Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات قرآن و اذان جمعیت هلال احمر آذربایجان‌شرقی با عنوان «فجر سلیمانی» با شناخت نفرات برتر، به کار خود پایان داد.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، مسابقات قرآن و اذان جمعیت هلال احمر استان با عنوان «فجر سلیمانی» روز شنبه، 26 بهمن‌ماه با شناخت نفرات برتر، به کار خود پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دوره از مسابقات همزمان با روز ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن در سالن سمعی ـ بصری و نمازخانه هلال احمر آذربایجان‌شرقی میان بانوان و آقایان در رشته‌های قرائت قرآن «تحقیق و ترتیل» و اذان برگزار شد.

در رشته اذان «ناصر زکی» از شبستر رتبه نخست، «اسلام قربان سیاهی» از ممقان رتبه دوم و «جواد شهیدی» از ممقان رتبه سوم را کسب کردند.

در رشته قرائت نیز «امیر‌حسین ظهیری» از تبریز رتبه اول، «مهدی محسنی» رتبه دوم و «علی ظهیری» از تبریز رتبه سوم را کسب کردند.

در بخش بانوان نیز «فهیمه قلی‌پور» از تبریز رتبه اول، «مهری سلیمی» از عجب‌شیر رتبه دوم و «مونس فروغی» از تبریز رتبه سوم را کسب کردند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: مسابقات قرآن هلال احمر آذربایجان شرقی تبریز هلال احمر آذربایجان شرقی رتبه سوم را کسب کردند جمعیت هلال احمر تبریز رتبه مسابقات قرآن نفرات برتر رتبه دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۹۱۲۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۱۱ کیلوگرم موادمخدر در تبریز

سرهنگ امیدی گفت:در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق و توزیع موادمخدر از نوع تریاک در شهر تبریز رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی  افراد مورد نظر و محل اختفای موادمخدر را شناسایی و دریک عملیات منسجم افراد را دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: در بازرسی از محل اختفا مقدار ۱۱کیلو  و ۴۴۰گرم تریاک و سوخته تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان آذربایجان شرقی اضافه کرد: در این رابطه ۲متهم دستگیر و ۲دستگاه خودروی سواری توقیف شد.

وی بیان کرد: متهمین پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • معرفی نفرات برتر کوراش بانوان قهرمانی کشور
  • یک فوتی و ۶ مصدوم در حادثه رانندگی صوفیان
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کوراش قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی زنان
  • برگزاری رقابت‌های کشتی خردسالان و نونهالان آذربایجان شرقی در شهر تبریز
  • نفرات برتر کاراته قهرمانی کشور در رده بزرگسالان انتخاب شدند
  • کشف بیش از ۱۱ کیلوگرم موادمخدر در تبریز
  • معرفی نفرات برتر کاراته قهرمانی کشور در غیاب چهره‌های مطرح!
  • معرفی قهرمانان کاراته بزرگسالان کشور در همدان
  • معرفی نفرات برتر رده سنی امید در کاراته قهرمانی کشور
  • معرفی ۱۰ بیزینس کوچ برتر ایرانی