Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@08:34:43 GMT

حساب توئیتر بازی‌های المپیک و تیم بارسلونا هک شد

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۹۱۲۱۶۵

حساب توئیتر بازی‌های المپیک و تیم بارسلونا هک شد

یک گروه هکری با نفوذ به حساب‌های توئیتری بازی‌های المپیک و تیم فوتبال اسپانیایی مشهور اف سی بارسلونا آنها را هک کرد.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، حمله هکری گروه OurMine به حساب‌های توئیتری بازی‌های المپیک و تیم فوتبال اسپانیایی مشهور اف سی بارسلونا در روز ۱۵ فوریه انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این هکرها هدف از این حملات را ترغیب توئیتر به ارتقای امنیت حساب‌ها اعلام کرده‌اند. هدف ویژه از هک حساب توئیتر تیم بارسلونا نیز انتشار شایعاتی در مورد احتمال بازگشت نیمار به این تیم توصیف شده است.

توئیتر با انتشار اطلاعیه‌ای این هک را تایید کرده و افزوده که هکرهای OurMine از یک پلاتفورم ثالث برای این کار استفاده کرده‌اند. OurMine خود افزوده که از برخی مسائل امنیتی توئیتر برای دسترسی به یک اپلیکیشن ثالث و نفوذ به توئیتر بهره گرفته است. توئیتر حساب‌های هک شده را بعد از بازپس‌گیری قفل کرده و در حال تحقیق در مورد منشا این حملات است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بارسلونا المپیک توئیتر فوتبال بازی های المپیک و تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۲۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیر قابل تشخیص: تصاویر تکان‌دهنده از نوکمپ

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا با بازسازی نوکمپ با چالش بزرگی برای آینده روبرو شده است. استادیوم با بزرگترین ظرفیت در کل اسپانیا، با گنجایش نزدیک به یکصد هزار تماشاگر، نیاز به بازسازی اساسی داشت و با ریاست خوان لاپورتا، باشگاه تصمیم به انجام آن گرفت. 

بازسازی، یک چالش بزرگ

نوکمپ که از اول جولای 2022 با افزودن اسپانسر به نام ورزشگاه، اسپاتیفای نوکمپ نامیده می شود، در سال 1957 افتتاح شد و از آن زمان میزبان بازی های خانگی باشگاه بارسلونا بود. با بازسازی برنامه ریزی شده، باشگاه یک سقف جمع شونده، یک تابلوی امتیاز 360 درجه، هزاران پنل خورشیدی و یک مجتمع تجاری و هتل در فضای باز به محل برگزاری بازی اضافه خواهد کرد.

قصد بارسلونا این است که کارها در آگوست 2026 یعنی شروع فصل 27-2026 به طور کامل تکمیل شود، اما برنامه دارد از نوامبر 2024 و در اواسط فصل آینده با تکمیل بخشی از ورزشگاه، همانطور که ماه ها پیش اعلام کرد بازی های خانگی خود را به نوکمپ برگرداند چرا که مونتجوئیک هرگز نتوانسته میزبان خوبی برای بارسا در ماه های اخیر باشد. از عدم استقبال خوب تماشاگردان گرفته تا فقر امکانات آن نسبت به نوکمپ. 

اگرچه کارها در حال پیشرفت است، اما وضعیت فعلی ورزشگاه به گونه ای است که هیچ شباهتی به گذشته ندارد و در واقع غیرقابل تشخیص است.

بازدید تکان دهنده یک کاربر

کاربر شبکه اجتکاعی تیک توک، ""Joseluisgomezl577 نشان داد که نوکمپ در حال حاضر چگونه است. او با قدم زدن در اطراف زمین بازی، جایی که جرثقیل ها و ماشین آلات حضور دارند و مشخصاً این روزها بدون چمن است، نشان داد که چگونه نوکمپ تبدیل به یک ویرانه شده است. او وضعیت تونل رختکن و نیمکت های دو تیم  میزبان و میهمان را هم نمایش داد.

این کاربر همچنین پیشرفت کار بازسازی نوکمپ در داخل و خارج ورزشگاه را به تصویر کشیده است. آنچه مشخص است اینکه، هنوز تا بازسازی کامل نوکمپ راه درازی در پیش است، در حالی که بارسا پس از مدتی بازی در استادیوم المپیک مونتژویک که در آن مردم ورزشگاه را پر نمی کنند و جو بسیار سردتر از حد انتظار است، بی تاب بازگشت دوباره به یکی از بهترین استادیوم های جهان است. نوکمپی که برای تبدیل شدن به معبد بارسا ماه های زیادی کار دارد و الان بیش از هر چیز به یک ویرانه شبیه است، نه نوکمپی که می شناختیم.

دیگر خبرها

  • ببینید | ۵ پرش ارتفاع تاریخی در بازی ‌های المپیک
  • ۵ پرش ارتفاع تاریخی در بازی‌های المپیک
  • دست رد لواندوفسکی به اتلتیکو مادرید و لیگ عربستان؛ مهاجم لهستانی در بارسلونا می‌ماند
  • فابریتزیو رومانو و تکذیب ادعای دریافت پول برای تبلیغ بازیکنان بارسلونا + عکس
  • خیز بارسلونا برای جذب هالند در تابستان ۲۰۲۵،
  • لواندوفسکی پیشنهاد عربستانی‌‌ها را رد کرد
  • خیز بارسلونا برای جذب هالند در تابستان ۲۰۲۵
  • آرائوخو اردوی اروگوئه را ترک کرد
  • (عکس) تصاویر تکان‌دهنده از بازسازی نوکمپ
  • غیر قابل تشخیص: تصاویر تکان‌دهنده از نوکمپ