Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا رجبی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه از ششم اسفندماه استخر شهید سلیمانی شروع به کار خواهد کرد، گفت: برای افتتاح این استخر در سفر رئیس جمهور به استان همدان برنامه ریزی شده بود اما از آنجا که احتمال حضور رئیس جمهور در اسدآباد ضعیف بود پروژه در دهه فجر افتتاح شد تا امکان بهره برداری آن سریع‌تر فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اینکه اداره ورزش و جوانان به صورت قانونی مجاز به سالن داری نیست زمان شروع به کار این استخر با هیئت شنا، شیرجه و واترپلو شهرستان اسدآباد است و به احتمال زیاد در آینده به بخش خصوصی واگذار خواهد شد.

رجبی یادآور شد: استخر مجموعه آزادی اسدآباد پس از گذشت ۲۷ سال در دهه فجر امسال به بهره‌برداری رسید و به نام سپهبد قاسم سلیمانی نامگذاری شد

سرپرست ورزش و جوانان اسدآباد تصریح کرد: تکمیل استخر بانوان اسدآباد بستگی به تأمین اعتبار دارد و فرماندار شهرستان به صورت جدی در حال پیگیری دریافت اعتبار مورد نیاز تکمیل این استخر است تا بانوان شهرستان از استخر ویژه خود بهره مند شوند.

رجبی با اشاره به عدم فعالیت هیئت نجات غریق و غواصی در شهرستان اسدآباد گفت: به زودی این هیئت نیز در اسدآباد شروع به کار خواهد کرد و ما نیز خواهان آنیم که مربیان جدید پا به عرصه مربیگری بگذارند و از این امر استقبال می‌کنیم

وی ادامه داد: مربیان باید طبق آئین نامه فدراسیون خود کارت مربیگری و بازآموزی داشته باشند و در صورت ایجاد مشکل برای ورزشکاری رئیس آن هیئت باید پاسخگوی مشکل پیش آمده باشد.

کد خبر 4853831

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان همدان استخر دهه فجر پروژه عمرانی دهه فجر راهپیمایی 22 بهمن انتخابات 98 بارش برف بوشهر ایلام انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرکرد انقلاب اسلامی ایران قزوین تعطیلی مدارس گرگان شیراز بیرجند شروع به کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۲۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت هفته آینده در صحن ارائه می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، صدیف بدری در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی تذکر شفاهی، گفت: قرار بود مجلس شورای اسلامی مباحث ارزی و وضعیت بازار ارز را بررسی کند.

وی ادامه داد: متأسفانه الان وضعیت بازار ارز کاملاً آشفته است. همچنین برای موضوع واردات مواد اولیه، بانک مرکزی به تولید کنندگان می‌گوید [ارز] ندارد؛ معلوم نیست که بانک مرکزی چه کار می‌کند؛ بانک مرکزی باید به مردم جواب دهد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس اظهار کرد: کمیسیون تخصصی ما به بانک مرکزی نظر تخصصی داده است اما بانک مرکزی اصلاً آن را قبول ندارد و کنار گذاشته است. بانک مرکزی بگوید سیاست ثباتی که گفتند چیست؟ باید به این موضوعات اساسی بپردازیم نه اینکه یک موضوع اساسی قانونگذاری را طی دو هفته آینده تعیین تکلیف کنیم.

محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده اردبیل تاکید کرد: پیرو مسائل مربوط به ارز در روز یکشنبه با دوستان‌مان در دولت، بانک مرکزی، وزیر اقتصاد، رئیس کمیسیون‌های اقتصاد، صنعت، جهش تولید و بودجه جلسه گذاشتیم و ادامه بحث‌مان به چهارشنبه موکول شد و حتماً گزارش جمع بندی مربوط به ارز را هفته بعد در صحن مجلس ارائه می‌دهیم.

کد خبر 6085064 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • هفته تعیین‌کننده برای انتخاب رئیس‌جمهور جدید لبنان
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • قالیباف: تا هفته آینده گزارش جمع‌بندی موضوع ارز را به صحن می‌آوریم
  • گشایش غرفه ایران در ونیز هفته آتی/ اسرائیل از ترس اعتراضات غرفه را افتتاح نکرد
  • گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت هفته آینده در صحن قرائت می‌شود
  • گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت هفته آینده در صحن ارائه می‌شود
  • ورزشگاه کارگران شهر اهرم افتتاح می‌شود