ها در آسیا قلمداد می شود گرچه آنها هفته اول را با برد برابر الشارجه به پایان رساندند.

النصر عربستان عربستان الهلال عربستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: النصر عربستان عربستان الهلال عربستان خود اختصاص لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۲۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ستاره‌های لیگ برای کسب 3 عنوان!

به گزارش ورزش سه، هفته بیست و چهارم لیگ برتر تا ساعاتی دیگر آغاز خواهد شد و تیم‌ها با انگیزه های خاص و بازیکنان لیگ برتری به دنبال بالابردن آمار فردی خود خواهند بود و درخشش در تیم‌هایشان را دنبال می‌کنند.

جدول گلزنان لیگ با آپدیت جدیدی همراه شد و مغانلو دوازده گله شد و در تعقیب او رضا اسدی ده گله و رحمان جعفری 9 گله حضور دارند، گوستاوو بلانکو و رضا جعفری، محمدرضا سلیمانی بازیکنانی هستند که در نیم فصل دوم روند گلزنی خوبی پیش گرفتند و در هفته های پیش رو به دنبال نزدیک شدن به آقای گل لیگ هستند.

در جدول گلزنان هم رقابت جالبی شکل گرفت و ریکاردو آلوز همچنان در صدر جدول گلسازترین بازیکنان لیگ حضور دارد اما ابولفضل جلالی روندی را پیش گرفته که بیش از هر زمان دیگری ستاره پرتغالی جایگاه خود را در خطر می‌بیند، رزاق‌پور و رضاییان دو بازیکن دیگری هستند که تعقیب کننده این بازیکنان است.

جدول کلین‌شیت های لیگ هم جذابیت خاص خودش را دارد، سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال با 14 کلین شیت در صدر جدول حضور دارد، پورحمیدی گلر تراکتور در جایگاه بعدی با 13 کلین شیت حضور دارد و اخباری، بیرانوند با 10 کلین شیت و جعفرپور با 8 کلین شیت در رتبه بعدی حضور دارد.

دیگر خبرها

  • تلاش استقلال برای پس گرفتن صدر جدول از پرسپولیس
  • گل های دقیقه پایانی برای تساوی گل گهر و استقلال خوزستان
  • رقابت ستاره‌های لیگ برای کسب 3 عنوان!
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| نبرد استقلال با غول کش برای حفظ صدر
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - صنعت نفت در هفته بیست و چهارم
  • تبریک قهرمانی درسی برای فرهنگ هواداری/ استقلال و پرسپولیس از بایرن مونیخ بزرگ‌تر هستند؟
  • آغاز فروش اقساطی رقیب جدی پژو 207 اتوماتیک / اولین شرایط فروش BAC X۳ PRO در سال جدید اعلام شد (+ جدول فروش، عکس و مشخصات خودرو )
  • سپاهان به کورس قهرمانی بازمی‌گردد/شانس قهرمانی استقلال بالاتر است
  • هفته بیست و هفتم لیگ دسته یک؛ پیروزی استقلال ملاثانی
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| مأموریت مهم پرسپولیس در آبادان/نفت به دنبال معجزه برای فرار از سقوط