Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: حضور پرشور و با شکوه مردم در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تضمین کننده امنیت پایدار کشور است.

به گزارش خبرگزاری برنا ، احمدعلی موهبتی شامگاه شنبه در شورای اداری سیستان و بلوچستان که با حضور معاون امور مجلس ریییس جمهوری برگزار شد اظهار داشت: مسوولان بستر حضور پر شور و با شکوه مردم در انتخابات در پیش رو را فراهم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همه‌ی مردم و گروه‌ها و احزاب با وجود گلایه‌مندی‌هایی که دارند باید در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: نظام و کشور متعلق به همه ما است و باید برای سرنوشت کشور خودمان دغدغه‌مند باشیم.

وی با قدردانی از حضور باشکوه مردم سیستان و بلوچستان در راهپیمایی ۲۲ بهمن افزود: حضور مردم در صحنه‌های انقلاب اسلامی از جمله راهپیمایی و انتخابات امنیت پایدار را به دنبال دارد.

موهبتی تاکید کرد: مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان همانگونه که در انتخابات گذشته حضوری باشکوه داشتند در این انتخابات نیز حماسه‌ای دیگر خلق خواهند کرد.

وی با اشاره به سیلاب اخیر در جنوب سیستان وبلوچستان گفت: متاسفانه سیلاب اخیر خسارت‌های بسیار زیادی به زیرساخت‌ها، کشاورزی و منازل مسکونی مردم وارد کرد.

استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: تنها در رودخانه زرآباد شهرستان کنارک ۱۲ هزار متر مکعب آورد سیلاب اخیر بود. 

وی بیان کرد: دولت و رهبری معظم انقلاب اسلامی با ۲ کلید واژه «گنج پنهان» و «تنگه احد» توجهات ویژه‌ای به سیستان و بلوچستان دارند.

موهبتی تصریح کرد: بندر شهید بهشتی در دولت تدبیر و امید شتاب گرفت و با موافقت رهبر معظم انقلاب ۳۰۰ میلیون یورو برای تکمیل راه آهن چابهار - زاهدان اختصاص یافت.

وی اظهار داشت: همچنین یک میلیارد دلار از محل فاینانس روسیه قرار است به راه آهن زاهدان- بیرجند اختصاص یابد که این امر توسعه سیستان و بلوچستان را شتاب می بخشد.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: نظام در بندر چابهار تا کنون یک میلیارد دلار هزینه کرده است و این روند همچنان ادامه دارد.

وی بیان کرد: برجام نقش بسیار زیادی در تامین تجهیزات بندر چابهار داشت و حوادث سال ۹۶ باعث شد تا ترامپ از برجام خارج شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات استاندار سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت امنیت پایدار سیلاب اخیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۲۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتباطات استان سیستان و بلوچستان پایدار است

به گزارش خبرنگار مهر، امیر محمدزاده لاجوردی در شبکه اجتماعی ویراستی در خصوص وضعیت ارتباطات در سیستان و بلوچستان گفت: لحظه‌ای پیگیر وضعیت ارتباطات در سیستان و بلوچستان هستیم. الحمدالله ارتباطات در استان پایدار است و معدود نقاط باقیمانده نیز حل خواهد شد.

وی افزود: برای مقاوم‌سازی شبکه استان در مقابل سیل، امسال برنامه‌ای جامع در چهار سطح مختلف داریم.

کد خبر 6082274 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • ارتباطات استان سیستان و بلوچستان پایدار است
  • پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیس‌جمهور
  • امدادرسانی هوایی به مناطق سیل‌زده صعب‌العبور بلوچستان+ فیلم
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل‌زده بسیج شده است
  • تمامی امکانات برای رفع مشکلات مردم سیل زده بسیج شده است
  • حضور میدانی استاندار سیستان و بلوچستان در مناطق درگیر سیلاب
  • حضور میدانی استاندار سیستان و بلوچستان در مناطق درگیر سیلاب در جنوب استان
  • مدیران سیستان و بلوچستان در مناطق درگیر سیلاب به خط شدند
  • بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از محور ترانزیتی چابهار -نیکشهر
  • ارتش نقش بسزایی در تأمین امنیت پایدار منطقه دارد